3e therapiedag en familyswim - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu 3e therapiedag en familyswim - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

3e therapiedag en familyswim

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

11 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen werd Kelly net voor de wekker wakker om 06:15 uur. Wesley werd hierdoor ook wakker, Sandy om 06:45 uur. Weer snel aangekleed en ontbeten en daarna gezamenlijk naar het CDTC gelopen want vandaag mochten we bij het dok kijken. Eerst mochten Sandy en Wesley op het dok komen en werden betrokken bij de activiteiten. Daarna wij ook en konden zo van dichtbij mooie foto’s en video-opnamen maken. Door de drukte op het dok was Kelly wel wat afgeleid maar verder deed ze het weer erg goed. Ook de therapie binnen ging goed. Er werd gewerkt aan het maken van keuzes, waarbij ook de Ja- en Nee-kaarten zijn geprobeerd, wat Kelly erg snel oppakte, en het niet weggooien maar teruggeven van spullen.
Na de therapie was er een workshop over dolfijnen waar opa, oma, Anita en Sandy naar toe zijn geweest. Kelly ging met Gerard en Wesley terug naar het hotel om even te rusten want om 14 uur mocht ze naar een introductie van de Bruckner Biofeedback therapie bij Mathias. Kelly werkte hier wonderbaarlijk goed mee.
Na deze therapie was er de familyswim met Chabelita. Sandy vond het geweldig en ook Wesley zwom mee maar wilde Chabelita niet zelf aanraken. Sandy kreeg diverse kusjes van Chabelita en mocht op haar buik meezwemmen, en ook Wesley kreeg onverwacht een knuffel. Verder lekker gespetterd, gezongen en gedanst. Het was weer een geweldige ervaring om met zo’n lief en intelligent beest te mogen zwemmen. Opa en oma maakten foto’s en filmpjes en Kelly keek samen met Marieke op een afstandje toe. Na lekker te hebben gedoucht en aangekleed, zijn we weer terug naar het hotel gelopen en na wat gegeten te hebben zijn de kids naar bed gegaan. Wij hebben daarna bij het Italiaans restaurant lekker gegeten en daarna weer buiten naar optredens gekeken onder het genot van weer lekkere cocktails en drankjes.
PS er zijn weer veel muggen en dus hebben we veel muggenbulten.

• 12 Mei 2011 - 13:11

Nicole:

Wauw dat zwemmen met de dolfijnen lijkt me ook echt geweldig met z'n allen.
    En mooie foto's van Kelly zo dicht bij. Je kunt goed zien dat ze het leuk vindt met dat ringspel. :cheer:
    Groetjes aan iedereen,
    Nicole, Theo, Kevin & Lynn

• 12 Mei 2011 - 17:24

Helga, Erwin En Kids:

geweldig dat het allemaal zo goed gaat. Ook erg mooie foto's. Je ziet Kelly inderdaad genieten. Goed te horen dat de positieve ontwikkeling voortgaat.
    Geniet er met z'n allen van.

• 12 Mei 2011 - 20:14

Ad Vrolijk:

Het zij mooie foto,s Veel vakantie plezier met oma en opa.
    Groetjes Ad.

• 12 Mei 2011 - 20:51

Bjorn, Anika & Sieta:

Onze eerste reactie was eigenlijk 'Wauw!', maar net als een andere keer blijkt onze tekst na het lezen van het gastenboek hierboven niet echt origineel ;-) Maare... super dat het op deze manier voor jullie allen tot een feestje wordt gemaakt. Nou Sandy en Wesley, het was duidelijk jullie dag vandaag! Geniet er nog even van. De tijd daar is zo weer om!
    Veel liefs, Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande

• 13 Mei 2011 - 10:18

Angelique:

Ohh.. dat klinkt allemaal weer erg leuk en gezellig! Super dat Kelly zo goed reageert.
    Ik wens jullie allemaal nog een heeeeeele fijne vakantie daar! Geniet ervan.
    Groetjes,
    Angelique

• 13 Mei 2011 - 13:47

Ingrid:

Wauw, wat ziet dat er gaaf uit. Pap is hier en heeft mee gekeken. leuk jullie zo te zien zwemmen. Top dat Kelly het zo naar zin heeft! En aan Sandy en Wesley te zien, gaat het ook goed! En... als ik de verhalen lees over lekker uit eten, lekker zwemmen is het maar goed dat er muggen zitten, anders was het natuurlijk te veel van het goede!! lol

kus van osn vijfjes!

• 13 Mei 2011 - 14:23

Eric:

Wat leuk om de verhalen te lezen. Fijn dat het allemaal zo goed gaat! Geniet er met zijn allen van. En niet te goed bevriend raken met die dolfijnen, dadelijk komen jullie niet terug! greets Eric