2e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu 2e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

2e therapiedag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

10 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Ook nu werden we gewekt door de wekker om 06:30 uur. Snel opgestaan, aangekleed en ontbeten, waarna we met Kelly weer naar de dolfijnentherapie gingen. Oma, Sandy en Wesley gingen ook weer mee want vandaag was de 1e dag van de kidsclub voor broertjes en zusjes. Vandaag heeft Dirkje langer binnen gewerkt met Kelly, en daarna één lange zwemsessie met Chabelita. Kelly was zeer alert en werkte goed mee. Ze moest kiezen uit 2 afbeeldingen die Chabelita later in het water zou moeten doen, en ze koos heel bewust voor de bal, en bij een 2e keuze voor de ring. In het water met Chabelita ging ook erg goed, Kelly volgde Chabelita steeds en ze deden samen het spel met de bal en ring. Dirkje durfde het zelfs aan om Kelly op een surfboardje snel voort te laten duwen door Chabelita, wat ze spannend maar ook leuk vond. Een hele goede 2e dag dus. Na het douchen en aankleden zijn we naar de dolfijnenshow gaan kijken want daar deed Diesel, een vriendje van Kevin, mee aan de dolfijnentrainershow. Sandy en Wesley kwamen met de kidsclub ook nog kijken, en daarna gingen zij zwemmen in zee.
Hierna terug naar het hotel en even gerust op bed. Daarna geluncht en lekker gezwommen. Op tijd gaan douchen want om 17:30 uur was er een kennismakingsborrel bij Dolfin Suites voor alle therapiegezinnen. Hierna snel terug naar het hotel want Kelly was erg moe, en Wesley trouwens ook. Nadat de kids op bed lagen hebben wij nog lekker gegeten en op het terras naar de karaokeshow gekeken onder het genot van lekkere cocktails. Morgen wordt een drukke dag want dan mogen we bij het dok kijken en hebben we om 16:00 uur familiezwemmen met Chabelita.

• 11 Mei 2011 - 07:51

Kevin:

Leuk dat jullie mijn Taekwondo vriend hebben gezien. En hebben jullie hun nog gesproken?
    Groetjes aan iedereen en nog veel plezier,
    Kevin

• 11 Mei 2011 - 07:54

Lynn:

Hoop dat het morgen leuk is met z'n allen bij dolfijnen zwemmen. Ik wil ook wel iedere dag zwemmen nu ik mijn A-diploma heb (en ook een mooie nieuwe bikini).
    Groetjes en xxx van Lynn

• 11 Mei 2011 - 08:00

Nicole & Theo:

Hoi allemaal, Leuk dat er zoveel positiefs te melden is.
    Hier zijn de voorbereidingen voor de keuken afgerond. Theo heeft naar Hyves van Gerard nog een foto doorgestuurd.
    Vandaag gaan we lekker genieten van een vakantiedag en met z'n allen naar de dierentuin.
    Groetjes,
    Nicole & Theo

• 11 Mei 2011 - 16:44

Henny:

tjonge, het lijkt wel of jullie steeds meer doen op een dag. Het is duidelijk dat de vorderingen en het plezier bij Kelly hoog is. Fijn hè?!
    Doen Sandy en Wesley bij de kidsclub ook wat met de dolfijnen?
    Ik verheug me al op jullie verslag van morgen en vooral van eventuele foto's van het familiezwemmen! Het lijkt me toch wel heel bijzonder om met z'n allen met de dolfijn te zwemmen.
    Veel plezier nog, geniet enorm en groetjes, ook aan de kinderen en opa en oma.
    Henny

• 11 Mei 2011 - 16:59

Nina:

Dag familie Nagtzaam!
    Wat een mooie belevenis zeg! Ik vind het erg leuk om jullie verhalen te volgen! Wat leuk ook dat jullie morgen een familiedag hebben met Chabelita! Wesley, niet bang zijn voor de dolfijn hoor;) Een dolfijn is altijd heeeel erg lief! En Sandy, niet te veel kusjes geven aan de dolfijn he:P.
    Veel plezier weer allemaal!! Groetjes Nina

• 11 Mei 2011 - 20:25

Bjorn, Anika & Sieta:

Super gedaan Kelly! Veel plezier morgen met z'n allen. Zal ook wel weer bijzonder zijn zo samen in het water daar. Groetjes!

• 12 Mei 2011 - 04:11

Jurgen De Bresser:

Beste Familie Nagtzaam,

Het doet mij deugd om te zien dat het allemaal volgens mij erg positief is. Ik hoop en dat zal wel lukken dat er nog vele prettige dagen en veel ervaringen worden opgedaan.
    Succes en maak er wat van.