4e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu 4e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

4e therapiedag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

12 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen weer door de wekker wakker geworden. Om 06:45 uur de kids wakker gemaakt want Sandy en Wesley mochten weer mee naar de CDTC-kidsclub. Het was bewolkt en het druppelde wat. Op zich dus eigenlijk wel gunstig voor Kelly zodat ze geen last van de zon had tijdens de therapie. De oefeningen binnen deed Kelly weer erg goed. Ze maakte weer bewust keuzes en na gespeeld te hebben met het voorwerp legde ze deze netjes terug in de bak. Ook het oogcontact met Dirkje was wat regelmatiger en langer. Het afgeven van voorwerpen aan Dirkje vind ze nog wat lastig, maar toen Dirkje een speeltje met dierengeluid pakte en ze wilde deze graag hebben, heeft ze het netjes geruild met de tamboerijn, waar ze eerder voor had gekozen, in plaats van deze weg te gooien. Het zwemmen met Chabelita ging ook weer goed. Kelly volgde haar steeds en werd zelfs niet afgeleid door de geluiden van de andere dolfijnen. Ze moest bij het dok kiezen tussen twee activiteitenfoto’s welke Chabelita dan uitvoerde. Het viel op dat ze heel bewust koos voor de foto’s met actie zoals de grote ring, de bal en het dansen. Ook is Kelly weer op het surfboardje door het water geduwd wat ze nog steeds spannend vond maar wel leuk. Goed gedaan Kelly!
Ook Sandy en Wesley vermaakten zich prima bij de kidsclub, ze hadden de tweede kant van de dolfijn geverfd en diverse spelletjes gedaan. Ze hadden niet gezwommen omdat het een beetje regende. Wesley vertelde trots dat hij wel 17 keer had gewonnen. Na de kidsclub ging Sandy mee met een vriendinnetje Luna die in Dolfin Suites logeerde. Wesley gin g mee terug naar het hotel waar Kelly na de lunch weer even ging rusten, opa zijn middagdutje deed, en oma en Gerard hebben gesnorkeld in de zee. Na haar rust heeft Kelly ook nog lekker gezwommen en met een rood bootje gespeeld in het water. Na het zwemmen allemaal naar de kamer gegaan om te badderen/douchen. Daarna zijn Kelly en Wesley om 19:00 uur naar bed gegaan, en mocht Sandy nog mee naar het buitenbuffet. Ze ging om 20:45 uur naar bed. Wij hebben nog lekker buiten op het terras gezeten bij het zwembad en naar livemuziek geluisterd.

• 13 Mei 2011 - 19:12

Lauke:

Hallo Kelly,

Wat knap om te lezen wat je allemaal laat zien met de dolfijnen therapie! Super knap van jou! Geniet er nog van!

Groetjes, Lauke

• 13 Mei 2011 - 20:52

Ellen Dutron:

Hoi Anita,

Wat fijn om te lezen dat Kelly het zo goed doet en ook leuk om te zien dat ze volop geniet. Jammer van de muggen bulten maar als je mag zwemmen met dolfijnen heb je dat er voor over toch.

Hier in Drunen is het erg mooi weer geweest. Morgen wordt het waarschijnlijk minder en zien we misschien weer een spatje regen. Bij de sportlessen heb ik het erg naar mijn zin ook al ben ik nog niet zo vaak geweest. Hans is ook vrij en vindt het niet zo gezellig als ik elke keer weer weg ben maar jullie body fit les heb ik ook gedaan en dat vond ik ook wel lekker om te doen.
    Ik wens jullie nog veel plezier samen en geniet nog van de dolfijnen.

Heel veel groetjes Ellen

• 13 Mei 2011 - 21:10

Bjorn, Anika & Sieta:

Inderdaad een vrolijke Kelly op de foto. Je staat er prachtig op meid! We genieten dagelijks mee van jouw avonturen. Fijn dat je het zo goed kunt vinden met Chabelita. Voor nu welterusten!

• 13 Mei 2011 - 21:52

Charlotte:

Super jullie verhalen zo te lezen. Wat fijn dat Kelly het zo goed doet en plezier heeft!! Manon, Bas en Nick vinden het maar wat interessant om de foto's van de dolfijnen met jullie erbij te zien! Veel groeten aan jullie allemaal en geniet van alles!!!!
    Ralf, Charlotte, Manon, Bas en Nick