8e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu 8e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

8e therapiedag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

18 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen werden we weer gewekt om 06:15 uur door de wekker. Na de kids wakker te hebben gemaakt en aangekleed zijn we gaan ontbijten. Het weer zag er onheilspellend uit. Na het ontbijt zijn Anita en oma met de kids naar het CDTC gelopen waar Kelly alweer haar 8e therapiedag kreeg en Sandy en Wesley met de CDTC-kidsclub vandaag een presentatie van een dolfijnentrainer kregen en daarna de dolfijnenshow gezien hebben. Daarna mochten ze nog grote pijlstaartroggen en vissen eten geven.
Kelly kreeg binnen therapie met o.a. mensengeluiden zoals klappen, niezen, huilen en lachen, waarbij ze dan de juiste afbeelding moest kiezen. Dat deed ze weer erg goed. Kelly moest ook nog letters verstoppen in een bak met bonen en deze later eruit graaien en vervolgens eerst Marieke aankijken om daarna de letters aan haar te geven. Na een paar keer oefenen had ze het door en deed ze dit goed. Daarna weer gezwommen met Chabelita en de keuzes van de behaviourcards uitgevoerd, waaronder de kus. Doordat het er met bakken uit de lucht kwam vallen werd het zwemmen iets vroeger beeindigd om vlug te gaan schuilen voor de stortbui.
Opa bleef bij Gerard om foto's te maken omdat hij vandaag zijn introduik had bij het hotel. Hij was alleen dus kreeg alle aandacht bij de theorie en de oefening in het zwembad. Daarna heerlijk gedoken tot 12 meter diepte.
Nadat de hemel opgeklaard was en iedereen weer terug bij het hotel hebben we gelunch. Kelly at in sneltreinvaart 3 boterhammen op. Daarna gerust op de kamer, terwijl Sandy met vriendinnetje Luna van de CDTC-kidsclub gingen zwemmen. Daarna hadden wij een afspraak met orthopedagoge Astrid om 15:45 uur over opvoeding, waarbij we goede tips hebben gehad. Na terugkomst nog even lekker gezwommen met Kelly en daarna naar de kamer gegaan om te douchen. Sandy mocht daarna nog naar de kinderdisco, ze waren maar met zijn tweetjes. Daarna om 20:30 uur snel naar bed waarna wij nog een keer lekker hebben gegeten bij het Japans restaurant. De avond weer afgesloten op het terras met diverse lekkere drankjes.

• 19 Mei 2011 - 07:18

Jolande:

Hmmh, Japans... lekker! Ze hebben daar ook echt alles ;-) Hebben jullie nog speciale plannen voor de verjaardag van Kelly? Op zich is het al een mooi feestje dat ze het zo goed doet daar toch? Alvast een fijne dag gewenst met z'n allen!

• 19 Mei 2011 - 08:07

Martin En Jenny:

Hoi , ik had gisteren ook iets teruggeschreven maar ik had het niet geplaatst volgens mij , haha. heb ik weer . maar wat fijn dat het allemaal zo voorspoedig gaat , elke weer een nieuw stapje. groetjes Martin en Jenny .

• 19 Mei 2011 - 17:05

Fam.Van De Wiel:

Hoi allemaal, alvast van harte gefeliciteerd met de verjaardag van Kelly. Geniet nog van de laatste dagen en alvast een goede terugreis!
    Wat een prachtige foto's zo met de dolfijnen.
    groetjes, John, Hedwig, Bibi, Imme

• 19 Mei 2011 - 17:52

Karin:

Kelly,
    Alvast hartelijk gefeliciteerd met je 11e verjaardag morgen.
    Super dat je dat op vakantie bij de dolfijnen kunt vieren. Veel plezier en groetjes aan iedereen van, Karin, Frank, Davy Koen Lieke Romy.

• 19 Mei 2011 - 18:51

Ron:

Hoi allemaal,
    Alvast gefeliciteerd met je verjaardag Kelly! en natuurlijk ook voor de andere.
    Het begint alweer te korten en dan weer terug naar Drunen. Geniet er nog een paar dagen van en hopelijk zonder de stortbuien!

Groetjes,
    Ron, Corrina, Melissa en Gerlinda

• 19 Mei 2011 - 19:25

Fam. Van Wezel:

Fijn dat het allemaal erg goed gaat met Kelly! Wat doet ze het super zeg! Heerlijk nog even genieten met zijn allen en een hele fijne, gezellige, bijzondere feestdag morgen voor Kelly!
    Proficiat.
    Groeten van de fam. van Wezel

• 19 Mei 2011 - 21:24

Martin, Jenny En Opa:

Wat geweldig dat het zo goed gaat met Kelly, en dat jullie er allemaal van kunnen genieten.
    Wij wilden jullie allemaal Hartelijk feliciteren met Kelly haar verjaardag, geef Kelly maar een hele dikke kus van ons. En een hele fijne dag, maar dat zal wel lukken na al deze mooie resultaten van Kelly.

Heel veel groetjes en kusje, Opa, Martin en Jenny xxxxx

• 19 Mei 2011 - 22:07

Nicole:

Goed te horen dat het zo goed blijft gaan met de therapie en dat jullie allemaal genieten.
    Jammer dat het af en toe regent, maar ja daarna schijnt het zonnetje weer.
    Kevin heeft gisteren Diesel weer gezien bij Taekwondo, dus konden horen hoe leuk hun het ook gehad hebben.
    Vandaag is bij ons de keuken afgeleverd, maar helaas al een foutje geconstateerd. Morgen gaat de keuken geplaatst worden :).
    Groetjes van ons allemaal.