De laatste vakantiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu De laatste vakantiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

De laatste vakantiedag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

22 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen "uitgeslapen" tot 06:45 uur toen Kelly met de hik wakker werd en Wesley en wij dus ook. Na op het gemak te zijn opgestaan zijn we voor de laatste keer gaan ontbijten. Tijdens het ontbijt werden we gebeld door de familie Hurkmans uit Waalwijk, die ons even gedag kwamen zeggen. Zij waren vrijdag aangekomen en voor hen begon het avontuur pas. Na ze veel succes en beter weer gewenst te hebben zijn ze weer teruggegaan naar Kontiki, en hebben wij ons ontbijt weggewerkt. Daarna terug naar de kamer om de laatste spullen in te pakken, de handdoeken terug te brengen, en niet te vergeten om de 950 Breezes dollars die we met al die spelletjes gewonnen hadden in te ruilen voor mooie prijzen (t-shirt, strandbal, pen, sleutelhanger). Daarna uitgecheckt en gewacht op de hotelbus die ons om 12:00 uur zou ophalen om naar het vliegveld te brengen. Aangezien we pas om 15:45 uur vlogen, waren we er dus erg vroeg en was het inchecken zo gebeurd. Nadeel was dat we lang hebben moeten wachten in de vertrekhal, maar gelukkig kwamen Luna en Katleen later ook en speelden met Sandy en Wesley tot we als eersten in mochten stappen. In tegenstelling tot 2 jaar geleden toen de kids na het instappen de rest van de vlucht in slaap vielen, wilden ze nu niet slapen, maar vielen uiteindelijk toch nog wel even in slaap.
Om 06:15 uur Nederlandse tijd zijn we geland op een regenachtig Schiphol (waar is die zon toch steeds?!). Nadat we door diverse controles waren gegaan konden we de koffers ophalen. Daarna afscheid genomen van de familie Koole en eerst nog even een kopje koffie gedronken voordat we de auto's van lang parkeren gingen ophalen. Daarna naar huis gereden en de vakantie afgesloten.

Ondanks de vele bewolking, de regenbuien en het benauwde weer hebben we toch een geweldige vakantie gehad en zijn we super trots op Kelly, niet alleen omdat ze het zo goed heeft gedaan tijdens de therapie maar ook met alles eromheen.
We willen iedereen hartelijk danken voor de interesse in ons reisverhaal en voor de leuke reacties. Over een week of twee zullen we nog een stukje plaatsen uit de brief die we krijgen n.a.v. de therapie.

• 22 Mei 2011 - 13:44

Martin En Jenny:

Welkom thuis allemaal, fijn dat jullie er weer zijn en dat het een geslaagde vakantie is geweest.

Heel veel lieve groetjes Martin en Jenny en ook een dikke kus van Opa

• 25 Mei 2011 - 10:39

Henny:

zo, ik ben weer helemaal bijgelezen....
    Wat hebben jullie toch een prachttijd gehad. Bedankt voor het mogen meegenieten van jullie vakantie en de therapievorderingen van Kelly.
    Daar zullen jullie nog lang van nagenieten lijkt me.

Groetjes,
    Henny