Eindrapportage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Eindrapportage - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Eindrapportage

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

10 Juni 2011 | Nederland, Amsterdam

Hierbij dan een stukje uit de eindrapportage van het CDTC.De volgende resultaten hebben wij en ouders na het einde van de tweede therapieweek kunnen waarnemen:
- Kelly maakt meer oogcontact en weet dit langer aan te houden.
- Kelly kan gericht keuzes maken aan de hand van voorwerpen en fotokaarten.
- Kelly heeft een verbeterde luisterhouding en geeft voorwerpen eerder terug in plaats van ze weg te gooien.
- Kelly weet haar concentratie langer vast te houden.
- Kelly haar zelfvertrouwen is groter geworden, ze toont meer zelfinitiatief.

Zeer mooie resultaten die ze ook heeft vastgehouden. Bij het maken van keuzes zie je nu dat ze niet meer meteen eerst pakt wat in haar gezichtsveld komt maar dat ze eerst naar beide voorwerpen kijkt en dan beslist welke ze wil hebben.
Met betrekking tot het teruggeven van materialen doet ze dit steeds beter als je het tegen haar zegt en heel soms doet ze het ook uit zichzelf. Erg knap van haar dus.
Wij zijn super trots op deze vooruitgangen en hopen dat dit zo door zet.

• 30 November 2011 - 17:40

Melissa:

hey

leuk reisverslag hoor hopelijk hebben jullie het heel leuk gehad op vakantie.

groetjes Melissa nederveen