9e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu 9e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

9e therapiedag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

19 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Ook vanmorgen weer door de wekker wakker gemaakt om 06:15 uur. Het was bewolkt buiten en het regende al. Na het opstaan en aankleden hebben we ontbeten, en zijn we door de regen naar het CDTC gelopen. De therapie binnen was door het mindere weer extra lang. Kelly moest kiezen uit letters en koos opvallend steeds voor de oranje letters. Deze moest ze vervolgens in een bak met rijst stoppen. Later moest ze de letters uit de bak met rijst graaien. Dat vond ze niet zo fijn, maar als ze een stukje van een letter zag pakte ze deze uiteindelijk toch uit de bak met rijst en moest deze vervolgens aan Marieke geven. Dat deed ze verder prima. Bij de keuzes van de behaviourcards werden ook de JA- en NEE-kaart gebruikt waarbij een foto werd getoond en Kelly dan moest kiezen tussen de JA- of NEE-kaart. Dit deed ze ook goed waarbij ze overal de JA-kaart koos, maar bij het surfboard meteen voor de NEE-kaart koos. Na de binnentherapie gingen ze de regen in, maar gelukkig werd de regen tijdens het zwemmen met Chabelita een stuk minder. Wij mochten weer achter het dok komen kijken maar omdat het regende mochten we op het dok staan. Kelly zag ons wel staan en keek ook diverse malen naar ons. Verder deed ze samen met Chabelita de keuzes die ze eerder binnen had gedaan inclusief een kus van Chabelita waarbij Kelly lachte. Daarna snel douchen en aankleden en na de evaluatie door de regen weer terug naar het hotel.
Sandy en Wesley mochten weer naar de CDTC-kidsclub waar ze binnen spelletjes hebben gedaan en geknutseld. Het snorkelen ging nu niet door vanwege de regen.
Na de lunch werd het zonnig weer en zijn we weer even gaan rusten op de kamer. Sandy moest om 13:30 uur bij Mambobeach zijn om haar haren te laten invlechten. Anita ging mee. Dat duurde tot 16:45 uur zonder een kik te geven en goed stil te zitten. Kelly heeft na de rust nog lekker gezwommen met Wesley, Gerard, oma en opa. Daarna weer frietjes en frikandellen eten en naar de kamer om te douchen. Daarna mocht Sandy nog even naar de kidsclub van het hotel waar ze iets gemaakt heeft voor Kelly's verjaardag morgen, maar ook voor papa en mama en Wesley.
Vanavond was het weer groot buffet op het terras met muziek. We zijn ook nog naar het casino geweest welke bij het hotel hoort. Helaas niets gewonnen.

• 20 Mei 2011 - 07:20

Marcel, Ingrid & Mat:

Wat leuk om elke dag jullie verhalen te lezen! En wat gaat het goed met Kelly, fijn om te horen hoor.
    Trouwens wel erg mooie meid, die Sandy met al die vlechtjes. Wat moet dat lang geduurd hebben!

Geniet van alles en tot gauw,

liefs van ons

• 20 Mei 2011 - 07:23

Martin En Jenny:

Hallo wat vervelend die regen , vooral als je iets wilt gaan doen . Maar dat zijn we hier wel gewend in ons kikkerlandje . Wat ziet Sandy er mooi uit met die kraaltjes in haar haar . Hier is het fijn weer niet te warm of te koud , lekker om iets te doen . En vandaag is jullie dochter jarig , van harte gefeliciteerd en een dikke kus voor Kelly xxx gr Jenny martin en Opa .

• 20 Mei 2011 - 07:24

Willemien:

Kelly,
    Gefeliciteerd met je verjaardag! Bijzonder hoor om jarig te zijn op Curacao. Geniet van de dag samen met papa, mama, Sandy, Wesley en opa en oma.
    De reis zit er al weer bijna op.
    Geniet samen met elkaar van de laatste dagen.

Lieve groetjes,
    Willemien, Marcel, Lars en Olaf

• 20 Mei 2011 - 08:14

De Juffen Van MCG 3:

Kelly, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. Maak er een leuke dag van met z'n allen. En wij vinden het leuk dat je er volgende week weer bent.

Liefs je juffen uit MCG 3

• 20 Mei 2011 - 09:03

Pascal,Sandra,Noa:

Hiep, Hiep, Hoera voor de jarige!!
    Kelly Van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag!! Een hele gezellige dag vandaag samen met je familie en alvast een hele goede reis terug!
    Sandy je ziet er super mooi uit met de vlechtjes! Tot gauw!
    Groetjes Pascal, Sandra en Noa

• 20 Mei 2011 - 09:46

Jan Mathijssen:

Lang zal ze leven lang zal ze leven lang zal ze leven in de gloria. Hiperdepiep HERA!

Kelly, Papa, mama, Sandy en Wesley van harte proficiat met de verjaardag van Kelly.

Maak er een mooie laatste therapie dag van en ik hoop dat het deze keer droog en zonning mag blijven.

Laat bij het afscheid niet (te) veel tranen vlooien en doe de hartleijke groeten aan Dirks en Lisa (en Laurence als ze er nog is).

Fijn weekend en alvast een fijne thuisreis.

Groetjes
    Jan Mathijssen

Stichting Tess

• 20 Mei 2011 - 12:30

Monique V Gelder:

Wouw Sandy wat zit je haar leuk. Voorlopig niet meer kammen. De foto's vonden we prachtig. Vooral de foto waarop Kelly een kus krijgt van Chabelita. Vandaag is Kelly bij ons al wel jarig. Dus als jullie heel stil zijn en goed luisteren kunnen jullie ons horen zingen voor haar.
    "Lang zal Kelly leven. Lang zal Kelly leven in de glooooriiiiia. In de glooooriiiiaaaaa. In de glooooorrriiiiiaaaa. HIEPERDEPIEP HOERA!!!! Wij wensen jullie veel plezier en voor Kelly een super fijne verjaardag!!!
    Tim wil ook nog wat schrijven:
    wesley ik mis je.hmkjfkloo (Veel plzier)
    kjhjjhouyhighgiyt7ytjuhg. (Tot heel gauw.)
    tim

• 20 Mei 2011 - 13:43

Margie:

Lieve Kelly,

Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!! Hoop dat je een fijne dag hebt. Tot snel.

groetjes,
    Margie

• 20 Mei 2011 - 17:59

Helga, Erwin En Kids:

Hoi Kelly, van harte gefeliciteerd met je 11e verjaardag. Nog heel veel plezier. Ook voor papa, mama, Sandy, Wesley en opa en oma. Je hebt jezelf het mooiste kado gegeven door zo goed je best te doen. Geniet nog van de laatste paar dagen.

• 20 Mei 2011 - 20:13

Willy Vos:

wat leuk ik heb genoten
    nog een paar mooie dagen gr Willy

• 20 Mei 2011 - 20:13

Nicole:

Kelly, Van Harte Gefeliciteerd met je 11e verjaardag. Hoop dat je een leuke dag hebt en dat je nog een verjaardagskus van Chabelita hebt gekregen. Een fijne dag gewenst voor jullie allemaal.
    Groetjes, Theo, Nicole, Kevin & Lynn

• 20 Mei 2011 - 21:59

Bjorn, Anika & Sieta:

Er is er één jarig, hoera, hoera, dat kun je wel zien dat is zij... Kelly, Van Harte Gefeliciteerd met je 11-de verjaardag! Het kaartje ligt al bij jullie thuis op de deurmat! Wat een prachtige foto's weer. Eén ding is zeker, je bent weer heel wat ervaringen rijker geworden. Super gedaan Kelly!

• 21 Mei 2011 - 08:15

Angelique,Hans & Do:

Kelly ,

nog van harte gefeliciteerd met je verjaardag die je lekker samen met je familie en je dolfijn hebt kunnen doorbrengen in Curacao.

we zien en lezen dat je weer super hebt genoten daar.

goede terugreis en tot ziens .

ook voor opa en oma papa en mama, tot morgen xxx