Willemstad bekeken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Willemstad bekeken - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Willemstad bekeken

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

07 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen werd Kelly om 05:30 uur wakker, een uurtje later dan gisteren dus dat gaat de goede kant op :-) Wesley werd om 06:30 uur wakker. Na wat gespeeld te hebben op bed zijn we gaan aankleden en op tijd gaan ontbijten want we gingen om 09:00 uur met de shuttlebus mee om Willemstad te bekijken. Gelukkig was het weer vandaag beter. In Willemstad hebben we o.a. de overdekte markt bezocht en daarna langs de floating markt gelopen. Op de handelskade hebben we wat gedronken met zicht op de pontjesbrug. Daarna zijn we over de pontjesbrug gelopen naar de Rif Fort, een luxe winkelcentrum. We zagen ook nog dat de pontjesbrug openging. Na nog wat siteseeing en het maken van mooie foto's van de gekleurde huizen, hebben we aan zee nog wat gedronken. Kelly vond het allemaal wel interessant, Sandy liep overal foto's van te maken en Wesley wilde steeds terug naar Curaçao, hij bedoelde hiermee het hotel. Om 12:30 uur hebben we de shuttlebus weer terug naar het hotel genomen.
Na de lunch is Kelly even gaan rusten en daarna hebben we allemaal nog lekker gezwommen. Sandy deed ook nu weer graag mee aan de spelactiviteiten. Sandy heeft al afscheid moeten nemen van haar eerste vriendinnetje hier die helaas vandaag weer naar huis gingen. Aan het einde van de middag nog even lekker frietjes en een frikandel gegeten en daarna in bad en naar bed gegaan. Daarna zijn wij gaan eten, het was Mexicaanse avond, en buiten op het terras nog gezellig wat gedronken.

• 08 Mei 2011 - 06:49

Ingrid:

Wat zien die gekleurde er toch gezellig uit! Wat vonden jullie van Willemstad? Spreken ze daar Papiamento of hoofdzakelijk Nederlands? Fijn dat iedereen al wat langer slaapt. Mooi dat Wesley al zo'n thuisgevoel heeft in het hotel! Hihi
    Hier alles prima. Gaan straks even naar het kruisje in de kerk en natuurlijk even naar Heintje luisteren!
    Vieren ze daar ook Moederdag! Jil vroeg vanmorgen wanneer het eigenlijk kinderdag is. Ik zei: elke dag toch? Moest ze even over nadenken.

• 08 Mei 2011 - 08:36

Bjorn, Anika & Sieta:

Alweer een berichtje, leuk! En Anita, hebben Kelly, Sandy, Wesley en Gerard je ook een beetje extra verwend vandaag? En de oma ook? Fijn dat jullie daar nu weer zijn. We duimen met jullie mee voor een prachtig resultaat op de ontwikkeling van Kelly! Groetjes, Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande

• 08 Mei 2011 - 13:34

Nicole:

Hoi allemaal,
    Leuk dat jullie deze keer ook tijd hebben om iets van Curacao te zien.
    En fijn om al wat foto's te zien.
    Groetjes, Nicole, Theo, Kevin & Lynn

PS Mam een hele fijne moederdag gewenst

• 08 Mei 2011 - 19:53

Ron, Corrina :

Hoi allemaal,

Goed om te lezen dat het goed met jullie gaat. Door de verbouwingsdrukte is het er niet van gekomen om jullie nog veel plezier te wensen, dus bij deze.
    De verbouwing verloopt goed, maar wat een karwei!!!
    Gelukkig is vandaag de telefoon en internet weer hersteld.
    Groetjes van ons alle 4.

• 09 Mei 2011 - 09:05

Jan:

Hi familie! leuk om te lezen hoe het jullie gaat! Het klinkt allemaal ontspannen en relaxed! Hartelijke groeten!