Hollands weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Hollands weer - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Hollands weer

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

06 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen om 04:30 uur werd Kelly al weer wakker en wij dus ook. Sandy die bij opa en oma sliep werd om 06:30 uur wakker. Toen we opstonden hoorden we het buiten flink regenen, het kwam met bakken uit de lucht vallen. Toen het eindelijk even stopte met regenen konden we gaan ontbijten. Tijdens het ontbijt kwam de volgende stortbui naar beneden en stond alles blank. Na deze bui konden we terug naar onze kamers om de zwemspullen te pakken. Opa en oma gingen met Sandy en Wesley naar het zwembad en wij gingen met Kelly kijken bij Kontiki waar Jan en Hans van de stichting TESS zitten. Ook toen kwam er weer een flinke stortbui naar beneden.Gelukkig was dit de laatste bui van deze dag. De rest van de dag hebben we ons vermaakt bij het zwembad en weer gezwommen met Kelly. Sandy had 's avonds een kinderfeestje bij de disco en heeft daarna nog even meegekeken met het circusoptreden op het strand. Daarna is ze snel naar bed gebracht en hebben wij nog even lekker buiten op het terras wat gedronken en muziek geluisterd. Morgen gaan we Willemstad verkennen met zijn allen. Verder lag de infomap van het CDTC klaar waarin stond dat Kelly de 1e sessie heeft om 08:00 uur met logopediste Dirkje, maar nog niet met welke dolfijn.

• 07 Mei 2011 - 04:58

Monique V Gelder:

Wat een leuke site om jullie zo te kunnen volgen. Met de kinderen hebben we jullie reisverslag van de vorige keer bekeken. Fijn dat Kelly het zo goed doet. Nu maar hopen dat de stortbuien weg blijven en dat Kelly een lieve dolfijn krijgt waarmee ze mag zwemmen. We kijken uit naar jullie volgend verslag. Aan iedereen de groetjes en heel veel plezier.

marco, monique, iris en tim

• 07 Mei 2011 - 08:03

Willemien:

Fijn om te lezen dat de eerste dagen goed zijn gegaan. We hopen dat Kelly snel gewend zal zijn aan het zwemmen met de dolfijnen.
    Geniet ervan en veel plezier met elkaar.
    Lieve groetjes,
    Marcel, Willemien, Lars en Olaf

• 07 Mei 2011 - 11:17

Bjorn, Anika & Sieta:

We zijn wel benieuwd hoe Kelly het deze keer zal vinden met de dolfijnen. Zijn dat eigenlijk nog dezelfde als twee jaar geleden? Maakt waarschijnlijk niet veel uit, maar toch leuk om te weten. We volgen jullie!
    Groetjes van ons allemaal!

• 07 Mei 2011 - 15:08

Juf Dorothe:

Volgens mij hebben jullie het daar helemaal naar jullie zin op jullie vertrouwde plekje. Fijn dat het met Kelly meteen al zo goed ging, maar ook goed te horen dat Sandy en Wesley zich prima vermaken. Nog veel vakantieplezier en Wesley: vergeet niet te zingen op moederdag hoor! Heel veel groetjes voor jullie allemaal.

• 07 Mei 2011 - 16:49

Helga, Erwin En Kids:

fijn om te lezen dat het allemaal goed gaat. Hopelijk geniet Kelly weer net zoveel van de dolfijnen als de vorige keer. Geniet met z'n allen van het dagje Willemstad maar ook van de rest van de vakantie (met hopelijk wat minder buien).

• 07 Mei 2011 - 17:38

Fam. Van Weze:

Hoi allemaal,
    Leuk om jullie verslagen weer te lezen. Fijn dat het met Kelly meteen goed gaat.
    Hopelijk ook met de dolfijnen en het pak wat ze daarvoor aan moet....
    Sandy en Wesley vermaken zich ook goed lezen we wel, super!!
    Succes met de jetlag en hopelijk niet al te veel regen. (hier in Drunen mag het nu wel eens even naar beneden vallen, vandaag een supermooie dag geweest, maar alles door en door droog).
    Anita, geniet morgen van een speciale Antilliaanse moederdag, haha!
    Groetjes van Nicole en de rest.

• 07 Mei 2011 - 20:46

Joke Brouwer:

fijn om te lezen dat jullie startdagen goed gelopen zijn. Ik hoop op veel foto's van alles wat jullie beleven.
    groetjes aan opa en oma.

• 09 Mei 2011 - 09:33

Corina Van Tilborg:

Bon dia!!! Wat fijn dat jullie weer op Dushi Korsow zijn, krijg meteen heimwee als ik zo naar de foto's kijk. Weet precies op welk terrasje jullie hebben gezeten. Veel succes met de dolfijnentherapie. En nog een fijne tijd op Curacao. Ajooooooooooo!!!!
    Groetjes Corina