Moederdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Moederdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Moederdag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

08 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen om 06:00 uur werd Wesley als eerste wakker, en iets later werd Kelly wakker. Sandy die nu bij opa en oma sliep werd om 06:30 uur wakker. Weer iets later dus dat gaat de goede kant op.
Vandaag is het moederdag en is het extra druk met lokale bevoking die hun moederdag hier vieren.
Na het moederdagontbijt hebben we lekker een rustiger schaduwplekje opgezocht op het terras van het Italiaans restaurant Martino's. Anita heeft meegedaan aan moederdagbingo en Sandy heeft o.a. meegedaan aan de trapeze, erg dapper hoor zo hoog! Wesley heeft met papa het grote schaakspel gespeeld en gewonnen van papa. Sandy heeft daarna gewonnen van mama. Verder nog lekker gezwommen allemaal.
Na de lunch is Kelly even gaan rusten op de kamer. Aan het einde van de middag zijn we ter voorbereiding op morgen naar het Curaçao Dolfin Therapy Centre toe gelopen. Er was niet veel veranderd in die 2 jaar. Op de terugweg nog even een lekker waterijsje gekocht op het strand.
De kids konden voor het avondeten nog net wat frietjes krijgen, de rest was al opgegeten door de locals. Daarna in bad gegaan en kort daarna lekker naar bed want morgenochtend moeten we om 07:30 uur bij de dolfijnentherapie zijn. Nadat de kids in bed lagen zijn wij lekker gaan eten bij het Japanse restaurant en hebben daarna op het terras naar een dansshow gekeken, onder het genot van lekkere cocktails, port en wijn. Ook wij zijn niet al te laat naar bed gegaan omdat we vroeg op moeten morgenochtend.

• 09 Mei 2011 - 17:37

Henny:

Ola, wat leuk zo'n reisverslag. En wat een prachtige vakantie beleven jullie. Heel fijn te lezen dat het zo goed gaat met Kelly, ben beniewd naar haar belevenissen met de dolfijn(en).
    Wesley en Sandy genieten zo te lezen ook lekker van het water en de dinger eromheen, en jullie genieten volgens mij samen met opa en oma ook, oa van het eten 's avonds!
    Wat een leventje! Jullie hebben nog lekker veel dagen voor de boeg, dus geniet er van!

groetjes uit een druilerig en regenachtig Bennekom van Hans, Henny en Linde

• 09 Mei 2011 - 18:35

Jolande:

Ha, ha, zo grappig dat jullie denken vroeg naar bed te moeten omdat je 'al' om 7.30 uur bij de dolfijnentherapie moet zijn. Geloof me, jullie gaan met die vroege kids van jullie echt niet verslapen hoor ;-)

• 09 Mei 2011 - 20:26

Ellen Dutron:

Hoi Anita,

Wat fijn dat jullie het daar zo goed hebben en dat de kinderen al wat langer slapen. Ik ben benieuwd hoe de eerste therapie is gegaan?
    Ik heb al volop genoten van een body balance les en core les. Nogmaals bedankt!

Groeten,

Ellen