Vroeg wakker - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Vroeg wakker - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Vroeg wakker

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Kelly

05 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Na een goede nacht slapen was Wesley ,die bij opa en oma op de kamer sliep, al om 03:00 uur wakker, en Kelly en Sandy om 03:30 uur. Dus nog niet echt gewend aan het nieuwe ritme! Dat wordt waarschijnlijk een lange dag dan. Na wat gespeeld te hebben op de slaapkamer zijn we tegen 07:00 uur gaan ontbijten, we waren niet de eerste trouwens. Het ontbijt smaakte weer prima, Kelly at lekker 2 boterhammen op. Ze vond het allemaal wel prima, in tegenstelling tot 2 jaar geleden toen ze gillend weg wilde van het restaurant. Ook dat is dus een goede start. Na het ontbijt zijn we onze zwemspullen gaan aantrekken en naar onze schaduwstek aan het zwembad gegaan waar we 2 jaar geleden ook steeds lagen. Ook dit vond Kelly prima. Daarna lekker gaan zwemmen met papa, maar het water was wat fris, dus toen maar weer in de whirlpool, maar deze was wel erg warm dus daar maar even gespeeld met de bootjes van Wesley.
Sandy deed mee met diverse spelletjes zoals twister, wat ze won, uno en bingo. Daarna lekker lunchen. Na de lunch is Kelly even gaan liggen op de slaapkamer, maar slapen was er niet bij dus lekker liggen spelen op bed. Ook Wesley ging met opa mee om een tukje te doen maar ook hij wilde niet slapen en kwam spelen. Daarna weer terug naar het zwembad waar Kelly lekker ging zwemmen met mama, Wesley en papa. Lekker spetteren en botsen met Wesley vond ze erg leuk. Na het zwemmen mochten de kids nog even frietjes eten, en daarna snel douchen en om 19:00 uur naar bed want ze waren helemaal op na zo'n lange dag. Hopelijk worden ze morgenochtend wat later wakker.
Wij zijn nog lekker naar het buitenbuffet gegaan met lifemuziek. De lange dag brak ons echter ook op dus we zijn niet te laat naar bed gegaan.

• 06 Mei 2011 - 20:00

Nicole:

Fijn dat Kelly het gelijk zo naar haar zin lijkt te hebben.

• 06 Mei 2011 - 20:17

Ingrid:

en, hebben jullie het voor elkaar gekregen dat Kelly op het gewenste dagdeel naar de training mag volgende week?

• 06 Mei 2011 - 20:25

Bjorn, Anika, Sieta:

Fijn dat we jullie zo op deze manier weer kunnen volgen. We wensen jullie een goede tijd daar en... Anita een fijne moederdag ;-)
    Groetjes, Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande