5e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu 5e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

5e therapiedag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

13 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Om 6:45 uur de kinderen wakker gemaakt. Gerard voelde zich helaas niet lekker. Na een snel ontbijt richting het CDTC gelopen. Ze stonden ons al op te wachten. Gerard kwam iets later ook. Weer goed gewerkt binnen aan keuzes maken, oogcontact maken en materialen teruggeven. Ook vanuit het water keuzes gemaakt uit de foto's van de activiteiten die ze wilde dat Chabelita ging doen voor of met haar. Ze gaf steeds heel duidelijk aan welke haar voorkeur had. Wel was te merken dat ze aan het einde een beetje moe was en het een beetje had gehad, want ze begon wat te mopperen. Maar ze kan nu twee dagen bij komen om er dan weer vol tegenaan te gaan. Sandy en Wesley hadden ook weer genoten van de KidsClub. Wesley wilde eigenlijk helemaal niet gaan, maar toen we er waren stond hij vooraan om mee te gaan! Ze hadden weer spelletjes gedaan en Wesley had weer vaak gewonnen. Ook waren ze naar de zeeleeuwenshow wezen kijken en weer zwemmen/snorkelen in zee. Wesley had alleen een zandkasteel gebouwd want die had geen zin om te zwemmen. 's-Middags bij het hotel eerst even naar de kamer waar papa op bed lag. Kelly op het bed gespeeld en op de grond en Wesley op de iPad. Sandy was al met Oma mee om te gaan zwemmen. Zij hadden nog meegedaan aan de waterspelletjes maar helaas niet gewonnen. Eind van de middag was Kelly nog lekker mee gaan zwemmen en vond het heerlijk om met het rode bootje te spelen en genoot van de aandacht van broer en zus. Sandy wilde na het douchen nog naar de disco maar helaas er was niemand. Toen ze allemaal lekker op bed lagen gingen opa, oma en Anita eten en nog even op het terras zitten met een drankje.

• 14 Mei 2011 - 08:02

Martin En Jenny:

Hoi familie , wat vervelend dat Gerard deze dag ziek was , we hopen dat hij snel opknapt zodat hij niet veel hoeft te missen van de vakantie . Ook fijn dat het zo leuk gaat met de kinderen .
    Leuk die kidsclub , worden ze lekker bezig gehouden en kunnen jullie met Kelly bezig zijn . Wij volgen jullie vakantie elke dag , leuk dat dit kan .
    Groetjes van Martin en Jenny .Geniet er maar lekker van met z'n allen en ook groetjes aan Corry en Theo.

• 14 Mei 2011 - 10:39

Marion Hurkmans:

Hallo familie Nachtzaam,

Wat hebben jullie het fijn daar! succes voor de tweede week en tot vrijdag!

Groetjes Patrick, Marion, Rowen en Tijmen

• 14 Mei 2011 - 10:42

Heloga, Erwin En Kid:

Hoi Gerard, beterschap en laat je maar goed verwennen. Onze reacties zijn een beetje ééntonig omdat, zoals we lezen, alles erg goed gaat met jullie en jullie blijven genieten en Wesley blijft maar winnen met spelletjes in de kidsclub.
    Nog veel plezier en nogmaals beterschap voor Gerard.

• 14 Mei 2011 - 18:21

Marcel, Ingrid En Ma:

Lieve familie,

Wat ontzettend leuk om elke dag te kunnen lezen hoe het met jullie gaat. Het klinkt allemaal erg leuk en bijzonder! Geniet van alles en tot gauw.

liefs van ons

• 14 Mei 2011 - 20:30

Cary Boon:

Hoi Kelly, wat fijn dat je weer met de dolfijnen kan oefenen en spelen. Veel groetjes uit Zeeuws-Vlaanderen (ook aan opa en oma) van Cary

• 14 Mei 2011 - 22:11

Angelique: