Zaterdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zaterdag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zaterdag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

14 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vandaag dachten we even lekker te kunnen uitslapen maar helaas was Wesley al om 04:30 uur wakker en niet lang daarna Kelly ook. Alleen Sandy die bij opa en oma sliep werd om 07:00 uur wakker. Nadat we op ons gemak waren opgestaan zijn we gaan ontbijten. Na het ontbijt zijn we voor de verandering naar het strand gegaan en zijn opa en oma zijn naar een plaatselijke supermarkt gelopen. Sandy deed weer mee met diverse spelletjes en Kelly heeft lekker gezwommen met mama en Wesley.
Na de lunch zijn oma en Anita gaan shoppen in Willemstad, hadden veel gezien maar kwamen zonder iets terug. Sandy was naar de kidsclub. Na de rust zijn opa, Gerard, Kelly en Wesley weer naar het strand gegaan. Om 17:30 uur waren oma, Anita en Sandy terug, aten de kids frietjes en frikandellen, waarna we gingen douchen. Sandy ging nog terug naar de kidsclub tot 20:30 uur, Kelly en Wesley gingen slapen want die waren allebei al vroeg wakker. Hopelijk slapen ze morgen wel uit. Wij hebben bij de grill op het strand gegeten en nog wat gedronken op het terras.

• 15 Mei 2011 - 09:33

Hans Kuijpers:

Mooi om te lezen dat de 1e week goed gegaan is met Kelly. Nu nog lekker een 2e week, geniet er van want het is voorbij voordat je het weet.
    Doe Dirkje de groeten van Danique en laat Kelly maar een dikke kus geven aan Chabelita.
    Hans Kuijpers, Stichting Tess.

• 15 Mei 2011 - 11:57

Vivian:

Na zelf ook een weekje weg geweest te zijn, zijn we weer helemaal op de hoogte van jullie avontuur. Fijn dat Kelly het allemaal zo goed op pakt. Nog een hele fijne vakantie.
    Groetjes Familie Smits

• 15 Mei 2011 - 19:17

Liedeke:

Wat leuk om te lezen dat Kelly het zo naar haar zin heeft. Op de foto's kun je duidelijk zien dat ze goed in haar vel zit en zich helemaal op haar gemak voelt. Ik zie ook duidelijk verschil met de foto's van 2 jaar geleden.
    Ik wens jullie nog veel plezier en ik lees wel weer wat jullie allemaal meemaken!

Groetjes Liedeke

• 15 Mei 2011 - 21:23

Hanny En Teun:

Ik had al eerder een berichtje doorgestuurd maar niet herkend misschien niet gelezen omdat ik geen afzender had ingevuld.het is weer erg leuk om jullie te volgen en vind dat de foto's genoeg zeggen en zien dat jullie met z'n allen genieten en het erg naar de zin hebben met elkaar.
    eigenlijk ben ik wel een beetje jaloers ,ik zou ook graag een keer met oma Corrie tussen de dolfijnen willen zwemmen maar ja die zijn er niet in het Golfbad Oss maar wie weet allemaal de groetjes en nog veel plezier daar Han en Teun.

• 15 Mei 2011 - 21:29

Bjorn, Anika, Sieta:

Ha die Kelly, wat sta je weer mooi op de foto zeg! Is papa weer helemaal beter? Hier hebben de kinderen twee weken vakantie gehad. Morgen gaan Bjorn en Anika weer naar school en Sieta weer naar het kinderdagverblijf. Bjorn zou altijd wel naar school willen gaan, maar Anika en Sieta kijken alweer uit naar de zomervakantie. Veel plezier nog daar en hou het zomergevoel maar lekker vast!