7e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu 7e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

7e therapiedag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

17 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen weer gewekt door de wekker om 06:15 uur. Kelly was moeilijk wakker te krijgen. Na het ontbijt weer op pad naar het CDTC voor alweer de 7e therapiedag. We waren benieuwd na gisterenavond of Kelly er vandaag wel fit voor was. Nou dat was ze blijkbaar wel want ze had zowel binnen als buiten geweldig goed gewerkt. Binnen lieten ze dierengeluiden horen en dan moest Kelly kiezen tussen twee foto's welk dier er bij het geluid hoorde. Dat deed ze prima. Verder was het oogcontact met Dirkje goed en gaf ze netjes spullen terug. Ze koos van de behaviourcards ook nu weer voor de bal, de ring, de stok en het dansen, ondanks het veranderen van de keuzemogelijkheden. Buiten in het water werden de keuzes nogmaals getoond voordat ze uitgevoerd werden en dan lachte Kelly bij het zien van de kaart. En daarna ook als Chabelita de keuze uitvoerde. De beste dag tot nu toe.
Sandy en Wesley hadden zich goed vermaakt bij de CDTC-kidsclub.Ze hadden spelletjes gedaan en nog gezwommen in zee. En een kokosnoot ontleed.
's Middags na het rusten lekker gezwommen in het zwembad. Met Sandy zijn we nog naar de familietherapeut/psycholoog geweest omdat we benieuwd waren hoe Sandy nu denkt over de thuissituatie. Daar kwam uit dat ze vind dat ze voldoende aandacht krijgt, leuke dingen kan doen met papa en mama en Kelly haar dikke vriendin is. Wel vind ze dat Welsey haar veel plaagt waardoor ze nogal eens ruzie hebben. Niets ongewoons dus.
Daarna ging Sandy weer snel terug naar de kidsclub van het hotel waar ze veel aandacht kreeg omdat ze het enige kind was.
Voor we naar de kamer gingen nog even frietjes en kipnuggets gegeten bij het zwembad. Daarna lekker gedouched waarna Sandy weer naar de kidsclub van het hotel mocht om een film te kijken. Wesley en Kelly gingen naar bed. Wij hebben daarna lekker gegeten bij de bistro aan het strand en wederom nog wat gedronken op het terras.

• 18 Mei 2011 - 08:39

Jorinde:

Hoi!
    Ik lees elke keer met veel plezier jullie verslag. Wat ontzettend leuk om te lezen dat Kelly het zo goed doet! Lijkt me ook echt een bijzondere ervaring.
    Heel veel succes en plezier nog daar.

Groetjes, jorinde (gemini)

• 18 Mei 2011 - 10:02

Pascal,Sandra,Noa :

Hoi allemaal,
    Leuk om te lezen wat jullie allemaal gedaan hebben en dat het goed gaat met Kelly en ook mooie foto's. (vooral die laatste met Kelly en die springende dolfijn) maar jullie zullen vast nog heel veel mooie foto's hebben gemaakt, ik ben benieuwd!
    Nog veel plezier de laaste dagen geniet er nog van! (Speciaal voor Sandy een dikke knuffel van Noa, ze begint Sandy nou echt wel te missen vooral bij turnen!) Van ons krijgen jullie allemaal een knuffel, tot gauw!
    Groetjes Pascal, Sandra en Noa

• 18 Mei 2011 - 14:42

Daisy Van Steen:

wel leuk hoor chabelita te zwemmen leuk om te zien dat ze het leuk vind groetjes daisy

• 18 Mei 2011 - 15:28

Martin En Jenny.:

Hallo allemaal, wat geweldig zeg dat het zo goed gaat allemaal. En dat jullie zo kunnen genieten, van de goede resulaten van Kelly. Wij genieten hier erg van, dat het allemaal zo goed gaat. En ook al die mooie foto's die er gemaakt zijn. Geniet zeker nog van de laatste mooie dagen.
    Heel veel lieve groetjes Martin en Jenny en zeker een hele dikke kus van Opa.

• 18 Mei 2011 - 17:21

André:

Hallo allemaal,
    Wat een prachtig avontuur voor iedereen zeg!! Eerst heb ik alle verslagen gelezen en daarna alle foto's bekeken. Een klein beetje jaloers ben ik wel, als ik dit allemaal zie... Het is ontzettend leuk dat iedereen zich zo goed vermaakt, vooral Kelly. Jullie zullen wel erg trots zijn op haar, omdat zij het zo goed doet! Ook Sandy heeft de tijd van haar leven zo te zien en wat is zij graag in de kidsclub als ze niet in het zwembad is! Wat knap dat jij in de trapeze durfde zeg en ik wist niet dat jij zó goed bent in spelletjes: een echte kampioene hoor! Wesley heeft uiteindelijk ook Chabelita geaaid, zag ik op de foto en hij is ook een echte 'waterrat', een goede zwemmer zo te zien! De grote mensen komen pas 's avonds aan rust toe, maar toch lijkt mij dat ze ook volop genieten. Oh ja.. mijn complimenten voor de prachtige foto's, al raak ik een klein beetje gewend aan de fotografische top-kwaliteit.
    Nog héél veel plezier die laatste dagen een goede terugreis en Sandy.. wij zien elkaar volgende week dinsdag weer, oké? Veel groetjes van meneer André