Even wennen aan het nieuwe ritme - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Even wennen aan het nieuwe ritme - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Even wennen aan het nieuwe ritme

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Kelly

04 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Hallo allemaal,

De heenreis met het vliegtuig is erg goed verlopen. Ondanks dat de tv het niet deed in het vliegtuig heeft Kelly zich erg goed gehouden, evenals Sandy en Wesley. Kelly was alleen erg ongeduldig toen het vliegtuig geland was en we op de rolstoel moesten wachten waardoor we als laatste uit het vliegtuig konden. Gelukkig werden we als vips langs de douane geloodst waardoor we nog als eerste buiten stonden. Pffff, even wennen aan de warmte hoor. Het hotel Breezes was bekend terrein voor ons en na het inchecken zijn we snel de koffers gaan uitpakken en daarna lekker nog even gaan zwemmen. Daarna wat eten en douchen waarna de kids helemaal uitgeteld om 18:30 uur lokale tijd (00:30 uur NL-tijd) naar bed zijn gegaan na een lange dag. Daarna zijn wij nog gaan eten maar hielden het daarna ook niet echt lang meer vol en lagen er om 20:30 uur ook in.

• 06 Mei 2011 - 19:27

Nicole:

Fijn dat de reis zo goed is gegaan. Dit weekend wordt het hier ook zo'n 28 graden, maar is toch anders als daar ;-)
    Veel plezier.

• 06 Mei 2011 - 20:08

Ingrid:

Fijn dat het allemaal goed is gegaan. En hebben jullie vandaag al lekker kunnen genieten? Wij zijn inmiddels alweer thuis. Dikke zoenen van ons vijfjes!