Woensdag 23 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Woensdag 23 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Woensdag 23 april 2014

Blijf op de hoogte en volg Kelly

25 April 2014 | Curaçao, Curaçao

We worden al wat minder vroeg wakker, ditmaal dus rond 06:00 uur. We zijn gezamenlijk gaan ontbijten en besluiten om naar het CDTC te gaan lopen. De route naar het sea aquarium is drie jaar later ook veranderd. Bij Mambo beach is de boel gemoderniseerd en er zijn diverse winkeltjes bijgekomen. Bij aankomst bij het sea aquarium mogen we al meteen gratis doorlopen naar het CDTC waar we kennis maken met Karin, waar we al veelvuldig mailcontact mee hebben gehad. De tijd is nog niet bekend wanneer Kelly therapie krijgt. Ook bij het CDTC is er het nodige aangepast en opgeknapt. We lopen nog even rond bij het sea aquarium en gaan dan weer terug naar het hotel.
Na de lunch gaan we weer lekker de hele middag zwemmen. Daarna snel douchen en gaan eten in de bistro aan het strand. Kelly was erg moe en hebben we tussendoor in bed gelegd. Sandy en Wesley hielden het wat langer vol maar sliepen snel nadat ze in bed waren gestopt.