Dinsdag 22 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Dinsdag 22 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Dinsdag 22 april 2014

Blijf op de hoogte en volg Kelly

25 April 2014 | Curaçao, Curaçao

Door het tijdsverschil is Kelly al om 04:00 uur wakker. Gelukkig valt ze snel daarna weer in slaap omdat het nog donker is. Ook Sandy en Wesley zijn vroeg wakker. Nadat we allemaal zijn opgestaan zijn we gezamenlijk gaan ontbijten. Daarna willen Sandy en Wesley meteen gaan zwemmen dus hebben we onze vertrouwde plek onder het afdak in de schaduw opgezocht bij het grote zwembad. We hebben allemaal heerlijk gezwommen en oma heeft al meegedaan met het aqua joggen.
Na de lunch zijn we bij het zwembad van de VIP-area gaan zwemmen en lagen we op ligbedden met ligkussen, en kwam er een ober drankjes brengen en verse meloen. Dat wordt dus extra genieten deze vakantie.
Het tijdsverschil speelt ons nog steeds parten dus na het avondeten snel de kinderen op bed gelegd. Ze zijn al aardig verbrand door de hele dag zwemmen en spelen, dus morgen maar even extra goed insmeren en een T-shirt aan doen.

• 26 April 2014 - 22:16

Domien En Mirian Van Iersel:

Beste familie Nagtzaam,

Via st Tess hebben we vernomen dat jullie aan de therapie gaan beginnen.
    Leuk dat we jullie verslagen mogen lezen.
    Hopelijk brengt de therapie weer wat nieuwe stapjes in de ontwikkeling voor Kelly.
    Ook voor haar broer, zus en ouders doet het zeer zeker goed om daar met
    elkaar te zijn. Succes met de therapie en geniet van het plekje.

Groetjes, Domien, Mirian, Brecht, Annemiek, Freeke van Iersel (Helvoirt) (st tess)