Donderdag 24 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Donderdag 24 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Donderdag 24 april 2014

Blijf op de hoogte en volg Kelly

25 April 2014 | Curaçao, Curaçao

Het gaat steeds beter. Ditmaal waren we rond 06:30 uur wakker. Na het ontbijt zijn we meteen bij het zwembad in de VIP-area gaan liggen omdat er geen plaats was in de schaduw bij het grote zwembad. Kelly vond het zwemmen dit keer niet zo leuk en wilde er al snel weer uit. Sandy en Wesley waren niet uit het water te krijgen en hebben bijna de hele dag gezwommen en gespeeld in het water. Ze gingen tussendoor zelf ook naar het grote zwembad.
Nadat we allemaal opgefrist waren zijn we gaan eten in het visrestaurant op het strand. Kelly begint eerst weer te jammeren maar uiteindelijk vind ze het wel goed. Maar alle indrukken spelen haar parten en ze valt bijna in haar rolstoel in slaap dus snel naar bed gebracht waar ze snel vertrokken was. Sandy en Wesley wilde nog even langs het paviljoen voor de wi-fi en daarna snel naar bed.

• 25 April 2014 - 13:50

Helga:

Hoi allemaal,

Leuk om jullie reisverslag te lezen.
    Goed om te lezen dat jullie en met name Kelly, Sandy en Wesley het zo goed naar hun zin hebben.
    Hopelijk gaat het met de therapie net zo goed als de vorige keren.
    Wij wensen jullie nog een fijne vakantie toe.
    Geniet er met zijn allen van!

Lieve groetjes,
    Erwin, Helga en de kids

• 25 April 2014 - 15:29

Monique Van Gelder:

Hallo vakanantiegangers.

Toch weer bijzonder om jullie gezin met opa en oma te kunnen volgen. Fijn dat het goed gaat. Hebben Wesley, Sandy en Kelly een modelcursus gevolgd? De foto's zijn super leuk!

Veel plezier en tot schrijfs.
    Monique

• 25 April 2014 - 18:05

Milan, Gerben En Jolanda Van Iersel:

Hallo Kelly,

Wij wensen jou veel succes en plezier met de therapie.
    En voor jullie allemaal geniet van alles.

Wij zullen jullie verhalen volgen.

Groetjes, Milan, Gerben en Jolanda van Iersel (St. Tess)

• 25 April 2014 - 19:35

Dimph Braspenning:

Lieve Kelly en familie.
    Super om jullie reis hier te kunnen volgen. Fijn om te horen dat ook de lange reis is goed gegaan. Ik wens jullie nog veel plezier. Ik blijf uitkijken naar de reisverslagen. Lieve groetjes en een knuffel voor Kelly.

• 25 April 2014 - 19:50

Ron Van De Wiel:

Hoi allemaal,
    Goed te horen dat het goed met jullie gaat.
    Veel plezier en een fijne therapie toegewenst, we blijven jullie volgen.

Groetjes van ons allemaal.

Ron, Corrina, Melissa en Gerlinda

• 25 April 2014 - 23:57

Ingrid Nagtzaam:

leuk om te zien! heerlijk he die waterratjes. En hopelijk komt Kelly snel in haar ritme!Liefs, Ingrid.

• 26 April 2014 - 07:15

Sonja Fremouw:

Hallo daar in curacao,
    We gaan jullie verslagen iedere dag lezen want zijn benieuwd hoe het gaat met de therapie van Kelly.
    Wel fijn dat jullie maar vooral voor Kelly eerst even kunnen wennen aan de tijdsverschil en temperatuur.
    We wensen jullie super veel plezier maar zeker ook succes met de therapie voor Kelly.
    Groetjes uit Drunen.
    Sonja fremouw
    Knuffel van Sem.

• 26 April 2014 - 12:56

Karin:

Hallo allemaal,
    Fijn dat we jullie goed kunnen volgen in Curacao.
    Nu jullie beginnen te wennen aan het tijdverschil en de heerlijke zon, kunnen jullie je op de therapie voor Kelly gaan voorbereiden. Heel veel succes, en plezier, en we zijn benieuwd hoe het allemaal gaat.
    Groetjes uit Oss, koningsdag 2014! Karin en Frank en de kids.

• 26 April 2014 - 16:26

Marcel, Ingrid En Mat:

Wat een leuke foto's! En al bruine 'toetjes'!
    Geniet van alles, liefs uit Den Bosch