Zaterdag 3 mei 2014 - family swm - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zaterdag 3 mei 2014 - family swm - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zaterdag 3 mei 2014 - family swm

Blijf op de hoogte en volg Kelly

03 Mei 2014 | Curaçao, Curaçao

Vanmorgen hoefden we niet vroeg op dus was het uitslapen, tenminste dat had gekund maar Kelly was weer vroeg wakker en Wesley trouwens ook. Op het gemak opgestaan en ontbeten. Daarna nog lekkere koffie gedronken in Coco cafe en vervolgens lekker bij het zwembad gaan liggen tot 12:00 uur. Toen snel klaarmaken en lunchen want we werden om 13:15 uur bij het CDTC verwacht voor de family swim met Kelly’s therapiedolfijn Chabelitta, om ons ook een indruk te geven hoe het is om met een dolfijn te zwemmen. Kelly werd opgevangen door Lara en wij (Gerard, Anita, Sandy en Wesley) mochten een drijfband en zwemvliezen uitzoeken. Daarna nog even instructie gekregen wat wel en niet mocht, en toen naar het dok waar ons een verrassing stond te wachten. Naast Chabelitta mochten we ook nog eens met Nubia, het zusje van Chabelitta, zwemmen. We mochten één voor één het water in en ieder op de foto met Chabelitta die een kus op onze wang gaf. Ook Wesley die eerst het water niet in durfde, liet Chabelitta een kus op zijn wang geven. Daarna wat rondjes met Chabelitta en Nubia gezwommen en nog de nodige kunstjes gedaan zoals handjes geven, spetteren, zingen, ronddraaien en over de stok springen. Tot slot mochten we ieder afzonderlijk nog een kus op de snuit van Chabelitta geven, waarna we vanaf het dok nog hun sprongen mochten aanschouwen en Chabelitta deed nog een bommetje. Wat was dat weer een geweldige ervaring om met twee dolfijnen te mogen zwemmen.
Daarna terug naar het hotel waar we ’s middags nog lekker met Kelly gezwommen hebben. Omdat Sandy, Anita en oma ’s avonds naar het concert van Marco Borsato gingen zijn we op tijd gaan douchen en eten. Daarna de dames uitgezwaaid en de kids op bed gelegd. Vervolgens hebben Gerard en opa op het terras bij de bar gezellig met andere Nederlanders zitten kletsen totdat de dames weer tegen 24:00 uur terugkwamen. Ze hadden het naar hun zin gehad alleen het voorprogramma was niet echt geweldig, en de muziek stond nogal hard. Om 01:30 uur zijn we ons bed ingedoken.