Zondag 4 mei 2014 - rustdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zondag 4 mei 2014 - rustdag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zondag 4 mei 2014 - rustdag

Blijf op de hoogte en volg Kelly

04 Mei 2014 | Curaçao, Curaçao

Vandaag was een echte rustdag. We hebben lekker uitgeslapen en ontbeten. Daarna zijn we bij het zwembad gaan liggen waar de zon gelukkig weer terugkeerde na een korte regenbui. Sandy en Wesley waren het zwembad niet uit te krijgen en ook Kelly heeft vandaag weer heerlijk gezwommen. Vanavond zijn we bij het Italiaans restaurant gaan eten, en hebben Sandy en Wesley nog de film De Verschrikkelijke Ikke 2 gekeken buiten op een groot scherm. Voordat ze gingen slapen nog even bij Wesley een loszittende tand eruit getrokken. Daarna nog even wat gedronken en op tijd weer het bed ingedoken want morgenochtend gaat de wekker weer om 06:15 uur.

• 05 Mei 2014 - 18:43

Petra Speelman:

Fijn dat het zo goed gaat met Kelly haar therapie. En blij dat jullie het zo goed naar jullie zin hebben. We hebben het vandaag pas kunnen lezen want de router van de internet was kapot naar de onweer van donderdag. Dus geen telefoon , tv en internet meer gehad. Het zal toch mooi zijn als jullie wensen van Kelly zullen uitkomen. Wij spreken elkaar weer gauw als jullie weer thuis zijn. Groetjes van ons allemaal.

• 05 Mei 2014 - 19:09

Jolande En Co:

Aan de foto's te zien hebben jullie echt een rustdag gehad, want het ziet er allemaal erg relaxed uit. Alhoewel de tweede week vast ook weer geweldig wordt ;-) Liefs, Jolande en co