Vrijdag 25 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Vrijdag 25 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Vrijdag 25 april 2014

Blijf op de hoogte en volg Kelly

26 April 2014 | Curaçao, Curaçao

Vanmorgen werden de kids pas tegen 08:00 uur wakker. Ze waren gisteren ook erg moe dus nu lekker uitgeslapen. Na het ontbijt gaan we bij het zwembad bij ons appartement liggen zonnebaden en heerlijk zwemmen en spelen. Ook Kelly gaat weer mee zwemmen maar ook nu weer vind ze het niet echt leuk en geeft aan dat ze eruit wil. Na toch nog even wat langer gezwommen te hebben mag ze eruit en lekker bijkomen op het ligbed. Daarna mag ze met de iPad spelen wat ze heel erg leuk vind. Na de lunch gaan we verder met relaxen bij het zwembad. Opa en oma kunnen vandaag het appartement naast ons betrekken, wat eerst weer onzeker was maar uiteindelijk toch wel kon, dus gaan de koffers inpakken en verhuizen. Sandy en papa wagen een duik in de zee, en oma zoekt een heerlijk groot strandbed op om bij te komen van de verhuizing. We gaan op tijd douchen want Sandy en Wesley willen om 18:30 uur naar de kinderdisco dus moeten dan om 18:00 uur eerst eten. Dat lukt zowaar en om 18:30 uur gaan ze naar de kidsclub waar blijkt dat er geen kinderdisco is, maar een tekenfilm De Verschrikkelijke Ikke wordt gekeken. Dat doen Sandy en Wesley dan ook maar, en wij leggen intussen Kelly op bed, zodat wij om 20:00 uur bij het Japans restaurant Himitsu kunnen gaan eten aan de bakplaat. De kok maakte er weer een showtje van en het eten was voortreffelijk. Net voordat we klaar waren met eten kwamen Sandy en Wesley terug, de film was afgelopen. Dan nog maar even naar de lobby voor de Wi-Fi verbinding zodat we alle mail en facebook konden bijwerken, en daarna is het alweer 21:30 uur dus bedtijd voor Sandy en Wesley. Kelly slaapt intussen als een roos. Er is inmiddels post gekomen van het CDTC. Kelly is ingedeeld in de 1e therapiesessie van 08:00 tot 10:00 uur, wat fijn is omdat ze dan minder last heeft van de zon tijdens het zwemmen met de dolfijn. Dat wordt dan wel vroeg opstaan iedere morgen, maar we zijn dan de rest van de dag wel weer vrij. Wij gaan tevreden nog even een paar cocktails en wijntjes drinken met live muziek en duiken daarna ons bed in.

• 26 April 2014 - 22:31

Sjanet De Weert:

Hallo allemaal,
    Zo te lezen zijn jullie al aardig gewend en vermaken jullie je prima. Leuk om de verslagen te lezen en blijf j jullie zeker volgen. Veel succes maandag met de therapie.
    Groetjes fam de weert (wachtlijstouders suze de weert)

• 28 April 2014 - 20:24

Lieke Lankhaar :

hoi wesly

dat ziet er allemaal mooi uit. ga jij ook mee zwemmen met de dolfijnen