Zaterdag 26 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zaterdag 26 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zaterdag 26 april 2014

Blijf op de hoogte en volg Kelly

27 April 2014 | Curaçao, Curaçao

Rond de klok van 07:00 uur wordt Kelly wakker. Sandy en Wesley worden zelfs pas tegen 08:00 uur wakker. Vanwege koningsdag zijn we vandaag in het oranje gekleed. Bij het ontbijt zien we nog meer oranje geklede mensen. Na het ontbijt strijken we weer neer op de ligbedden bij het zwembad. Er staat net zoals gisteren een stevige wind vandaag dus we moeten onze handdoeken goed vastleggen. Gerard gaat de fitness verkennen om wat calorieën te verbranden. Daar staat het bijna te vol met allerlei apparaten. Na de opwarming op de fiets, wat eigenlijk met deze temperatuur niet nodig was, nog wat gewichtsapparaten geprobeerd, de crosstrainer en tot slot de loopband. Het luie zweet is er weer uit en na een frisse douche lekker met de kids gezwommen. Ook na de lunch hebben we heerlijk gerelaxt bij en in het zwembad. Kelly had helaas geen zin om te zwemmen vandaag. Om vast te wennen aan een staartje in haar haren tijdens de dolfijnentherapie heeft Kelly vandaag al enkele uren een staartje ingehad. Ze vond het waarschijnlijk wel fijn omdat nu haar haren niet steeds in haar gezicht waaide. Omdat we vanavond bij het Italiaans restaurant willen gaan eten gaan we rond 17:00 uur douchen en omkleden. Oma is als eerste klaar en gaat vast in de rij staan zodat we een plekje buiten op het terras kunnen bemachtigen, wat lukt. Als we langs het buffetrestaurant naar de Italiaan lopen wil Kelly naar het buffetrestaurant, en laat duidelijk merken dat ze het niet eens met onze keuze. Na wat gemopper accepteert ze het uiteindelijk. Het voorgerecht is er al vrij snel maar het hoofdgerecht laat enige tijd op zich wachten, terwijl de andere gasten al aan het toetje zitten. We spreken een ober die de vorige keer dat we hier waren samen met collega’s het trapezeteam vormde. Helaas is bij de overgang van het hotel naar een andere keten de trapeze verdwenen wat hij erg jammer vond. Hij merkte op dat we in het oranje gekleed waren. Hier op Curaçao vieren ze dit jaar nog één keer Koninginnedag op 30 april a.s. omdat ze op 1 mei ook een feestdag hebben en dit dus beter uitkomt. Eindelijk komt dan toch ons hoofdgerecht. Kelly is inmiddels moe dus gaat lekker naar bedje toe, terwijl Sandy en Wesley nog even naar de Caribische carnavalsoptocht mogen kijken. Wesley vind de trommels nogal luid en staat met zijn vingers in zijn oren te kijken. Daarna ook lekker naar bed.

• 27 April 2014 - 21:01

Toiny Vd Velden:

Hallo allemaal
    Zo te zien hebben jullie het reuze naar jullie zin ,en morgen begint dan de therapie ben benieuwd hoe het Kelly vindt. Ik blijf jullie volgen Groetjes Toiny vd velden

• 28 April 2014 - 22:09

Dimph Braspenning:

Hallo fam. Nagtzaam.
    Fijn om te lezen dat het jullie zo goed gaat. Alleen zal Kelly wat enthousiaster moeten worden voor het zwemmen. Misschien kunnen de dolfijnen haar het zwembad in krijgen.