Zondag 27 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zondag 27 april 2014 - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zondag 27 april 2014

Blijf op de hoogte en volg Kelly

28 April 2014 | Curaçao, Curaçao

Ook vanmorgen werden we normale tijden wakker. Na het ontbijt gaan we weer relaxen bij het zwembad want vanaf morgen krijgen we daar minder kans voor als we ’s ochtends eerst naar de dolfijnentherapie gaan en Sandy en Wesley naar de kidsclub daar.
Sandy en Wesley hebben inmiddels vrienden gemaakt en zij hebben ergens kokosnoten gevonden die ze met wat moeite openkrijgen en het sap verkopen aan hotelgasten. Daarmee hebben ze ieder een dollar verdiend. Met Kelly zijn we weer gaan zwemmen, wat ze nog steeds niet echt leuk vond. Maar het spelen met de bal in het water zorgde bij haar voor wat afleiding waardoor we toch wat langer hebben kunnen zwemmen.
Oma en Anita doen voor de beweging mee aan line dance maar het lijkt meer op zumba. Maakt verder niet uit want ze hebben weer wat calorieën verbrand.
Als we na het douchen willen gaan eten komt Sandy vragen of zij en Wesley bij hun vriendjes roomservice mogen bestellen. Als dit van de moeder van hun vriendjes mag dan vinden wij dit goed, en dus is het zo geregeld. Wij gaan met Kelly naar het buffetrestaurant. Enkele serveersters herkennen Kelly van 3 jaar geleden en vinden dat ze groot is geworden. Ze komen regelmatig even langslopen om Kelly hallo te zeggen, wat Kelly wel leuk vindt. Na het diner nog even langs de lobby om te internetten, en dan snel Kelly naar bed brengen want morgen is de grote dag. Ook Wesley en Sandy gaan er wat eerder in en zelfs wij kruipen uiteindelijk na een paar drankjes ook op tijd ons bed in want morgen gaat de wekker om 06:15 uur.