Woensdag 11 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Woensdag 11 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Woensdag 11 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

11 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De achtste dag dolfijnentherapie.
Totaal verrast wordt ik pas om 8:30 uur wakker en zie alleen mama in de slaapkamer. De rest is al ontbijten want Sandy mag weer naar de kidsclub en papa gaat vandaag zijn eerste introductieduik doen. Als ik beneden kom is papa al weg en zitten opa en Wesley al bij het zwembad. Papa komt langs in een duikpak want hij moet nog eerst gaan oefenen in het zwembad voordat hij op open zee mag gaan duiken. Mama en oma nemen me mee wandelen naar de dichtstbijzijnde supermarkt om daar wat zaken te kopen en dan lopen we weer terug. Aan het einde van de morgen komt papa terug en vertelt dat hij tussen heel veel vissen heeft gezwommen op 12 meter diepte. Mama haalt Sandy op van de kidsclub waar ze haaien heeft mogen aaien en eten voeren. Erg dapper hoor zus! Haar vriendinnetje Manon komt nu mee naar ons om met Sandy te zwemmen. Ook Wesley zwemt mee. Hij heeft ook vandaag weer diverse keren op het potje geplast dus dat gaat wel lukken. Ondanks dat ik uitgeslapen ben, ben ik toch niet helemaal in mijn nopjes en vraag steeds aandacht en sla mezelf regelmatig. Tegen 15:00 uur wordt ik weer omgekleed en gaat papa met me naar het CDTC en mama komt later nadat ze Manon terug heeft gebracht naar haar mama. De oefeningen gaan weer prima, en voordat ik naar het dock wordt gebracht proberen Maike en Astrid mij een zonnebril en een hoedje op te zetten, maar dat accepteer ik nog steeds niet. Dan toch maar zonder bril of hoedje naar het dock, waar ik eerst een toren van blokken mag bouwen, en daarna mag kiezen tussen een rode of een blauwe sambabal, en eerst de rode kies maar later met beiden mag spelen. Dan gaan we het water in waar Gee Gee geduldig op me ligt te wachten. We zwemmen weer diverse rondjes waarbij ik veel last heb van de zon in mijn ogen. Desondanks kijk ik steeds gerichter naar Gee Gee en laat mij zelfs door haar kussen. Na de watersessie nog even aan papa en mama laten zien hoe goed ik de bal op het klittenbandbord kan drukken en dan er weer vanaf kan pakken om het nog een keer te doen. Tot slot mag ik weer de ring en de bal naar Gee Gee gooien waarna zij het weer terugbrengt naar me. Na de therapie zit ik weer wat beter in mijn vel. Terug bij het hotel eten Wesley en Sandy nog wat en daarna gaan we even kijken bij de kinderdisco, waar de muziek zo hard staat dat Wesley al niet mee naar binnen wil en ik het na eventjes ook wel gezien heb. We gaan dan lekker naar de kamer om te gaan slapen, waarna opa, oma, papa en mama beneden nog gaan eten.

  • 12 Maart 2009 - 09:33

    Mary:

    Wat geweldig om al jullie ervaringen te lezen! Het is net of we er elke dag een beetje bij zijn. Ik ben zelf ook 13 jaar geleden op curaçao geweest. Ben heel benieuwd naar jullie verhalen. Geniet nog van de laatste daagjes van GeeGee Kelly. En geef je mama een dikke kus van mij voor haar verjaardag vandaag(donderdag 12 maart). Gefeliciteerd Anita!
    Fijn om te lezen dat papa en mama zich ook heerlijk ontspannen en genieten van al het mooie wat het eiland te bieden heeft. Groetjes en knuffels aan iedereen. Liefs Mary

  • 12 Maart 2009 - 10:40

    Bjorn Anika Sieta:

    Ha die Kelly, ook vandaag lezen we weer even over jouw grote avontuur. Wat is die GeeGee toch een schat zeg! Hoeveel keer mag je nog met haar zwemmen? Geniet er maar lekker van!

    Hey Anita, vanuit een koud en regenachtig Nederland wensen wij jou samen met Gerard, Kelly, Sandy, Wesley, opa en oma, een hele fijne verjaardag. Dat je maar een superdag mag hebben daar in het verre Curacao!
    Groetjes, Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande

  • 12 Maart 2009 - 10:56

    Fam. Van Wezel:

    Hoi Anita,
    Hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag! Bijzonder om op dit mooie eiland jarig te zijn. Geniet maar lekker met zijn allen, en Gerard en de kids ook proficiat!
    Groetjes.

  • 12 Maart 2009 - 11:53

    Danielle Spek:

    Hallo allemaal,

    Fijn om te lezen dat het steeds beter gaat met de therapie. Geniet nog van de laatste dagen daar en tot volgende week want ik mis Sandy op de gym!
    groetjes, Daniëlle Spek + fam.

  • 12 Maart 2009 - 12:40

    Martijn Van Esch:

    Het is fijn om te lezen dat je het nu al heel fijn vindt om met Geegee te zwemmen. Ik ben best wel jaloers, iedere dag zwemmen. in de klas is het maar saai. Gisteren waren we maar met z'n drieén, dus ik ben wel blij als je weer terug bent. Een hele goede reis in het vliegtuig en ik blijf kijken en lezen samen met mama. Daag, Martijn

  • 12 Maart 2009 - 13:33

    Ingrid:

    Hé brother,
    Super in zo'n duikpak! Ben nieuwsgierig naar je bevindingen! Fijn dat Wesley en Sandy ook zo lekker genieten!
    kus van ons vijfen.

  • 12 Maart 2009 - 13:35

    Happy Birthday!:

    Hé schone zus! Van harte gefeliciteerd daar! Geniet maar lekker van het mooie weer want hier is het helemaal niets. Lekker uit eten vanavond? We zullen een borrel op je nemen en zien je als jullei weer terug zijn. kus van Michiel, Ingrid, Sam, Jil en Jonne.

  • 12 Maart 2009 - 15:06

    Catherine En Marijn:

    He hallo daar allemaal.
    Wat fijn kelly dat het zo goed gaat met jou en de therapie.
    Anita hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag en geniet van je dag daar in de zon.

    kusjes catherine en marijn

  • 12 Maart 2009 - 15:33

    Fam. Tausch:

    hoi allemaal,

    Leuk om jullie verhalen te lezen (en de mooie foto's te zien)en dat het allemaal goed gaat met Kelly en de dolfijnen therapie.Ook super gaaf dat jullie ook met de dolfijnen hebben gezwommen!
    Anita GEFELICITEERD met je verjaardag en geniet maar lekker van het zonnetje en een groot stuk taart!!
    Gaaf Gerard dat je hebt gedoken, Pascal heeft ook zijn duikbrevet, misschien kunnen jullie samen een keer gaan duiken, alleen hier is het niet zo mooi onderwater. Noa mist Sandy wel een beetje, vooral op gym vindt ze het niet leuk zonder Sandy. Geniet nog van de laatste daagjes en Kelly geef Geegee ook een dikke kus van ons !!
    Veel plezier nog en tot gauw!! Groetjes Sandra, Pascal en Noa

  • 12 Maart 2009 - 17:41

    Hedwig:

    Happy birthday to you,
    happy birthday to you,
    happy birthday, happy birthday, happy birthday to you!
    Ook van ons: hartelijk gefeliciteerd Anita!

    groeten,
    John,Hedwig, Bibi en Imme

  • 12 Maart 2009 - 18:18

    Angelique:

    Anita, van harte gefeliciteerd!!! Dit zal vast een overgetelijke verjaardag voor je zijn. Hartstikke fijn dat het met Kelly allemaal zo goed vooruit gaat.
    Veel liefs van Angelique en Max

  • 12 Maart 2009 - 18:58

    Marcel En Ingrid:

    Hieperdepiephoera!
    Anita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag. En allemaal genieten van alle spannende en mooie momenten.
    Liefs, Marcel en Ingrid

  • 12 Maart 2009 - 19:01

    Hanny En Teun:

    Anita van Harte Gefeliciteerd met je verjaardag.nog een paar fijne dagen met z'n allen daar en leuk om te lezen dat je het steeds beter doet Kelly.want foto's zeggen genoeg nog veel plezier

  • 12 Maart 2009 - 21:38

    Karin:

    Fijn dat er nu ook leuke foto's van Sandy Wesley en Gerard bij zitten in duik-outfit. We zien wel dat jullie het goed maken. En supergoed dat het met Kelly ook steeds beter gaat, en Gee gee al steeds beter kent, meer aanraakt, ringen gooit, visjes voert,etc. Dat moet goed voelen voor jullie.
    En Anita, van harte gefeliciteerd met je verjaardag en nog vele jaren. Je 42e verjaardag zul je niet snel vergeten! Geniet ervan met zijn allen ! Groetjes Karin Frank +4kids

  • 12 Maart 2009 - 22:21

    Karin En Wesley:

    gefeliciteerd met je verjaardag!!!!!!!!

    wel grappig om er zo achter te komen

    we missen kelly echt in de bus en de kinderen vragen en lezen regelmatig over kelly

    nog veel plezier de laatste dagen en heel veel knuffels

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 70477

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: