Dinsdag 10 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Dinsdag 10 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Dinsdag 10 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

10 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De zevende dag dolfijnentherapie.
Ook nu ben ik om 05:00 uur klaarwakker ondanks de vermoeiende dag gisteren. Ben ik dan toch nog niet gewend aan het tijdsverschil? Nadat we allemaal zijn opgestaan en aangekleed, gaan we ontbijten beneden. Opa en oma gaan vandaag de hoogtepuntentoer van het eiland doen en zijn na het ontbijt vertrokken. Ik breng samen met papa Sandy naar de kidsclub waar ze samen met haar vriendin Manon gaat kleuren en de dieren eten geven. Snorkelen wil Sandy niet meer dus moet ze om 11:00 uur worden opgehaald. Nadat papa en ik terug zijn bij het hotel gaan we bij mama en Wesley aan het zwembad liggen. Wesley plast weer netjes op het potje voordat hij gaat zwemmen met vriendje Max. Ik heb het al snel gehad en begin mezelf weer te slaan en mijn ellebogen te stoten dus wordt ik even in een handdoek gewikkeld om tot bedaren te komen. Daar heb ik helemaal geen zin in en laat dit ook merken. Papa gaat Sandy ophalen maar komt zonder haar terug want ze is bij Manon gebleven om de middag samen met haar te zwemmen. Mama moet nu naar het CDTC voor een waterontspanningsessie. Als ze hier relaxed van terugkomt gaan we snel eten want we moeten vandaag eerder naar het CDTC voor de workshop alles over dolfijnen. Als we daar aankomen blijkt de workshop helaas niet door te gaan dus moeten we een half uurtje wachten voordat mijn therapie begint. Tijdens de oefeningen mag ik helemaal alleen op de rode bal zitten en weet mijn evenwicht goed te bewaren. En terwijl ik op de bal zit mag ik een balletje op een klittenbandbord duwen, wat ik ook heel goed doe. Het zwemvest aantrekken vind ik nu niet erg meer. Dan gaan we naar het dock om daar eerst nog te oefenen voordat ik samen met Maike het water in mag. Ik heb veel last van de lage zon en wrijf steeds in mijn ogen. Daarom probeert Maike mij een hoedje op te zetten maar dat wil ik niet en trek het steeds van mijn hoofd af. Het zwemmen met Gee Gee vind ik wel weer leuk en we draaien diverse rondjes. Ik geef Gee Gee dit keer handjes en raak haar vaak aan. Tot slot mag ik vanaf het dock een ring in het water gooien, die Gee Gee dan ophaalt en naar mij terugbrengt. Ik pak de ring zelf van haar neus af, goed hè! Daarna gooi ik nog een grote bal het water in die Gee Gee ophaalt en terugbrengt naar mij. Als beloning mag ik haar een visje geven wat ze voorzichtig uit mijn handen pakt. Dan zwaaien we nog naar Gee Gee en gaan weer douchen. Daarna krijgen papa en mama te horen hoe goed ik het vandaag gedaan heb en weer kleine vooruitgang heb geboekt. Ik voel me nu wat beter. Terug in het hotel zijn opa en oma er ook weer. Sandy en Wesley eten nog wat en dan gaan we weer naar de kamer en naar bed.

  • 11 Maart 2009 - 06:17

    Eefje:

    Wat leuk om te lezen dat het allemaal zo goed gaat:)
    & wat een mooie fototjes weer!!
    Liefs, Eefje

  • 11 Maart 2009 - 06:27

    Fam Van Vugt:

    Kelly,

    wat goed te lezen dat het steeds beter gaat en wat goed van jou dat je de ring van de neus van Geegee af durft te pakken. En wat knap van je dat je haar ook een visje durft te geven. Nog veel succes de komende dagen.

  • 11 Maart 2009 - 07:34

    Opa En Oma :

    hallo Kelly wat goed van jou dat je alles zo fijn gaat vinden .we genieten
    hier ook van en wie is er morgen jarig ?jou mamma geef ze een dikke knuffel en maak er een fijn feest van .tot morgen weer en heel veel groetjes van opa en oma x x x

  • 11 Maart 2009 - 09:11

    Margie:

    Kelly, wij zijn apetrots op jou!

    groetjes van al jouw juffen en klasgenootjes!!

  • 11 Maart 2009 - 09:13

    Nic En Edwien Tessel:

    We kijken elke dag met belangstelling naar jullie berichten en zijn heel blij met de vooruitgang die Kellymaakt. Geniet nog even van delaatste paar dagen. Groetjes uit `t Zand van Nic en Edwien

  • 11 Maart 2009 - 09:36

    Jenny En Martin:

    Het is alweer woensdag,wat gaat het toch hard met die tijd,Het gaat steeds beter met de therapie van Kelly,goed zo Kelly,goed gedaan ga zo door.En Anita gefeliciteerd met je verjaardag,dat word een verwendag voor jou,maar dat is wel toevertrouwd aan Gerard die maakt er wel wat van.Ook de rest van de faamilie gefeliciteerd en maak er allemaal een leuke dag van.Groet Jenny en Martin.

  • 11 Maart 2009 - 15:19

    Herman En Bernadette:

    Hallo allemaal,

    Wat geneieten we van jullie verhalen. Geweldige belevenis voor Kelly én jullie.
    Veel groeten uit Assen!!

  • 11 Maart 2009 - 16:43

    Fam. Hoogakker:

    "Dolfijn" om te lezen dat je zo vooruit gaat Kelly! En wat een super gave foto van GeeGee met de bal! We vinden het erg leuk om de ontwikkelingen zo op afstand te volgen. Het begint alweer te korten dus geniet maar lekker. Groetjes van ons allemaal Johan, Esther en kids

  • 11 Maart 2009 - 16:56

    Carl & Mirjam & Co:

    Knap hoor Kelly wat je allemaal met de dolfijnen doet en fijn dat je het steeds leuker vind !
    Gelukkig hebben Wesley en Sandy het ook naar hun zin. Vertel maar tegen hun dat Babs vandaag voor het eerst op school geoefend heeft.

    groetjes van ons allemaal

  • 11 Maart 2009 - 20:09

    Willemien:

    Lieve Kelly,
    Wat fijn dat je het zwemmen met GeeGee zo leuk vindt en dat het zo goed gaat! En wat een leuke foto's. Zo kunnen we een beetje zien hoe je het daar hebt. De tijd gaat wel hard he want jullie komen alweer bijna naar huis. Geniet de laatste dagen maar extra van Geegee en morgen veel plezier op de verjaardag van mama. (Anita alvast gefeliciteerd)
    Liefs
    Marcel, Willemien en Lars

  • 12 Maart 2009 - 14:10

    Joke Vrolijk:

    Hallo Kelly,

    Wat goed van jou dat je al met deedeedurft zwemmen en een ring om zijn neus durft te doen
    erg knap hoor doe je de
    groeten aan papa en mama en Opa en Oma
    doei
    Joke.

  • 12 Maart 2009 - 18:23

    OPA EN OMA :

    HALLO KELLY ,WAS EVEN BENIEUWD HOE HET GING VANDAAG ,MAAR MAMA IS JARIG EN DAN IS HET FEEST ,DUS KIJKEN WE MORGEN WEER
    DIKKE KNUFFEL
    OP EN OMA X X X X X X

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 70558

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: