Zaterdag 14 maart 2009 - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zaterdag 14 maart 2009 - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zaterdag 14 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

15 Maart 2009 | Nederland, Drunen

De terugreis.
Ondanks de lange dag gisteren met het afscheid ben ik om 06:15 uur wakker en speel wat met papa totdat mama en Sandy ook wakker worden. Zodra opa, oma en Wesley zich ook melden gaan we voor de allerlaatste keer met z’n allen ontbijten. Het is zo druk in de ontbijtzaal dat wij lekker buiten bij het Italiaans restaurant gaan zitten. Na het eten loopt oma even wat rond met mij als de rest naar de kamer gaat om zwemspullen aan te trekken of de koffers te pakken. Gelukkig is het vandaag weer zonnig weer dus we gaan lekker bij ons schaduwplekje liggen. Wesley wil weer eens niet zwemmen, maar als papa hem even een handje geholpen heeft het zwembad in te gaan, dan is het ineens wel goed en blijft hij samen met Sandy een hele tijd in het water spelen. Nadat mama zoveel mogelijk de koffers heeft gepakt komt ook zij nog even zwemmen en genieten van de laatste zonnestralen van deze vakantie. Tegen 11:00 uur gaan opa en oma omkleden want zij moeten voor 12:00 uur van de kamer zijn. Als zij terugkomen gaan we lekker lunchen op onze schaduwstek, en daarna moeten wij al snel naar de kamer om te douchen en om te kleden. Mama stopt nog even snel de laatste spullen in de koffers en om 14:30 uur zijn we dan klaar om uit te gaan checken. Helaas is deze onvergetelijke vakantie nu echt voorbij. We worden met de hotelbus naar het vliegveld gebracht waar we dus 4 uur van tevoren aanwezig zijn! Na wat shoppen en inchecken is het dus lang wachten totdat we dan eindelijk als eerste in het vliegtuig mogen stappen. Vlak nadat we zijn opgestegen sluit ik mijn ogen en wordt een uur voor de landing pas weer wakker. Sandy en Wesley zijn wat later gaan slapen dus de terugreis ging voorspoedig zo. We landen op tijd om 09:00 uur op Schiphol waar het maar 10 graden is, brrrrrr, en ineens 5 uur verder. We wisselen e-mails uit met de andere gezinnen en nemen afscheid. De koffers laten nogal lang op zich wachten en nadat we dan nog een keer door de douane check zijn gegaan, kunnen we naar lang parkeren om naar huis te gaan. Dan blijkt dat onze bus niet meer wil starten na twee weken stil te hebben gestaan. Gelukkig is er een vriendelijke meneer die ons helpt met startkabels, en kunnen we op weg naar huis. Rond de middag zijn we thuis, waar Nicole een lunch voor ons heeft geregeld, lekker! We bekijken de video en foto’s van het CDTC en wisselen de laatste foto’s uit. We bedanken opa en oma voor hun geweldige hulp en dan gaan ook zij naar huis. We eten voorlopig voor de laatste keer frietjes, waarna we op tijd naar bed gaan want morgen moeten Sandy en ik al meteen naar school.

• 15 Maart 2009 - 20:04

Bjorn Anika Sieta:

Ha, krijgen wij nog toch nog de kans om als eerste van de rij op dit berichtje te reageren??? Welkom thuis!!!

• 15 Maart 2009 - 21:37

Kelly:

Lieve Kelly,

Een geweldig mooie tijd heb jij gehad! Wow.

Ik verheugde mij elke dag op een nieuw verhaal en foto's van jou, nu verheug ik mij erop jou morgen weer te zien op school!

Dikke kus

Kelly

• 15 Maart 2009 - 21:47

Karin En Wesley:

wat zijn jullie nu weer een ervaring rijker zeg
    ik ben blij dat kelly weer mee gaat morgen dan hoor ik het allemaal wel weer groetjes en een dikke knuffel

• 15 Maart 2009 - 21:57

Hanny En Teun:

fijn om te lezen dat de terugreis zo goed is verlopen en Kelly dat je lekker lang geslapen hebt. jullie zullen zondag heus wel moe zijn geweest we zijn benieuwd naar alle verhalen. maar die zullen we zeker van opa en oma horen groetjes uit Oss

• 16 Maart 2009 - 06:33

Louise:

Lieve Kelly en Familie.

Welkom thuis!!!
    Fijn dat jullie weer gezond en wel terug zijn in Nederland.Zal weer wennen zijn maar het zonnetje zou deze week ook lekker gaan schijnen hier in Nederland.
    Wij hebben jullie vakantie en dolfijnentherapie elke dag met veel plezier gevolgd en zijn ook heel benieuwd naar de foto's en film van de vakantie en hoe het nu met jou gaat natuurlijk ook.We komen binnenkort wel kijken.Wen eerst maar weer aan het tijdsverschil en school.

Liefs en knuffel van,Louise,Harry, Roy en Joyce.XXX

• 16 Maart 2009 - 07:51

Margie:

Welkom thuis!

• 16 Maart 2009 - 08:38

Fam Van Vugt:

Fijn te horen dat de terugreis zo goed is verlopen. Rust nog even goed uit want iedereen zal wel moe zijn van zo'n lange reis en van alle indrukken die jullie hebben opgedaan de afgelopen 2 weken. Gr. Hela

• 16 Maart 2009 - 11:07

Ellen:

We hebben alle avonturen gevolgd. Fijn dat jullie verblijf zo geslaagd is geweest!
    Kelly, wat heb jij het goed gedaan en wat heb je veel leuke dingen meegemaakt!
    Dat jullie allemaal nog lang mogen nagenieten van alle indrukwekkende belevenissen!

Groetjes, Toine en Ellen

• 16 Maart 2009 - 19:59

Marcel En Ingrid:

Welkom thuis! We hebben jullie vakantie zo een beetje kunnen meemaken. Heel bijzonder allemaal. We komen gauw een keertje foto's kijken en verhalen horen. Liefs vanuit Den Bosch

• 16 Maart 2009 - 22:02

Angelique:

Wat een geweldige vakantie! Zal vast weer even wennen zijn in Nederland... We hopen snel nog meer van jullie reis te zien en te horen.
    Groetjes
    Angelique en Max

• 17 Maart 2009 - 16:57

Jan & Elly Kraaijeve:

Welkom thuis Kelly, we hopen dat je deze dagen nog lang zal herinneren als een fijne tijd. We hebben genoten van de mooie foto's en je spelen met GeeGee. We zien je nog wel eens bij Opa en Oma, tot ziens, dag hoor.

• 17 Maart 2009 - 22:54

Opa En Oma Oss:

We zijn ontzettend blij dat wij het allemaal mee hebben mogen maken. Het was heel bijzonder om jou, Sandy en Wesley te kunnen ondersteunen in het drukke programma en te zien hoe jij met de dolfijnen ging zwemmen. We hebben ook genoten van de heerlijke temperatuur en de accommodatie die werkelijk af was. Het was een geweldige ervaring. Anita en Gerard bedankt!

• 19 Maart 2009 - 11:05

Cora Hagg ZA:

Lieve Kelly,
    Leuk alles te mogen sien en mee te maken. Is Gegee nu jou beste vriendin? Ook weer heelijk oom tuis te komen! In Zuid Afrika zien wij ook weleens, familie van Geegee in onze zee swemmen.
    Groetjes