Maandag 9 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Maandag 9 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Maandag 9 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

09 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De zesde dag dolfijnentherapie.
Ook nu ben ik erg vroeg wakker dus dat wordt alweer een lange dag. Nadat iedereen wakker is gaan we snel eten want Sandy mag vandaag weer naar de kidsclub. Opa en oma brengen haar vandaag zodat papa en mama samen met mij en Wesley bij het zwembad kunnen gaan liggen. De zon schijnt weer en de wind is wat minder geworden. Als opa en oma terugkomen krijgen we te horen dat we om 11:00 uur samen met Sandy kunnen snorkelen bij het Sea Aquarium. Dat wordt kiezen want dan is er ook een ontspanningsworkshop. We vertrekken met z’n allen naar het CDTC waar oma en papa samen met Sandy gaan snorkelen, en mama de ontspanningsworkshop volgt. Opa past dan even op mij en Wesley. Na deze ontspanning lopen we terug naar het hotel waar we wat eten en nog even rusten bij het zwembad voordat ik voor mijn zesde dolfijnentherapie weg moet. Mijn papa en mama zijn erg benieuwd hoe ik het zal doen na de goede sessie van afgelopen vrijdag. Om 15:00 uur wordt mij het wetsuit aangetrokken en ik protesteer bijna niet. Dan gaan we naar het CDTC en wordt ik door Astrid, Maike en Marrit opgewacht. We gaan meteen weer aan het oefenen op de rode bal en daarna mijn favoriete rode egelbal over rollen waarbij ik mijn benen goed moet spreiden. Daarna gaan we naar het dock en doen we eerst oefeningen, wat ik leuk vind. Als Maike in het water glijdt steek ik mijn armen al uit om aan te geven dat ze me in het water mag tillen. Gee Gee komt al snel aanzwemmen en ik spetter lekker met mijn handen in het water. Ik voel me ontspannen en kan voor het eerst echt lachen in het water, zeker als Gee Gee gaat zingen. Ik durf Gee Gee zelfs al aan te raken maar als ze mij wil kussen vind ik dat toch nog wel eng en duw haar weg. Bij de oefening op het dock heb ik een paar afbeeldingen mogen uitkiezen met opdrachten die Gee Gee nu één voor één laat zien. Na deze goede sessie gaan we op het dock nog wat oefeningen doen waarbij ik weer mag kiezen uit twee voorwerpen, en dan met dit voorwerp mag spelen en voelen. Dan sluiten we af en gaan we lekker warm douchen. Tijdens de evaluatie vertellen Astrid en Maike dat ze erg tevreden zijn over mij, en mijn papa en mama zijn erg trots op mij! We lopen terug naar het hotel waar Sandy en Wesley bij opa en oma waren gebleven en nog lekker hadden gezwommen. Wesley heeft vandaag ook weer een paar keer op het potje geplast dus dat komt ook wel goed. Moe maar voldaan val ik even later in bed in slaap.

  • 10 Maart 2009 - 05:17

    TNKL:

    Hoi Kelly,

    Wat fijn dat je het nu echt leuk gaat vinden. Jullie hebben wel allemaal een vol programma, maar wel leuk allemaal. Nog heel veel plezier de komende dagen.

    Groetjes,
    Nicole, Theo, Kevin & Lynn

  • 10 Maart 2009 - 05:54

    Sam Jil Jonne:

    Hallo allemaal,

    we kijken elke dag naar al jullie verhalen en foto's. Ze komen steeds weer voorbij want we zijn zo nieuwsgierig naar jullie belevenissen en vinden de dolfijnen zo mooi! Zeker wanneer Geegee Kelly een kus geeft en de dansfoto van Geegee.
    WAt fijn dat Sandy en Wesley ook zoveel leuke dingen mogen doen en wat kanp van dat potje zeg! En Sandy, wij zaten wel te bibberen bij dat haaienverhaal! En, oh wat fijn dat jij nu zoveel plezier krijgt met de dolfijn Kelly! Nou we blijven kijken en hebben nu al zin in jullie verhalen in het echt!
    Heel veel kusjes van ons vijfen.

  • 10 Maart 2009 - 06:00

    Louise:

    Lieve Kelly,

    Wij vinden het ontzettend knap van jou dat je het zo goed doet en dat je Geegee als je vriendje gaat zien en het nu leuk gaat vinden.
    Ga zo door en geniet er lekker van.Leuk om te horen dat Sandy en Wesley het ook naar hun zin hebben en er ook van genieten dat kun je wel zien aan de leuke foto's.
    heel veel plezier en geniet maar lekker nog een paar daagjes.Groetjes aan Papa en Mama, Opa en oma,knuffel van Louise, Harry, Roy en Joyce.XXX

  • 10 Maart 2009 - 07:16

    Opa En .oma :

    zo oma is net wakker en vond je mail al en lees ik dat het allemaal heel goed gaat ,fijn Kelly dat je zelf al in het water wilde en opa leest ook mee en is dan trots op jou. lekker genieten van de zon want hier is het triest en die Sandy en wesly jullie hebben ook veel plezier zeg
    tot de volgende keer en allemaal lieve groetjtjes uit de regenboog


  • 10 Maart 2009 - 07:20

    Jenny En Martin:

    Hoi allemaal,het gaat vooruit met kelly en Geegee lees en zie ik in jullie verslag,fijn dat je je ook met z'n allen zo goed kunt vermaken.En een lekker weertje daar,ik zal maar niet vertellen hoe het hier is,want dan kom je niet meer terug haha.Hoe was het bij de japanner jeullie mochten bij de bakplaat zitten,toen ik dat las moest ik nog denken aan Anita toen wij in Waalwijk bij de japanner waren toen zij dat ei met de mond opving.Nog een fijne dag toegewenst door ons en een dikke kus voor de kinderen.tot morgen.

  • 10 Maart 2009 - 10:08

    Peter Van Doorn:

    Hallo Kelly, Wat geweldig dat je al Gee-Gee aan durft te raken, dat is een teken dat je haar begint te vertrouwen en dat xcit een hele goede sessie voor jou is. Ga zo door de komende tijd. Succes en nog hele fijn e dagen. Ruth en Peter.

  • 10 Maart 2009 - 11:02

    Fam Van Vugt:

    Hoi Kelly,

    wat knap van je dat je zo fijn met Geegee gaat zwemmen en wat fijn dat je het ook leuk vindt. Het is iedere keer weer leuk om je verhaal te lezen en om de mooie foto's te bekijken. op de foto's zie je ook dat echt geniet. Ook knap van Wesley dat hij al weer op het potje heeft geplast. Grtoetjes van ons allemaal. HELA

  • 10 Maart 2009 - 11:17

    Inka:

    Hoi allemaal! Fijn om te lezen dat Kelly het steeds leuker gaat vinden. Geniet er nog van, aan de foto's te zien lukt dat ook wel. Groetjes Inka

  • 10 Maart 2009 - 11:37

    Cora Hagg:

    "Fantastic" het gaat heel goed. We genieten van die fotos.
    Groetjes, ook aan Geegee. Geef haar maar ook, namens mij, een kusje ??!!

  • 10 Maart 2009 - 14:02

    Ton En Tonnij:

    Hallo allemaal,
    Sorry dat we nu pas reageren, maar we hebben problemen gehad met de computer. We moeten eigenlijk bijna alles nog bekijken, maar dat doen we op ons gemak. Het is een hele drukke periode i.v.m. aangiftes.
    We hopen dat Kelly resultaten boekt met deze therapie, maar dat horen we nog wel. Voor morgen alvast een fijne dag gewenst.
    Groetjes Ton en Tonnij

  • 10 Maart 2009 - 18:15

    Lauke:

    Hoi Kelly,

    Wat leuk om hier te lezen hoe het met jou gaat! En dat het steeds beter gaat met de dolfijnen! Super hoor!

    Knuffel! Lauke (mcg 2)

  • 10 Maart 2009 - 18:55

    Bjorn Anika Sieta:

    Leuk vandaag alweer over jullie avonturen te lezen! En Kelly maakt vorderingen. Wauw, je gaat het straks nog missen daar! Een ontspanningsworkshop, lekker Anita. Zou wel iets zijn om ook weer op je verjaardag te doen :-) Ben benieuwd of Gerard, de kids en opa en oma nog iets leuks voor je in petto hebben. Alweer japans eten ;-)

  • 10 Maart 2009 - 19:43

    Hedwig:

    Hoi allemaal,

    We waren erg benieuwd hoe het zou gaan na 2 dagen zonder Geegee, maar gelukkig vindt Kelly het steeds leuker worden! En ook Sandy en Wesley genieten volop. Bibi en Imme vinden het leuk om de foto's te bekijken. Imme zal blij zijn als je volgende week weer met haar naar zwemles kan Sandy. Maar zover is het nog niet.... geniet met z'n allen nog de rest van de week!
    Groetjes van ons allemaal.

  • 10 Maart 2009 - 19:58

    Angelique:

    Hartstikke leuk dat je nu echt kunt gaan genieten van Geegee, ik denk dat je ze snel ook wel echt een kusje durft te geven! Hartstikke leuk dat we zoveel van jullie horen. Veel plezier nog en groetjes aan allemaal.
    PS: hoe ontspannen is mama nu? ;-)

  • 10 Maart 2009 - 22:28

    Carolyn:

    Lieve Kelly.

    Ik weet zeker dat jij je laat kussen door Geegee voordat jij naar huis gaat! Let maar op, dat gaat JOU LUKKEN.

    lIEFS VAN CAROLYN.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 150
Totaal aantal bezoekers 70505

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: