Filmpjes van de Dolfijnen Therapie - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Filmpjes van de Dolfijnen Therapie - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Filmpjes van de Dolfijnen Therapie

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

17 Maart 2009 | Nederland, Drunen

Kijk maar gauw, want mijn papa heeft ook nog een paar filmpjes op mijn website geplaatst.

• 17 Maart 2009 - 22:21

Herman/bernadette:

We hebben genoten van jullie verslag. Geweldig om het zo van dag tot dag te volgen en om te zien hoe Kelly ervan heeft genoten! We horen jullie verdere verhalen graag op de RTS familie dag!
    Veel groeten uit Assen

• 17 Maart 2009 - 22:31

Bjorn Anika Sieta:

Super dat jullie ook deze filmpjes met ons willen delen. Kelly heeft het echt goed gedaan! We hebben ook bewondering voor de instructrice die toch zowel binding moet zien te krijgen met de dolfijnen als met de kinderen. Zo te zien slaagt ze daar goed in. We horen graag weer van jullie!
    Groetjes, Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande

• 18 Maart 2009 - 11:12

Margie:

Nog eens op mijn gemak naar die filmpjes gekeken. Kelly, wat is Geegee een schatje zeg, je zult 'm nog gaan missen.
    Leuk om die bewegende beelden te zien zo proef je de sfeer nog beter.

groetjes,
    Margie.

• 25 Maart 2009 - 18:35

Ans Klerks:

hallo fam.nagtzaam

ik heb kelly haar site bekeken wat heeft ze genoten van de dolfijnen,leuk om te zien!

groetjes ans klerks

• 08 April 2009 - 20:27

Wilmie Thielen:

Lieve Kelly,

Wat heerlijk jou zo lekker te zien zwemmen en spelen met de dolfijnen. dank je wel dat ik even mocht meegenieten. Dikke kus, Wilmie