Vrijdag 13 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Vrijdag 13 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Vrijdag 13 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

13 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De tiende en helaas laatste dag dolfijnentherapie.
Ik ben om 04:00 uur voor het eerst wakker maar dut af en toe weer in. Nadat we allemaal wakker zijn kleden we ons aan en gaan we ontbijten. Het is vandaag weer flink bewolkt. Mama brengt Sandy naar de kidsclub, wat voor Sandy de laatste keer zal zijn. Oma gaat meedoen met yoga, opa gaat even naar de kamer met Wesley, en papa gaat met mij wandelen over het hotelcomplex. Tegen 10:00 uur gaan we met z’n allen richting CDTC en kijken onderweg bij Lions Dive even naar het zwembad en het appartement van Lars, Manon en hun ouders. Mama zit daar net lekker een Hollands bakkie koffie te drinken, dus we mogen even binnen kijken in het mooie appartement. Daarna lopen we door naar het CDTC waar we vandaag naar de dolfijnenshow gaan kijken, de haaienshow zien en daarna nog even rondlopen in het Sea Aquarium totdat Sandy klaar is bij de kidsclub en afscheid neemt van de leidsters Chantal en Renske. Ze hebben vandaag alle leuke dingen nog eens mogen doen, en krijgen een mooie poster en een zelfgemaakt boekje mee naar huis. Op de terugweg blijft mama bij Sandy die haar haren vandaag mag laten invlechten met kraaltjes. De rest loopt met mij terug naar het hotel waar we bij het zwembad gaan liggen. Papa en oma checken online onze vliegtuigstoelen in, waarbij ze 1 stoel op de 2e rij achter de ouders van Manon weten te reserveren voor het geval ik weer op schoot wil. Nadat mama en Sandy met haar mooie vlechtjes terug zijn is het al weer bijna tijd om mij voor de laatste keer om te kleden in het wetsuit. Daarna lopen papa en mama samen met mij voor de laatste keer naar het CDTC waar Astrid, Marrit en Maike mij staan op te wachten. We doen nu alleen nog maar de oefeningen die ik leuk vind, en op het dock laat ik trots zien dat ik goed op de pindabal blijf zitten terwijl ik met mijn favoriete rode stekelbal speel. Opa en oma komen met Sandy en Wesley later ook nog om mij voor de laatste keer met Gee Gee te zien zwemmen. Daarna weer lekker warm douchen en even wachten totdat papa en mama de eindbespreking hebben gehad en een mooi fotoboek, een dvd en een cd ontvangen met daarop de bijzondere ervaringen met Gee Gee van de afgelopen twee weken. Dan moet ik helaas ook afscheid nemen van Astrid, Maike en Marrit maar eerst gaan we nog even met z’n allen op de foto voordat het definitief uitzwaaien is. Moe maar voldaan lopen we voor de laatste keer terug naar het hotel en ga ik al snel naar de kamer om vlak daarna heerlijk in dromenland te zijn. Wesley gaat ook naar bed, maar Sandy mag deze laatste avond nog even mee naar beneden om de talentenshow te zien. Daarna snel naar bed want morgen wordt een lange dag, want we vliegen pas om 19:00 uur en komen dan op zondagmorgen 09:15 uur Nederlandse tijd aan op Schiphol.

• 14 Maart 2009 - 06:31

TNKL:

Hoi Kelly,

Het was leuk dat we op deze manier alles konden volgen wat jij en de rest van de familie allemaal hebben gedaan. We hopen dat jullie een goede terugvlucht hebben en we hopen jullie allemaall snel weer te zien.

Groetjes,
    Nicole, Theo, Kevin & Lynn

• 14 Maart 2009 - 08:01

Fam. Van Wezel:

Hoi Allemaal!!
    We wensen jullie nog een leuke laatste dag toe en een hele goede terugreis!!
    Groetjes van Corné, Nicole, Manon en Lars.

• 14 Maart 2009 - 08:38

Eefje:

Geniet van jullie laatste dagje en een hele goeie terugreis naar Nederland!!!

Fijn weekend,
    Eefje

• 14 Maart 2009 - 08:42

Fam Jobsen:

Lieve Kelly,
    Wat vliegt de tijd zeg, nu zit de vakantie er al weer op. We vonden het erg leuk om zo mee te kunnen genieten van je zwemervaringen met Geegee.
    Vandaag nog een dagje Curacao en dan weer een lange vliegreis voor de boeg terug naar huis.
    Een hele goede reis voor jullie allemaal.
    Groetjes
    Marcel, Willemien & Lars

• 14 Maart 2009 - 08:51

Hoi Family:

welkom thuis!
    hopenlijk hebben jullie een fijne terugreis gehad...?
    het was leuk om te lezen hoe het jullie is vergaan op de antillen. Nu weer wennen aan de Nederlandse tijd en ritme, voor Kelly waarschijnlijk nog het minste probleem want die was volgens mij nog steeds niet aan de vakantietijd gewend.
    Ik ben benieuwd wat jullie thuis zullen terugzien van alles wat Kelly heeft ervaren en geleerd!
    tot ziens maar weer,
    Karin Kagenaar

• 14 Maart 2009 - 09:08

Ingrid:

Nou, nou wat een ervaringen allemaal. Wat was het leuk om dit elke dag te kunnen lezen en daardoor een beetje bij jullie te zijn. Morgen komen jullie weer thuis en dan gaan we jullie zeker even bellen. We wensen jullie allemaal een hele goede reis! hele dikke zoenen van Michiel, Ingrid, Sam, Jil en Jonne.

• 14 Maart 2009 - 09:58

Fam Van Vugt:

Hoi daar allemaal,
    geniet nog even van jullie laatste dag Curacao. Een goed terugreis en we zijn ontzettend benieuwd naar jullie verhalen en dvd.

• 14 Maart 2009 - 10:00

Sonja Gerrit, Bunde:

Hallo Kelly,
    Het was een hele ervaring voor jou de familie.Ook voor ons om een beetje mee te maken hoe jij daar met Geegee en alle anderen bezig bent geweest. Nog een fijne dag en een hele goede reis terug. Doe de groeten aan de rest van de familie en vooral aan opa en oma, die hebben er ook van genoten.
    Groetjes Sonja en Gerrit

• 14 Maart 2009 - 10:20

Jenny En Martin:

eigenlijk is het te snel voorbij gegaan,voor jullie wel een fijne tijd geweest.En wij hebben jullie op een leuke manier kunnen volgen via de site,zo ver weg en toch heel dichtbij.voor de laatste keer groeten uit drunen en een goede terugreis gewenst door ons,en hopen jullie weer vlug te zien.

• 14 Maart 2009 - 14:06

Bjorn Anika Sieta:

Hoi Kelly en familie, we hebben meegenoten via jullie dagboekverslag en wensen jullie een goede thuiskomst!
    Groetjes, Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande

• 14 Maart 2009 - 15:05

Opa En Oma :

zo hier het laatste mailtje ,fijn dat jullie zo genoten hebben
    en het was fijn zo contact te houden .nog een paar uurtjes en jullie gaan vliegen ,dus lekker slapen kelly dan ben je zo weer thuis
    we zijn erg benieuwd hoe je weer reageerd om thuis te zijn.
    heel veel lieve groetjes en tot ziens x x x

• 14 Maart 2009 - 17:55

Peter Van Doorn:

Hallo Kelly, We vonden het heel leuk om op deze manier je ervaringen te volgen. We vinden dat je het geweldig gedaan hebt, en hopen dan ook dat dit voor de langere termijn blijvend positief zal werken. Nu nog de terugreis, en dan kunnen jullie allen terugzien op twee hele fijne weken. Tot ziens Ruth en Peter vn Doorn.

• 15 Maart 2009 - 12:51

Fam. V.d. Wiel:

Hallo allemaal,
    Wat leuk om jullie belevenissen op Curacao helemaal te kunnen volgen. We hopen dat jullie er allemaal met veel plezier op terug kijken! Nu weer wennen thuis.
    Groetjes,
    Ed, Désirée, Tim, Carlijn en Roel

• 15 Maart 2009 - 14:30

Karin:

Hoi allemaal, de foto's van de laatste dag spreken boekdelen. Allemaal prachtige vrolijke gezichten en wat gaat het tussen Kelly en Gee gee goed. Dat zie je zo.
    En wat is de tijd snel gegaan. Nu zijn jullie al weer naar huis om nog lekker na te genieten van deze waardevolle vakantie.
    Tot gauw, groetjes,
    Frank Karin Davy Koen Lieke en Romy.

• 15 Maart 2009 - 18:11

Juf Marianne:

WELKOM THUIS ALLEMAAL!!!
    Lieve groeten van juf Marianne

• 15 Maart 2009 - 23:05

Ha Familie:

WELKOM THUIS!!!

Dat zal wel weer wennen worden maar GELUKKIG wordt het hier LENTE.

Liefs van Karel,nino, Lynn en Carolyn xxxx

• 03 November 2011 - 17:29

Nienke:

hoi mensen,

ik ben nienke meijer en ik ben 10 jaar , ik heb altijd al iets bijzonders met gehandicapte kinderen gehad. daarom vind ik het prachtig en hartstikke leuk lief en schattig dat ik deze dolfijnentherapie foto's heb mogen zien.

Vriendelijke Groet,
    Nienke Meijer