Donderdag 12 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Donderdag 12 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Donderdag 12 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

12 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De negende dag dolfijnentherapie.
Ik ben nu toch weer vroeg wakker om 06:15 uur. Vandaag is mama jarig, hieperdepiep hoera! Sandy en Wesley hebben bij opa en oma geslapen en komen mama verrassen met zelfgemaakte kaarten. Daarna gaan we samen ontbijten en brengt opa Sandy naar de kidsclub waar ze spelletjes gaat doen en de zeeleeuwenshow ziet. Wij gaan bij het zwembad liggen maar ik heb er vandaag helemaal geen zin in en heb de handdoek weer nodig om me te kalmeren. Wesley plast weer enkele keren op het potje maar vandaag heeft hij geen zin om te zwemmen en speelt op het ligbed. Papa gaat naar een workshop over dolfijnen en neemt daarna Sandy mee terug van de kidsclub. Na de lunch gaan Wesley, Sandy en opa even slapen want vanavond mogen Sandy en Wesley langer opblijven vanwege mama’s verjaardag. Ik ga ook naar de kamer want ik heb het helemaal gehad bij het zwembad omdat het veel waait en vandaag ook veel regent. Op de kamer rust ik wat op het bed en kijk mijn favoriete DVD van de Jellabies op de laptop. Dan is het om 15:00 uur weer tijd om mij om te kleden en met papa en mama naar het CDTC te lopen, maar we moeten eerst even wachten tot een hevige regenbui voorbij is. Gelukkig komen we toch op tijd bij het CDTC en nemen Maike, Marrit en Astrid me mee voor oefeningen. Papa geeft zijn videocamera mee aan Maike die opnames maakt van mij als ik weer dierengeluiden moet herkennen en het juiste plaatje dan moet aanwijzen. Dat doe ik de eerste keer niet echt goed, maar de tweede keer wel stukken beter. Daarna gaan we naar buiten naar het dock waar ik weer de toren mag bouwen en weer afbreken. Als ik het water in wordt gehesen mogen papa en mama bij het dock komen kijken en laten Maike, Gee Gee en ik alle oefeningen zien die we de afgelopen dagen hebben gedaan. Ik geniet er echt van en lach weer als Gee Gee gaat zingen. Papa heeft alles goed op video gezet en mama heeft weer mooie foto’s gemaakt van mij, Gee Gee en de rest van het team. Ik voel me daarna stukken beter maar heb de handdoek ditmaal nodig tegen de regendruppels. Papa en mama moeten hollen met me om de zware regenbui net voor te zijn. We schuilen nog even onder het afdak bij het zwembad terwijl Sandy in de regen blijft zwemmen. Dan gaan we naar de kamer zodat ik lekker uitgeput naar bed kan, en de rest gaat opfrissen en omkleden om te gaan eten. Bij het eten is er champagne geregeld voor mama. Helaas gaat de circusvoorstelling niet door dus gaan Sandy en Wesley naar bed.

  • 13 Maart 2009 - 07:00

    Mary:

    Wat heerlijk om te zien da je het zo leuk vindt Kelly! Jammer dat jullie morgen weer naar huis moeten. Maar wij vinden het heel fijn dat jullie weer naar huis komen. Wie weet mag je ooit nog een keertje... Een hele goeie reis morgen en nog veel plezier de laatste dag met GeeGee. Knuffue Mary

  • 13 Maart 2009 - 08:49

    Jenny En Martin :

    Hallo Anita,ik zag dat ik een dag te vroeg was met jou te feliciteren,maar het was goed bedoeld hahabeter te vroeg als te laat,haha.De foto's zijn leuk met Kelly en GeeGee,ze krijgt er steeds meer zin in zo te zien.Mooie foto van Gerard in z'n duikpak,kan hij mooi een keer met Marcel gaan duiken,vind ie wel leuk,Marcel is trouwens aangenomen als duiker in het leger.doe de familie de groeten en tot morgen ,laatste dag he ,wat gaat het vlug.doei.

  • 13 Maart 2009 - 09:56

    Bjorn Anika Sieta:

    Hallo Kelly, daar zijn we weer! Heb je vandaag jouw laatste dagje dolfijnentherapie of mag je morgen ook nog? Het is toch wel echt bijzonder zo'n reis. Fijn dat jullie opa en oma bij hebben. Zo kunnen papa en mama alles van jouw vorderingen meemaken, zelf ook nog een beetje ontspannen en bovendien Sandy en Wesley een leuke vakantie bezorgen. Super! Jammer dat de terugreis er aan zit te komen, maar... thuis is vast ook weer fijn op jouw eigen vertrouwde plekjes. Heel veel groetjes en tot hoors!
    Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande

  • 13 Maart 2009 - 10:20

    Opa En Oma :

    zohier zijn we weer en heeft mamma een fijne verlaardag ?lekker op vakantie en dan nog jarig en jij kelly geniet al zo veel meer van
    geegee hij zal je missen
    nog 2 dagen en dan is het al weer voorbij ,maar we zijn benieuwd naar alle verhalen en blij jullie weer te zien
    lieve groetjes opa en oma x x x

  • 13 Maart 2009 - 15:05

    Juf Marianne:

    Hallo Allemaal
    Je bent het al fijn he Kelly zo samen met je vriendje Geegee.Knuffelen met hem? Nou, nou!!!
    En Wesley ik lees dat je al goed op t potje plast!!!Goed zo!!Dan kun je naar de basisschool in de klas bij Sandy!
    Mama hartelijk gefeliciteerd met je verjaardag!!Wat een feest allemaal. Heb je fijn gedoken vader? We missen jullie wel hoor!! Sandy je zult wel veel te vertellen hebben als je thuiskomt. Hopelijk met veel plaatjes/foto's erbij.
    Lieve groeten van juf Marianne

  • 13 Maart 2009 - 18:15

    Jan En Elly Kraaijev:

    Hoi Kelly, zo te zien ga je er steeds meer lol in krijgen om met GeeGee te spelen. Fijn hoor om dit zo van ver toch mee te mogen maken En dan Mamma jarig, feliciteer ze maar van ons en je Pappa maakt geweldige foto's hoor. Nog een paar daagjes en dan is het weer voorbij en hopen we dat je er enigzins baat bij gedad hebt. Tot ziens en houd vol, kusjes. Jan & Elly

  • 13 Maart 2009 - 18:47

    Ron, Corrina + Kids:

    Hoi Kelly,

    Nog gefeliciteerd met je moeder! We konden zien dat je het echt leuk vindt met Geegee. Nog veel plezier en goede reis terug naar Nederland.

  • 13 Maart 2009 - 19:02

    Juf Moniek.:

    Hallo familie,

    Wat vliegen die dagen toch voorbij! Het zit er al weer bijna op voor jullie! Ik hoop van harte dat deze reis aan jullie verwachtingen heeft voldaan! Anita, van harte proficiat met je verjaardag! Sandy, we zijn heel benieuwd naar jouw verhalen volgende week! Wesley, jouw stoeltje staat klaar! Goede terugreis gewenst,
    Groeten, juf Moniek.

  • 14 Maart 2009 - 08:39

    Opa En Oma :

    jullie laatste nieuws gelezen en zit het er weer op ,wij wenswn jullie een veilige terug reis en zijn blij als jullie er weer zijn

    lieve groetjes opa en oma x x x x x

  • 14 Maart 2009 - 09:15

    Toon En Kitty:

    We hebben iedere dag meegenoten van jullie reis geweldig.Wat heeft Kelly het goed gedaan Wij wensen jullie een goede terug reis Tot ziens

  • 14 Maart 2009 - 10:02

    Fam Van Vugt:

    Hoi Kelly,

    het afscheid van Geegee zal wel moeilijk worden. Het is een echte vriend van jou geworden. Wat een verschil met de eerste dagen met Geegee. Anita nog heel veel gefeliciteerd met je verjaardag.
    gr Hela

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 273
Totaal aantal bezoekers 70472

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: