Zondag 8 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zondag 8 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zondag 8 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

09 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Dagje zwembad.
Ik ben al om 05:00 uur wakker omdat ik gisteren een rustdag heb gehad. Nadat iedereen wakker is en aangekleed gaan we ontbijten beneden. Daar is het erg druk met nieuwe vakantiegangers. Vandaag schijnt de zon gelukkig weer maar het waait nog wel wat hard. We gaan weer op ons vertrouwde plekje in de schaduw bij het zwembad liggen, waar ik eerst samen met papa, en later ook met mama en oma op mijn ligbed zit te spelen. Sandy gaat lekker zwemmen en heeft een vriendje Max gevonden waarmee ze vandaag veel zwemt en speelt. Ook Wesley wil vandaag wel zwemmen en probeert steeds op het potje te plassen, maar dit lukt hem nog niet altijd. Ook ik ga met papa en Sandy zwemmen in het warme zwembadje maar heb het al snel gehad en wil er uit. We genieten met z’n allen aan het zwembad, kijk maar naar de leuke foto’s van vandaag. Aan het eind van de middag krijgen Sandy en Wesley alweer frietjes met een frikandel. Daarna gaan we op de kamer in bad en naar bed. Papa, mama, opa en oma gaan vanavond weer eten bij het Japans restaurant, en dit keer mogen zij aan de bakplaat zitten. Daarna nog even genieten van het limbodansen en de liveband en dan gaan zij ook naar bed.

  • 09 Maart 2009 - 14:02

    Juf Marianne:

    Beste Allemaal
    Fijn dat het weer alweer beter is.Goed zo Wesley dat je op het potje probeert te plassen. Als je alleen naar de wc kan gaan, heb ik een stoeltje voor je klaar om in de klas te komen.Goed oefenen dus. De kleuters en juffen hebben de mooie foto's goed bekeken. De kleuters willen dat eigenlijk ook wel Sandy, spelen met de dolfijn.
    We zien jullie lekker met de zomerkleren aan. Nou hier houden we de winterkleren nog aan! Koud en nat weer.
    Kelly nog veel plezier met Geegee.
    De groeten van alle kleuters en juffen van Sandy.xxxxxx

  • 09 Maart 2009 - 14:08

    Martin En Jenny:

    Hoi hier ben ik weer,jullie hebben het leuk daar zo te zien,even een rustdag gehad en nu weer verder met GeeGee.En hier is het pest weer,was gisteren op de verjaardag van Mario,en toen ik naar huis ging regende ik zowat van m'n fiets,dus hier mis je niet veel haha.tot morgen en ga maar lekker zonnen met z'n allen en een drankje erbij daaaaag.Groeten uit een nat Drunen.

  • 09 Maart 2009 - 18:51

    Carolyn.:

    Zo wat een spannende verhalen allemaal(en wat eten jullie veel friet zeg)!
    De foto's geven een goed beeld van wat jullie allemaal doen daar.Het lijkt me geweldig. Ook wel heel spannend allemaal. Lieve groet Carolyn.

  • 09 Maart 2009 - 19:04

    Bjorn Anika Sieta:

    Wat een verschil zeg, wij hier in de regen en jullie daar in zo'n zonnig oord. Maar... eerlijk is eerlijk, hier is het weer soms ook al een beetje lenteachtig hoor! Super, die foto's. Dag allemaal en tot hoors!
    Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande

  • 09 Maart 2009 - 19:10

    Fam. Van Wezel:

    Hoi hoi,
    Geniet nog maar lekker!! Iedere minuut van de dag, want wat jullie allemaal daar meemaken is onbeschrijflijk machtig mooi. Dat hebben jullie dubbel en dwars verdiend en hier waait en regent het toch maar, haha.
    Geef Geegee maar een dikke kus, wij vinden haar ook erg lief. En dan hebben we alleen nog maar een foto gezien, kun je nagaan.
    Manon vindt het ook mooie foto's.
    Fijne 'vakantie' nog!!
    Groetjes van Corné, Nicole, Manon en Lars.

  • 09 Maart 2009 - 20:43

    Gertrude De Leeuw:

    Beste vakantiegangers,

    Zonet heb ik voor het eerst over jullie wel en wee op de Antillen gelezen. Ik vind het dagboek heel ontroerend en wens jullie van harte toe dat de therapie goed aanslaat. Geniet van alle natuurschoon, de zon, het lekkere eten en elkaar.
    Groeten aan Opa en Oma, die - zo te lezen - aardig aan hun trekken komen!

  • 09 Maart 2009 - 21:12

    Hanny En Teun:

    fijn om te lezen en te zien dat jullie het goed naar de zin hebben. de eerste week zit erop en zo te zien hebben jullie al heel veel indrukken opgedaan het lijkt mij heel bijzonder te zwemmen met de dolfijn Kelly nog veel dolfijn plezier en natuurlijk ook voor de rest van de familie Gr

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 195
Totaal aantal bezoekers 70494

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: