Zaterdag 7 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zaterdag 7 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zaterdag 7 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

08 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Weekend en familiezwemmen met Gee Gee.
We worden rond 07:00 uur wakker en hebben allemaal lekker geslapen. Sandy komt nog even lekker bij me liggen knuffelen voordat we opstaan en gaan ontbijten. Opa en oma gaan vandaag met het hotelbusje naar Willemstad en wij gaan eerst even wandelen want het is weer bewolkt en het waait erg hard. Sandy en Wesley mogen bij de kidsclub van het hotel gaan spelen maar Wesley wil niet dus gaat hij met ons mee terug naar het zwembad waar ik weer op een ligbed mag gaan spelen. Ik heb echter geen zin om alleen te spelen en vraag daarom steeds aandacht. Wesley wil niet zwemmen en kruipt weg uit de wind in zijn handdoek met zijn autootjes. Papa zet de berichtjes op internet en mama probeert wat van de zon te genieten. Tegen de middag haalt mama Sandy op van de kidsclub en eten zij vast een boterham. Dan komen opa en oma terug van Willemstad, waar ze lekker hebben rondgelopen in een grote overdekte markt en hebben gekeken naar de mooie gekleurde huizen en hoe de pontjesbrug werd geopend met een sleepboot. Papa en Sandy gaan een potje schaken bij een heel groot schaakspel en daarna nog een ander leuk spel doen. Dan is het tijd om de zwemspullen aan te trekken voor de spannende familiedolfijnenzwem met Gee Gee. Dit keer hoef ik mijn wetsuit niet aan want ik ga lekker samen met opa en oma toekijken hoe papa, mama, Sandy en Wesley met Gee Gee gaan zwemmen. Als we naar het CDTC wandelen miezert het even maar gelukkig breekt al snel de zon weer door. Daar aangekomen krijgen Wesley en Sandy een zwemvest aan en papa en mama een zwemband en flippers. Na wat belangrijke instructies lopen ze naar het dock waar ik ook steeds zit en Gee Gee al wacht. Papa en mama gaan eerst het water in gevolgd door Sandy en Wesley. Gee Gee zwemt nieuwsgierig om ze heen maar Wesley vind het niet leuk en wil weer uit het water om toch even later weer mee te komen zwemmen, maar hij wil Gee Gee niet aanraken en zelfs geen kusje geven. Ze zwemmen diverse rondjes, geven Gee Gee handjes, draaien rondjes, spetteren lekker met water en houden een lange stok vast waar Gee Gee diverse keren overheen springt. Gee Gee heeft vooral veel aandacht voor Sandy en geeft haar vaak kusjes. Sandy vind Gee Gee ook heel erg lief. Tot slot mogen ze vanaf het dock nog even zwaaien naar Gee Gee en Sandy mag nog een visje aan haar geven. Als ze lekker warm gedoucht hebben komen ze vertellen hoe geweldig ze het hebben gevonden en dat Gee Gee wel heel erg lief is. We lopen gezellig terug naar het hotel waar Sandy en Wesley lekker frietjes en kipnuggets eten. Daarna gaan we naar de kamer en slapen, zodat papa, mama, opa en oma rustig kunnen eten bij de beachgrill.

• 08 Maart 2009 - 19:10

Karin:

Leuk dat Sandy,Wesley en je mama en papa ook bij Geegee hebben gezwommen.
    Nu weten zij ook beter wat voor een ervaring dat is.
    En wat zitten er leuke foto's bij. Fijn dat jullie het goed maken. Veel plezier nog en tot morgen. Karin Frank, + 4 kids.

• 08 Maart 2009 - 20:05

Martin En Jenny:

Hallo allemaal geweldig dat jullie dit ook mee hebben mogen maken. Een hele ervaring en wat een leuke foto's wij genieten met jullie mee. Geniet er maar lekker van en succes voor morgen tot de volgende keer.

Heel veel groetjes Martin en Jenny

• 08 Maart 2009 - 20:53

Hallo Lieve Kelly:

hier is oma. weer leuk al die foto,s en dat jullie het zo fijn hebben
    En morgen weer lekker gaan zwemmen ,en papa moet zich geen zogen maken over oma ,die is alleen maar blij dat ze er iets aan gaan doen ,want opereren kan
    voor oma niet
    lieve groetjes en dikke knuffel opa en oma x x x x x

• 09 Maart 2009 - 17:00

Opa En Oma X X X :

zo jullie hadden een leuke dag met de dolfijn en heb de foto,s ook allemaal gezien .
    dat zal een leuk boek worden ,geniet ook van het weer hier is het ko
    ud en waait heel hard
    tot morgen weer en heel veel lieve groetjes
    voor allemaal x x x x x x x