Vrijdag 6 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Vrijdag 6 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Vrijdag 6 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

07 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De vijfde dag dolfijnentherapie.
Vannacht om 02:30 uur schrokken we allemaal wakker omdat één van de ballonnen die we van opa en oma hadden gekregen zomaar ineens klapte. Daarna kon ik niet echt meer slapen en hield ook de anderen dus maar wakker. Dat wordt een lange dag! Nadat we zijn opgestaan blijkt het vannacht ook nog eens flink te hebben geregend want alles is nat als we naar het ontbijt gaan. Het is helaas flink bewolkt. Na het eten gaan we toch naar het zwembad in de hoop dat het zonnetje weer gaat schijnen, en dat gebeurt ook wel tussen de buien door. Ik ga met mama even een stukje wandelen terwijl papa Sandy weer naar de kidsclub brengt, waar Sandy vandaag alles gaat leren over de dolfijnen. Wesley speelt op het ligbed met de Uno-kaarten en zijn autootjes, want hij wil niet zwemmen. Mama’s waterontspanningsworkshop gaat helaas niet door omdat Lisa ziek is geworden. Tegen de middag gaat oma Sandy ophalen van de kidsclub en papa gaat de nieuwe berichtjes en foto’s op internet zetten. Na het eten gaan Wesley en opa een middagdutje doen en mama en ik gaan ook even rusten op de kamer. Papa, oma en Sandy gaan lekker snorkelen in het zwembad totdat papa moet gaan omkleden. Dan word ook ik weer omgekleed en lopen we naar het CDTC. Gelukkig is de lucht even opgeklaard en schijnt het zonnetje. Met Maike en Marrit (Astrid is vandaag vrij) ga ik weer oefenen met de rode bal, waarop ik mag gaan zitten en evenwichtsoefeningen moet doen. Ik laat zien dat ik dat heel goed kan en vind het ook wel leuk. Als 2e oefening laten ze mij steeds een dierengeluid horen en dan moet ik uit twee plaatjes kiezen welk dier erbij hoort. Dat doe ik op 1 foutje na heel erg goed! Dan wordt het zwemvest aangedaan maar ik mopper maar eventjes. Maike draagt me vervolgens naar het dock waar Gee Gee al weer op me wacht. Zij moet alleen nog even wachten tot ik in het water kom want we gaan nu eerst wat oefeningen op het dock doen, wat ik leuk vind. Ik moet steeds kiezen uit twee voorwerpen, en daar mag ik dan aan voelen en mee spelen. Na deze oefeningen gaan we één langere zwemronde doen met Gee Gee, en omdat ik nu wat meer op mijn gemak ben vind ik het al een stuk minder eng dan alle andere keren. Ik durf Gee Gee zelfs een paar keer aan te raken en samen met Maike zwemmen we vele rondjes op haar rug en buik, en mag ze met haar snuit mijn handje aanraken. Papa, mama en Sandy mogen vanmiddag van dichtbij komen kijken hoe goed ik het nu doe. Tot slot mag ik op het dock nog even bellen blazen en mijn favoriete egelbal over rollen, maar ben dan erg moe en ga zitten gapen. Tijd om ermee te stoppen dus en we gaan lekker warm douchen. Tijdens de evaluatie is iedereen erg trots op mijn prestaties van vanmiddag, de beste tot nu toe! Bij het hotel eten Wesley en Sandy nog even een lekker frietje en mag ik wat stukjes mee-eten. Daarna ga ik snel naar bed want ik ben helemaal op. Ook Sandy en Wesley gaan vlak na mij naar bed, want morgen is een spannende dag want dan mogen zij samen met papa en mama ook met Gee Gee gaan zwemmen, en mag ik toekijken hoe zij dit vinden.

  • 07 Maart 2009 - 15:41

    Cary Boon:

    Lieve Kelly,
    Super dat het zo goed ging! Ik hoop dat je er steeds meer van gaat genieten.
    Groetjes, Cary


  • 07 Maart 2009 - 15:47

    TNKL:

    Hoi Kelly,

    Geweldig dat je het nu wat leuker gaat vinden met GeeGee. En dat papa, mama, Sandy en Wesley dit ook mee mogen gaan maken morgen.

    Groetjes en nog veel plezier,
    Theo, Nicole, Kevin & Lynn

  • 07 Maart 2009 - 16:35

    Fam. Van Doorn:

    Geweldig om te lezen dat je zo goed vooruitgaat én je al gewend raakt aan gee=gee.Nog veel plezier en veel succes met je therapie. groetjes ruth en peter.

  • 07 Maart 2009 - 16:48

    Fam. Van Wezel:

    Hoi Kelly.
    Super gedaan meid!!! Zie je wel dat je het kan!!
    Papa, Sandy en Wesley ook heel veel plezier. We zijn benieuwd of jullie het ook zo leuk vinden nu als Kelly.
    Ciao, Nicole en de rest.

  • 07 Maart 2009 - 17:08

    0pa En Oma :

    Hallo Kelly leuk dat hetgoed ging vandaag en dat je er ook meer van gaat genieten .ja oma kijkt iedere dag en wat zul je vannacht slapen
    wens jou morgen weer een fijne dag lieve groetjes voor mama papa sany wesly
    maar heel veel vooe jou
    knuffel van opa xx x en oma x x x

  • 07 Maart 2009 - 17:18

    Fam Van Vugt:

    Hoi Kelly,

    wat fijn dat het zo goed ging vandaag. Wat zal iedereen trots zijn geweest op jou. Wij zijn benieuwd of papa, mama, Sandy en Wesley het net zo leuk vinden om met Geegee te gaan zwemmen.

    groetjes HELA

  • 07 Maart 2009 - 18:11

    Mirjam & Carl & Co:

    Hallo allemaal,

    Vol bewondering lezen we iedere dag het verslag erg boeiend om te lezen wat jullie allemaal doen en natuurlijk Kelly met de therapie !

    Jammer dat Wesley niet bij de gym was afegelopen woensdag het was Babs haar laatste les maar goed dit is ook voor Sandy en Wesley wel een hele ervaring denk ik !

    Tot snel

    Groetjes van ons allemaal

  • 07 Maart 2009 - 18:15

    Jan /Elly :

    Hoi Kelly, we volgen je belevenissen met veel plezier. Je zult het straks best wel heel fijn vinden om meer met GeeGee te zwemmen. Dapper hoor, hou vol. Groetjes aan Pappa en Mamma, hoed af hoor.

  • 07 Maart 2009 - 20:17

    Bjorn Anika Sieta:

    Hallo Kelly,

    Wij denken dat op deze aanvankelijk regenachtige dag het zonnetje speciaal voor jou is gaan schijnen, zodat jij vandaag supergoed je best zou doen. Knap gedaan meid! En de rest van de familie veel succes voor morgen natuurljk!!!

  • 07 Maart 2009 - 20:42

    Juf Moniek.:

    HAllo Kelly, Sandy en Wesley ( en papa en mama).
    Wat fijn dat het nu toch goed gaat met zwemmen en wennen! En Sandy, wat mag jij ook leuke dingen doen daar zeg! Je zult wel veel te vertellen hebben als je weer terug bent! We zijn heel benieuwd naar je verhalen! Geniet met z'n allen! ( en Wesley, goed op het potje en liefst nog op de wc plassen,hè?)
    Groetjes,
    Juf. Moniek.

  • 07 Maart 2009 - 20:44

    Martin En Jenny:

    Hallo Kelly geweldig wat je allemaal doet vind het erg knap van jou. Ja je ziet wel iedere dag een stapje verder, zo komt het zeker wel goed.Leuk dat papa en mama morgen mee gaan zwemmen heel veel plezier. Wij wensen jullie allemaal erg veel plezier.

    Heel veel groetjes Martin en Jenny en een hele dikke kus.


  • 08 Maart 2009 - 07:53

    Eric En Kristel:

    Wat een leuke verhalen om te lezen Kelly!! En wat goed dat je dat allemaal doet. Wij zijn trots op je. Fijn om te horen dat papa, mama, je zusje, broertje en opa en oma het ook naar hun zin hebben en leuke dingen doen! Veel plezier nog bij de dolfijnen en geniet er nog even van!

    Gr Eric en Kristel

  • 08 Maart 2009 - 09:45

    Louise:

    Hallo Kelly,

    Leuk om te zien dat je vooruit gaat en het steeds leuker gaat vinden,alles heeft tijd nodig en al het begin is moeilijk en wennen.Geniet maar lekker met zijn allen en koop maar geen ballon meer zodat je s'nachts niet meer hoeft te schrikken en heel de family wakker is hahaha...Doe iedereen de groetjes van ons en een knuffel voor jou van Louise,Harry, Roy en Joyce.XXX...

  • 08 Maart 2009 - 10:59

    Martin En Jenny:

    Hoi we hebben weer even gelezen hoe het bij jullie gaat ,fijn dat Kelly er een beetje vrijer in word met GeeGee om te gaan en aan te raken,is natuurlijk hartstikke vreemd voor haar .Maar ja even wennen en dan gaat het gelukkig weer elke dag wat beter.Wat leuk dat Sandy en Wesley ook mee mogen zwemmen,ben benieuwd hoe ze het vinden.Nou de groetjes van Jenny en mij.en tot morgen maar weer,ook de groeten van stephan,die gaat volgende week naar de keuring voor militaire dienst in Amsterdam.daaaag

  • 08 Maart 2009 - 11:04

    Eefje:

    Lieve Kelly, wat een mooie site hebben papa en mama voor jou gemaakt.
    Ik geniet van alle verhalen en fototjes die erop staan en om te lezen dat je het steeds leuker vind om met GeeGee te zwemmen..

    Knuffel Eefje
    ( Kinderlogeren )

  • 08 Maart 2009 - 12:18

    Ad Vrolijk:

    Hoi Kelly.
    JE moet aan oma en opa een paar goede ballonnen vragen .Zodat je weer lekker kunt slapen.Mischien heeft opa of oma er nog wel een.
    gr. Ad

  • 08 Maart 2009 - 15:36

    Jan & Hanny:

    Lieve Kelly,

    We hebben al je verhalen gelezen en zijn erg blij dat het zo goed gaat. Elke dag blijft het spannend met Geegee maar je voelt je steeds beter op je gemak. We zijn wel benieuwd of papa en mama dat ook allemaal durven. Nog heel veel succes en plezier. We blijven jullie volgen. Groetjes. Jan & Hanny.

  • 08 Maart 2009 - 17:54

    Karin :

    Hardstikke fijn dat je het nu veel leuker vindt met Gee gee.
    We hopen natuurlijk dat je er elke dag van geniet.
    Succes,groetjes,Karin uit Oss

  • 08 Maart 2009 - 17:58

    Opa En Oma :

    Hallo Kelly heb je lekker gezwommen met papa mama sandy en wesly??mis je mailtje vandaag ,was zo benieuwd
    hoop dat alles goed gaat
    heel veel lieve groetjes
    opa en oma
    knuffel voor allemaal
    x x x x x

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 142
Totaal aantal bezoekers 70500

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: