Donderdag 5 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Donderdag 5 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Donderdag 5 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

06 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De vierde dag dolfijnentherapie.
Ik begin al meer te wennen aan het nieuwe ritme want ik word ditmaal om 06:30 uur wakker. Na wat met Sandy gestoeid te hebben in bed, gaan we aankleden en eten. Ook nu gaat Sandy weer naar de kidsclub en wij gaan lekker weer in de schaduw aan het zwembad liggen, waar ik lekker ga spelen op het ligbed. Nadat papa met Wesley heeft gezwommen neemt hij mij ook het water in met wat boekjes. In het begin vind ik het wel leuk maar heb het weer gauw gehad en wil liever terug naar mijn ligbed om daar verder te spelen. Mama gaat om 11:00 uur naar een workshop over sensorische integratie en neemt daarna meteen Sandy mee terug. Sandy heeft weer de schildpadden eten mogen geven en meegeholpen om het verblijf schoon te maken van een zieke zeeschildpad die Anita heet. Dat is toevallig want mama heet ook zo en vind schildpadden leuk! Ook heeft Sandy een kus gekregen van een zeeleeuw en tot slot niet gesnorkeld maar wel veel gezwommen bij de vissen in het zeewater. Na het eten gaan opa en Wesley een middagslaapje doen en ik blijf lekker spelen op het ligbed want daar heb ik het wel naar mijn zin. Dan is het weer tijd om me te gaan omkleden en ik laat blijken dat ik het wetsuit nog steeds niet leuk vind. Dan lopen we naar het CDTC en gaan Astrid en Maike weer met me oefenen op die grote bal. Daarna lopen ze met me naar het dock en word ik in het water gehesen. Gee Gee komt meteen weer op me af en we zwemmen een paar rondjes, dan weer op haar buik en dan weer aan haar rugvin. Ik kan me nog steeds niet ontspannen en vind het water toch maar frisjes en laat dit merken door weer te mopperen. Omdat het buurjongetje helemaal niet gaat zwemmen, komt zijn dolfijn ook even bij mij kijken en zwem ik ineens tussen twee dolfijnen door het water. Na de 1e zwemronde gaan we oefeningen doen op het dock. Ik moet eerst stoppen met mopperen voordat de rode bal over mijn armen wordt gerold, dus doe ik dat ook maar gauw. Na diverse oefeningen gaan Maike en ik voor de 2e zwemronde het water in maar dat wil ik eigenlijk niet meer en verzet me steeds meer en kom hierdoor niet meer tot rust. Gelukkig gaan we daarna weer warm douchen, en nadat papa en mama mijn mindere dag hebben besproken gaan we terug naar het hotel. Daar wordt alles rond het zwembad klaargezet voor een barbecueavond. Nadat ik nog even lekker in bad gestopt ben val ik in een diepe slaap. Wesley en Sandy mogen vanavond wat langer opblijven en gaan mee naar de barbecue waar heerlijk eten klaarstaat en live muziek wordt gespeeld. Als Sandy en Wesley naar bed worden gebracht valt er net even een flinke bui.

  • 06 Maart 2009 - 15:18

    Fam. Hoogakker:

    Soms zit het mee, soms zit het tegen. Heb vertrouwen en vooral veel geduld..het komt vast allemaal goed met GeeGee en Kelly! Blijf vooral genieten met elkaar.

  • 06 Maart 2009 - 16:22

    Arianne:

    Hoi Kelly en de hele familie!
    Jammer dat het vandaag niet zo goed ging, maar het is ook heel wat, waar je aan moet wennen! Koud water, dolfijnen, ander ritme vd dag en ga zo maar door!
    Wedden dat het morgen weer stukken beter gaat!!
    Veel plezier en toch ook wel genieten in dat lekkere warme land!!
    Groetjes Arianne uit Rosmalen

  • 06 Maart 2009 - 16:40

    Marcel En Ingrid:

    Zo bijzonder om elke dag van jullie te lezen. Geniet van alles en van elkaar. Heel veel liefs uit Den Bosch

  • 06 Maart 2009 - 16:52

    Opa En Oma :

    dank je wel kelly voor je mailtje,het valt soms niet mee voor je met de dolfijnen ,maar komt best goed ,leuk je zo te volgen .lieve groetjes voor allemaal en voor jou een dikke kuffel
    lieve groetjes opax x x en oma x x x Blacky is weer beter hoera

  • 06 Maart 2009 - 17:16

    Karin:

    Morgen zal het vast allemaal weer beter gaan.
    Geniet maar van deze mooie belangrijke weken.
    We blijven jullie volgen.
    Succes.
    Groetjes uit Oss, Frank, Karin, Davy Koen Lieke en Romy.

  • 06 Maart 2009 - 17:16

    Fam Van Vugt:

    Hoi Kelly,
    Jammer dat je een wat mindere dag had. Het zal de komende tijd wel weer beter gaan. In het begin moest je ook wennen aan het andere ritme en dat gaat ook iedere dag beter. Nog heel veel plezier. Ook voor papa, mama, Sandy, Wesley en opa en oma

  • 06 Maart 2009 - 17:38

    Bjorn Anika Sieta:

    Hoi Kelly,

    Ook vandaag weer jouw verhaal gelezen. Bijzonder hoor, dat zwemmen met de dolfijnen! En Sandy doet op deze manier ook veel leuke ervaringen op, dus die heeft straks vast veel te vertellen op school. Maak ook maar lekker veel foto's van Wesley, dan kunnen jullie hem over een paar jaartjes vertellen over alles wat hij daar in het verre Curacao heeft gedaan. Doen jullie de groetjes aan papa en mama?

  • 06 Maart 2009 - 17:50

    Jenny En Martin:

    Het ging vandaag niet zo best heb ik gelezen.Nou dat is niet zo erg hoor ,heb ik ook wel eens,morgen weer een nieuwe dag,toch.was de bbq lekker,en hebben opa en oma het ook naar de zin,groeten aan jullie allen en een dikke kus.tot morgen.

  • 07 Maart 2009 - 07:33

    Catherine En Marijn:

    He meisje , ik vind dat je het heel erg goed doet, en iedereen heeft wel eens een dag waarop die zich niet lekker voelt.
    Wat leuk dat we de foto`s allemaal te zien krijgen en precies kunnen volgen wat jij allemaal doet.

    dikke kus en knuffels

    catherine en marijn

  • 07 Maart 2009 - 08:51

    Anton Nagtzaam:

    Hoi allemaal,
    Heb je verhaal via Catherine gehoord en lijkt allemaal wel wat van wat mijn dochtertje ook heeft , volg het dus ook op de voet en ja je kan niet alleen maar goede dagen hebben soms zit er even een dipje in.
    wens jullie allemaal heel veel succes en geluk en ik blijf het volgen
    lieve groetjes van Anton Nagtzaam Breda

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 187
Totaal aantal bezoekers 70500

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: