Woensdag 4 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Woensdag 4 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Woensdag 4 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

05 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De derde dag dolfijnentherapie.
Om 06:00 uur worden Sandy en ik wakker en spelen samen in bed. Omdat Sandy ook nu weer naar de kidsclub mag, gaan we weer op tijd eten. Na het eten brengt papa Sandy weg en ga ik met de anderen weer naar het zwembad waar ik weer lekker op een ligbed ga zitten spelen zonder de sokjes aan mijn handen. Nadat papa terug is wordt ik in mijn badpak gehesen en neemt hij me mee in een warm klein zwembad, maar dat vind ik helemaal niet leuk en klamp me vast aan papa. Soms speel ik even met het badboekje wat papa mee heeft genomen, maar vind het verder helemaal niet leuk. Na het zwemmen vind ik het wel weer leuk op het ligbed. Wesley plast ondertussen voor de eerste keer op het potje, goed zo broertje! Mama heeft Sandy opgehaald van de kidsclub, waar ze eerst heeft geknutseld, daarna de schildpadden eten heeft mogen geven, en daarna nog even heeft gesnorkeld in het zeewater vlak naast een paar grote haaien! Sandy en Wesley eten lekker frietjes met een frikandel en gaan na het eten even slapen, want vanmiddag na mijn dolfijnentherapie is er een kennismakingsbijeenkomst voor alle gezinnen die de dolfijnentherapie volgen. Ook ik ga even rusten op de kamer totdat mijn papa en mama mij weer in het wetsuit hijsen. Dat vind ik nog steeds niet leuk maar accepteer het uiteindelijk maar, want ik heb geen keus. Daarna wandelen we weer naar het CDTC waar ik weer eerst een half uurtje met mijn buik op een nog grotere bal voorover en achterover wordt gerold en mezelf moet afzetten en uitstrekken naar leuke voorwerpen. Aan het einde van deze oefening wordt mij een geel zwemvest aangetrokken wat ik ook niet leuk vind, maar ook nu accepteer ik het al sneller. Dan gaan we naar het dock bij het water waar Gee Gee al weer wacht op mij. Ik word het water in gehesen en we gaan weer met Gee Gee zwemmen. Ik vind het nu iets minder eng maar duw Gee Gee nog wel weg, maar toch komt zij steeds weer naar me toe. We zwemmen weer diverse rondjes en Gee Gee duwt me zelfs een keer rond met haar snuit tegen mijn voeten aan. Tussendoor doen we oefeningen met gekleurde ballen e.d. op het dock en tot slot mag ik weer het water in met Maike en Gee Gee voor nog een paar rondjes zwemmen. Als ik aan het einde uit het water wordt getild mag ik nog een bal naar Gee Gee gooien, die zij vervolgens een paar keer flink hoog uit het water duikt en vervolgens naar mij terugbrengt. Dat vind ik wel erg leuk. Nadat ik weer lekker warm ben gedoucht krijgen mijn papa en mama tijdens de evaluatie te horen dat ik nu minder weerstand heb getoond en een stuk rustiger ben, dus nu op weg naar het ontspannen en genieten van het zwemmen met Gee Gee. Verder krijg ik nu in de gaten dat ik met mijn gemopper en gegil toch mijn zin niet krijg, en als ik dat dan toch doe Maike, Marrit en Astrid mij gewoon negeren totdat ik weer stil ben. Na de afsluiting gaan we naar hotel Dolfin Suites voor de kennismakingsbijeenkomst van alle ouders, waar ik het wel gezellig druk vind. Na terugkomst op de kamer val ik weer snel in slaap na deze drukke dag.

  • 06 Maart 2009 - 17:39

    Martin En Jenny:

    Leuk om het zo te volgen hoe Kelly met de dolfijnen zwemt,goed zo meisje.Sandy heeft het ook goed naar de zin zo te zien.Ik moest wel even lachen om die geinige foto zo'n klein ding met een grote snorkel,haha.groeten uit Drunen

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 258
Totaal aantal bezoekers 70488

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: