Dinsdag 3 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Dinsdag 3 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Dinsdag 3 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

04 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De tweede dag dolfijnentherapie.
Ondanks dat ik erg moe was ben ik toch weer om 05:30 uur wakker en maak mijn papa wakker die naast mij ligt, want Sandy mocht vannacht bij opa en oma slapen en Wesley wilde bij mama slapen. We gaan vanmorgen op tijd eten want Sandy mag vandaag van 09:00 tot 12:00 uur voor het eerst naar de Kids Sea Club van het CDTC waar ze alles te horen gaat krijgen over de zeedieren in het Sea Aquarium dat naast de dolfijnentherapie ligt. Na het eten brengen papa en mama haar weg. Wesley en ik gaan lekker met opa en oma aan het zwembad liggen waar ik lekker zelf mijn sokjes van mijn handen trek en speel met mijn boekjes. Begin van de middag komen papa en Sandy weer terug. Sandy heeft een dolfijnen- en zeehondenshow gezien en daarna lekker geknutseld, leuk hoor. Nadat we even wat gegeten hebben aan het zwembad gaan we even rusten op de kamer, want vanmiddag mag ik voor de tweede keer met de dolfijn Gee Gee gaan zwemmen. Voordat we gaan trekken mijn papa en mama mij het wetsuit aan wat ik gisteren ook aan moest. Ik vind het nu ook weer niet leuk maar heb geen keus en vind het al snel goed, want we gaan lekker wandelen naar het CDTC. Daar staan Astrid, Maike en Marrit ons al op te wachten, en nemen me eerst een half uurtje mee voor o.a. wat oefeningen op een grote ronde bal, waar ik op mijn buik op moet gaan liggen en voorover en achterover wordt gerold, best leuk. Dan wordt ik vervolgens meegenomen naar de kleedkamer en krijg een zwemvest aan, wat ik natuurlijk helemaal niet leuk vind en weer ga gillen, maar het blijft aan. Dan gaan we weer zwemmen met Maike en snel komt Gee Gee weer bij me zwemmen. Ik vind het toch nog steeds erg eng en wil me nog niet overgeven aan Gee Gee. Wel raak ik haar nu wat vaker aan. Als ik na de 1e zwemronde op het dock wordt gehesen laat ik merken dat ik dat echt niet leuk vind. Astrid en Maike nemen me even mee aan wal om me eerst gerust te stellen. Als dat gelukt is ga ik snel voor de 2e zwemronde het water in met Maike en wordt door Gee Gee rondgetrokken. Uiteindelijk wapper ik een paar keer met mijn handjes om te laten zien dat ik dat wel leuk vind. Na de sessie wordt ik weer lekker gedoucht en praten papa en mama met Astrid en Maike. Moe val ik even later in onze kamer in slaap naast Sandy die weer naast me slaapt. Nadat we alle drie in een diepe slaap zijn weggezakt, gaan papa, mama, opa en oma lekker rustig beneden Japans eten.

  • 04 Maart 2009 - 19:06

    Hedwig:

    Da's goed nieuws.... de tweede dag al een beetje meer vriendjes met Geegee. Dat gaat vast heel leuk worden de komende dagen. Heel veel plezier nog Kelly!

    groetjes, ook aan de rest van de familie!
    Vooral van Imme aan Sandy.

  • 04 Maart 2009 - 19:37

    Fam. Hoogakker:

    Hallo allemaal, wat fijn om te lezen dat het vandaag wat beter gaat samen met GeeGee! Het kost heel wat energie maar gelukkig kunnen jullie daar heerlijk relaxen aan het zwembad! We zijn erg benieuwd hoe het de komende dagen zal gaan maar aan de foto te zien.........worden jullie vast dikke vrienden. Groetjes aan iedereen van iedereen.
    Esther

  • 04 Maart 2009 - 19:46

    Opa En Oma :

    Leuk dat we je bij de dolfijnen gezien hebben ,nog even en je wild er niet meer weg
    geniet er lekker van .
    hier is het triest weer en jullie moeten genieten vande zon.
    Tot morgen groetjes aan opa oma papa mama sandy wesly en een knuffel voor jullie allemaal
    opa en oma x x x x xx

  • 04 Maart 2009 - 19:54

    Bjorn Anika Sieta:

    Alweer een berichtje. Fijn! Zo blijven we helemaal op de hoogte! En ook weer een stapje verder gekomen vandaag. Super Kelly! Enne... minder belangrijk, maar eten ze daar ook Japans??? Dat vinden onze papa en mama superlekker! Tot gauw!

  • 04 Maart 2009 - 20:16

    Karin:

    Als ik jullie verhaal van vandaag zo lees voelen jullie je al veel beter thuis daar.
    Zwemmen, speciale aktiviteit ook voor Sandy, en op zijn tijd een dutje. Vooral leuk om te zien dat Kelly met Gee gee wel contact wil en haar al aanraakt. Dat is een heel mooi begin.
    Succes weer en tot morgen.
    Groetjes uit Oss, Karin

  • 04 Maart 2009 - 20:46

    Angelique:

    Super leuk om met jullie mee te mogen genieten!
    Wij zijn benieuwd wat je morgen allemaal gaat doen. Veel plezier nog en groetjes aan iedereen.

    Angelique & Max

  • 04 Maart 2009 - 20:47

    Angelique:

    Super leuk om met jullie mee te mogen genieten!
    Wij zijn benieuwd wat je morgen allemaal gaat doen. Veel plezier nog en groetjes aan iedereen.

    Angelique & Max

  • 04 Maart 2009 - 20:59

    Ingrid:

    Hai Kelly,
    Dat klinkt allemaal erg interessant. Is geegee een beetje lief? Maakt ie mooie geluidjes? Ik ben benieuwd wat ie morgen allemaal wil gaan doen samen met jou! Hele dikke knuffel van ons allemaal!

  • 05 Maart 2009 - 07:45

    Regina:

    Ik lees met veel belangstelling jullie ervaringen op het mooie Curacao. Zelf ben ik er ook 2x geweest en uit jullie verhalen maak ik op, dat jullie ook in Breezes logeren. Ook in jullie geval een plek, die qua ligging helemaal goed is: dicht bij het Sea Aquarium voor de therapie van jullie dochter en het is een plek waar volop dingen te doen zijn voor het hele gezin.
    Zelf waren wij diep onder de indruk van de behulpzaamheid en betrokkenheid van het personeel, toen mijn schoonmoeder op het resort een slagaderlijke maagbloeding kreeg en geopereerd moest worden in het ziekenhuis in Willemstad.
    Ik wens jullie een hele fijn tijd op Curacao toe en ik hoop dat Kelly heel veel aan de dolfijnentherapie mag hebben. Zo te lezen begint ze het steeds leuker te vinden!

  • 05 Maart 2009 - 09:31

    Cora Hagg:

    Lieve Kelly,
    Watben jij flink om met een dolfijn te zwemmen. Goed hoor!
    Groeten uit sonnig Zuid Afrika

  • 05 Maart 2009 - 13:10

    Joke Vrolijk:

    Hallo Kelly
    Goed van jou dat je al met een dolfijn durft te
    zwemmen'jammer dat je nog een beetje bang bent
    maar voor je weer naar huis gaatvind je het best leuk vele groeten en de groeten aan Opa en Oma doei Joke

  • 05 Maart 2009 - 17:20

    Sonja En Gerrit:

    Hallo Kelly,
    Wij zijn vrienden van je opa en oma en vinden het geweldig jouw ervaringen met de dolfijnen te kunnen volgen. Het gaat steeds een beetje beter, ga er maar volop van genieten en doe de groetjes aan opa en oma en de rest van de familie.
    Sonja en Gerrit

  • 05 Maart 2009 - 20:49

    Opa Enoma:

    mis je mail vandaag
    alles goed
    lieve groetjes opa en oma x x x x x x

  • 07 Maart 2009 - 08:50

    Tante Nelly:

    Ik lees met veel plezier jouw berichtjes Kelly. Wat fijn dat alles zo goed gaat en dat de hele familie het naar zijn zin heeft. Ga zo door.
    Groetjes uit Lisse

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 208
Totaal aantal bezoekers 70489

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: