Maandag 2 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Maandag 2 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Maandag 2 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

02 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

De eerste dag dolfijnentherapie.
Vanmorgen werd ik al iets later wakker om 05:45 uur samen met Sandy. Na even lekker met haar geknuffeld en gespeeld te hebben staan we op en gaan eten. Dit keer vind ik het niet zo erg meer en laat mijn ouders en grootouders rustig eten. Daarna gaan we gezellig met z’n allen weer in de schaduw bij het zwembad liggen, zodat ik kan rusten want vanmiddag gaat het dan echt gebeuren. Tegen half drie gaan we weer te voet naar het CDTC en hebben om 15:00 uur een kennismaking met Astrid, Maike en Marrit. Daarna wordt ik in een wetsuit gehesen wat ik niet leuk vind en het weer op een gillen zet. Ook het zwemmen met al die vreemde mensen en dolfijn Gee Gee vind ik nog maar niets en laat dat ook duidelijk merken. Gee Gee probeert steeds mijn aandacht te trekken en geeft me knuffels, maar ik ben boos en wil er nog even niks van weten. Na de therapie wordt ik lekker warm gedoucht en kan dan weer lachen en kijk Astrid, Maike en Marrit aandachtig aan. Na de evaluatie gaan we weer terug naar het hotel en even later ben ik al in dromenland.

  • 03 Maart 2009 - 17:00

    Catherine:

    He lief nichtje, het is ook allemaal even wennen voor je maar dat komt allemaal weer goed.
    We denken allemaal aan jou en je gezinnetje en krijgt van ons hel dikke knuffels.

    xjes catherine en marijn

  • 03 Maart 2009 - 17:34

    TNKL:

    Hoi Kelly,
    Is natuurlijk wennen allemaal. Moet je ineens gaan zwemmen met allemaal vreemde mensen en dan komt er ook nog zo'n vreemd dier die je wil knuffelen. Maar je gaat het vast steeds gezeligger vinden met die knuffelige dolfijnen.
    Veel plezier en succes,
    Theo, Nicole, Kevin & Lynn

  • 03 Maart 2009 - 17:48

    Fam. Van Wezel:

    Hoi Lieve Kelly,
    Hopelijk wordt Geegee snel een vriendje van je!! Veel succes en plezier allemaal nog!
    Knuffels van Corné, Nicole, Manon en Lars.

  • 03 Maart 2009 - 18:09

    Karin:

    Als je in 1 keer zo dicht bij een dolfijn bent is het zeker even wennen. Het gaat vast iedere dag beter en we hopen dat je het erg leuk gaat vinden want dat is natuurlijk de bedoeling.Groetjes aan iedereen, niet te vergeten aan Geegee en tot morgen.
    Karin Frank Davy Koen Lieke Romy.

  • 03 Maart 2009 - 18:23

    Familie Van Vugt:

    Hoi Kelly

    jammer dat je de dolfijn nog een beetje eng vond.
    Het zal wel steeds beter gaan.Het is natuurlijk wel wennen met zo'n groot beest en dan ook nog in het water.
    Heel veel plezier nog en de groetjes aan iedereen.

  • 03 Maart 2009 - 18:44

    Juf Marianne:

    Hallo Allemaal
    Wat fijn dat jullie goed zijn aangekomen.Nou Kelly dat was wel een hele ervaring zo met de dolfijn GeeGee! Zou dat ook best wel willen.Ik heb alle kleuters en ouders uit de klas van Sandy verteld dat jullie in het verre Curacao zijn.Heb een berichtje op het raam gehangen met jullie website-adres.Hopelijk komen er veel berichtjes binnen. Ik vind het erg leuk om het eea te lezen hoe je het maakt Kelly, maar ook hoe jij het makt Sandy, Wesley, papa, mama en opa en oma.
    Kelly bewaar al je foto's en folders maar voor school.Dan kun je het eea laten zien en erover vertellen als je terug bent.Als we de tijd krijgen zullen we via school enkele kleuters wat laten zeggen!!Veel liefs van juf Marianne.

  • 03 Maart 2009 - 19:15

    Bjorn Anika Sieta:

    Oei, nu is het dan echt begonnen. Spannend Kelly! Morgen gaat het hopelijk weer wat beter en knuffel je ze misschien wel terug!
    Hoe zou dat zijn? We volgen jullie verhalen op de voet!

  • 03 Maart 2009 - 20:03

    Karin En Wesley:

    Hey hey daar!

    Wij volgen de weblog op de voet en vinden het allemaal heel interessant wat er daar gebeurd. In de bus hebben we het er ook al over gehad. De kinderen vinden het erg leuk om alles te weten en houden de weblog ook bij, ze vertellen alle verhalen zelf tegen mij (Karin).

    We missen je erg en willen je heel veel plezier wensen daar. Doe je je familie de groetjes van ons?

    Heel veel knuffels

  • 04 Maart 2009 - 07:49

    Margie:

    Dag lieve Kelly,

    Natuurlijk moet je even wennen aan al die nieuwe dingen maar wij weten zeker dat je ervan zult gaan genieten!

    Een hele stevige knuffel van al jouw juffen en klasgenootjes van de Mytylschool.

  • 04 Maart 2009 - 08:21

    Martin En Jenny:

    Hallo Allemaal fijn dat jullie ons zo op de hoogte houden van al het gebeuren. Geweldig Kelly dat je al kontact gehad heb met Geegee. Hopelijk gaat het nu wat beter maar het is ook erg veel wat je nu allemaal mee maakt.We leven allemaal met jullie mee duimen dat het goed gaat komen.

    Heel veel dikke kussen van Martin Jenny en Stephan

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 170
Totaal aantal bezoekers 70482

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: