Zondag 1 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zondag 1 maart 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zondag 1 maart 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

01 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Gewenningsdag.
Omdat ik nog niet gewend ben dat het hier 5 uur vroeger is, ben ik al om 04:00 uur wakker en maak Sandy dan wakker om lekker met haar te spelen en te kroelen. Nadat we uiteindelijk allemaal wakker zijn en opgestaan, gaan we ontbijten in een grote eetzaal maar dat vind ik helemaal niet leuk dus zet het op een gillen. Papa gaat met mij wandelen en als oma klaar is neemt zij het even over want ik heb er nog steeds geen zin in. Na het ontbijt gaan we eerst op verkenning uit naar het CDTC want in het hotel lag geen informatiemap klaar met de tijden van mijn therapie. Na een kwartiertje lopen zijn we er en krijgen te horen dat ik maandag om 15:30 uur mag beginnen. Als papa ’s middags met me wil gaan zwemmen vind ik het maar niks. Pas nadat mama een stuk met mij is gaan wandelen en ik op een ligbed in de schaduw wordt gelegd kom ik tot rust en speel met mijn boekjes. Tegen de avond ben ik al erg moe en val dus als een blok in slaap zodra ik in bed lig.

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 140
Totaal aantal bezoekers 70510

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: