Zaterdag 28 februari 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zaterdag 28 februari 2009 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zaterdag 28 februari 2009

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

01 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

Vertrek naar Curaçao.
Vandaag was het dan zover, we vertrokken gezellig met z’n allen naar Schiphol, en stapten daar in een heel groot blauw vliegtuig samen met nog veel meer mensen, om naar Curaçao te vliegen. Ik mocht in het midden zitten tussen papa en Sandy in, en mama, Wesley, opa en oma zaten een rij achter me. We hadden ieder een eigen tv-scherm met heel veel keuze aan kinderfilms, dus ik zou mij de lange reistijd van 9 uur en 45 minuten wel vermaken. Alleen had ik het na 5 uur vliegen ineens helemaal gehad en wilde geen tv meer kijken, zelfs niet mijn favoriete Jellabies op de laptop. Ik gilde alles bij elkaar totdat papa mij uit de stoel tilde en met mij ging wandelen door het vliegtuig. Uiteindelijk ben ik in slaap gevallen en werd wakker gemaakt toen we gingen landen op Curaçao. Daar werden we door een grote bus naar ons hotel gebracht, waarna ik lekker samen met Sandy in een groot tweepersoonsbed verder kon slapen. Wesley mocht helemaal alleen in een tweepersoonsbed bij opa en oma op de kamer slapen.

  • 03 Maart 2009 - 17:08

    Alie En Kees:

    wat leuk te lezen over je reis en slapen in dat grote vliegtuig .
    maar nu kun je heerlijk genieten van de vakantie
    en hoe vind je de dolfijnen ???
    ben erg benieuwd
    heel veel lieve groetjes en dikke knufel opa oma
    blacky

    x x x x x x

  • 04 Maart 2009 - 09:27

    Sandra,pascal En Noa:

    Hoi Kelly,
    Fijn dat je goed bent aangekomen in curacao, wel een lange reis he, maar nu veel plezier maken met de dolfijnen, doe de groeten aan iedereen en geniet ervan !
    hele dikke kus van Pascal, Sandra en Noa

  • 04 Maart 2009 - 14:00

    Willemien:

    Lieve Kelly,
    Dat is ook niet niks he zo'n lange reis. We hopen dat je het erg leuk hebt met de dolfijnen en met papa, mama, Sandy, Wesley en opa en oma.
    Geniet er maar van.

    Liefs
    Marcel, Willemien en Lars

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Kelly

Ik ga heerlijk op vakantie naar Curaçao met mijn papa, mama, zusje, broertje, opa en oma, om daar de dolfijnentherapie te ondergaan.

Actief sinds 03 Feb. 2009
Verslag gelezen: 151
Totaal aantal bezoekers 70484

Voorgaande reizen:

21 April 2014 - 11 Mei 2014

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2014

04 Mei 2011 - 22 Mei 2011

Dolfijnentherapie Curaçao mei 2011

28 Februari 2009 - 15 Maart 2009

Dolfijnentherapie Curaçao

Landen bezocht: