Even snel een berichtje via papa,s gsm - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Even snel een berichtje via papa,s gsm - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Even snel een berichtje via papa,s gsm

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

01 Maart 2009 | Nederland, Amsterdam

We zijn goed aangekomen. De reis duurde wel erg lang voor mij. Het was even wennen aan het tijdsverschil maar het gaat nu al beter met me. Vanmiddag om 15.30 uur heb ik de eerste dolfijnentherapie. Helaas is er in het hotel nu geen internet dus helaas nu even geen foto's maar hopelijk later nog wel.
Groetjes Kelly

• 02 Maart 2009 - 14:57

Karin:

Fijn dat jullie goed aangekomen zijn en we zijn zeer benieuwd hoe de eerste dolfijnentherapie is gegaan. Groetjes, Karin Frank en 4 kids.

• 02 Maart 2009 - 15:00

Eric En Kristel:

Veel succes met je eerste therapie vanmiddag!!!

Groetjes

• 02 Maart 2009 - 15:22

Taxichauffeur Stefan:

Hoi Kelly + Familie
    Leuk dat het allemaal goed gegaan is het vliegen.Ik ben zeer benieuwd hoe jouw eerste Dolfijnentherapie is gegaan.Succes daar in Curacao.
    Groetjes Stefan Chantal en Stecha Henskens

• 02 Maart 2009 - 15:25

Mary:

Ik weet het, het is een lange reis. Ben er ook eens geweest. Wat geweldig Kelly, je eerste dag met de dolfijnen. Ben wel benieuwd hoe je de dolfijnen vindt. Hoop dat ze snel weer internet hebben in het hotel. Knuffie Mary

• 02 Maart 2009 - 16:17

Fam. Hoogakker:

Hallo Kelly,

Heel veel succes en zwemplezier met je eerste dolfijne-zwemervaring.
    Groetjes van ons allemaal. Esther, Johan, Liesse-Lotte, Hannelore en Pepijn

• 02 Maart 2009 - 16:53

Twiggy:

Hoi Kelly,
    De lange vliegreis is nu voorbij, tijd om te gaan genieten met de dolfijnen. Ik ben erg benieuwd hoe het gegaan is en zal de foto's en verhalen goed in de gaten houden.
    Groetjes Twiggy

• 02 Maart 2009 - 17:13

Roxanne Hens:

Hoi Kelly,
    veel plezier met het zwemmen met de dolfijnen! Geniet er allemaal van!
    Groetjes Roxanne

• 02 Maart 2009 - 17:42

Alie Kees:

hallo lieve kelly
    fijn dat het nu goed gaat en al met de dolfijnen mocht spelen
    moet papa maar snel op de foto zetten dikke
    knuffel x x x x x xx

opa en oma

• 02 Maart 2009 - 18:03

Corina Van Tilborg:

Hoi Kelly en familie,

Leuk hé, Curacao, en het is er altijd mooi weer!!! Heel veel succes en plezier bij de dolfijnen. Ik ben straks erg benieuwd naar de foto's. Stuur je ook nog een beetje zon deze kant op, volgens mij had je het al gedaan want vandaag was er veel zon in Tilburg.
    Ajooooo!!! Corina (collega van je papa)

• 02 Maart 2009 - 18:16

Frederique En Jelle:

Hoi Kelly en familie,
    Hopelijk was het leuk je eerste keer zwemmen met de dolfijnen. Lijkt me heel bijzonder en veel plezier in Curacao.
    Groetjes vanuit Drunen van Jelle (uit Sandy's klas)

• 02 Maart 2009 - 19:11

Bjorn Anika Sieta:

Hoi hoi, die lange reis zit er gelukkig op. Nu dus genieten van alle mogelijkheden daar. We denken aan je Kelly! Gaat het met de rest van de familie ook goed???
    Tot hoors!
    Marcel & Jolande

• 02 Maart 2009 - 21:26

Mirjam:

Hallo allemaal,

We hadden nog een kaartje in de bus willen doen om jullie een hele goed reis te wensen en veel succes. Je kent het wel te laat maar zeker niet minder goed gemeend ! Alsnog wensen we jullie een hele fijne reis en zijn benieuwd naar de eerste ervaring met de dolfijnen.

We volgen jullie op de voet !

Hartelijke groet,

Carl & Mirjam & Lars & Kiki & Babs & Boas

• 03 Maart 2009 - 09:26

Ad Vrolijk:

Fijn dat je goed aangekomen bent.
    Veel plezier met de dolfijnen
    Joke en ad.

• 03 Maart 2009 - 11:29

Danielle Spek:

Hallo allemaal!

Fijn dat jullie goed zijn aangekomen. Hopelijk gaat alles zoals jullie hopen.
    Vergeet niet te genieten, jullie zullen in ieder geval beter weer hebben dan wij...

groetjes, Daniëlle Spek en fam.

• 03 Maart 2009 - 12:37

Marijke Ermers:

Ik wens jullie allemaal een heel fijne vakantie en veel succes met de dolfijntherapie.