Vandaag is het eindelijk zover - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Vandaag is het eindelijk zover - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Vandaag is het eindelijk zover

Door: Kelly

Blijf op de hoogte en volg Kelly

28 Februari 2009 | Nederland, Drunen

Vandaag is de grote dag aangebroken dat ik samen met mijn broertje, zusje, papa en mama, en opa en oma op vakantie ga naar de dolfijnen in Curaçao. Wel spannend hoor, want ik heb nog nooit in mijn leven zo lang gevlogen. Maar met mijn favoriete DVD-s en boekjes moet dit wel gaan lukken.
Tot gauw.
Groetjes, Kelly.

• 28 Februari 2009 - 06:31

Wijvijfjes!:

Hai Lieve Kelly,

We gaan heel erg voor je duimen dat je het juist leuk vindt om te vliegen en dat je snel lekker in het zwembad zit! Dikke kus van Michiel, Ingrid, Sam, Jil en Jonne.

• 28 Februari 2009 - 07:09

Louise:

Lieve Kelly,

Heel veel plezier in het vliegtuig en wens jullie een hele goede reis met zijn allen en heel veel plezier in Curaçao.

liefs en knuffel van, louise, Harry,Roy en Joyce.

• 28 Februari 2009 - 07:15

Bjorn Anika Sieta:

Good luck! We horen snel weer van jullie!

• 28 Februari 2009 - 07:24

Vivian:

Een hele goede reis en geniet lekker van de zon en het water. Groetjes Vivian, Marc, Rick & Elien.

• 28 Februari 2009 - 08:36

ALIENAGTZAAM:

LIEVE KELLY BEN JE AL OP SCHIPHOL ??
    FIJNE REIS
    DIKKE KNUFFEL

OPA EN OMA XXX XXX

• 28 Februari 2009 - 08:36

ALIENAGTZAAM:

LIEVE KELLY BEN JE AL OP SCHIPHOL ??
    FIJNE REIS
    DIKKE KNUFFEL

OPA EN OMA XXX XXX

• 28 Februari 2009 - 09:09

BEN & MIEKE..:

HALLO KELLY EN DE REST VAN DE FAMILIE ALLEMAAL EEN FIJNE VACANTIE GENIET ER MAAR LEKKER VAN....GR; BEN & MIEKE MARVIN EN DAISY...

• 28 Februari 2009 - 09:23

Martin Jenny:

Hoi Kelly en de rest natuurlijk,wij wensen jullie een voorspoedige reis en hopen dat jullie een fijne tijd hebben op curaracao.wij zijn erg blij voor jullie dat je deze mogelijkheid hebt om daar naartoe te gaan.
    Groetjes Martin en Jenny

• 28 Februari 2009 - 12:25

Mary:

Lieve Kelly en wijvijfjes, opa en oma. Een hele fijne tijd op Curaçao! Lekker knuffelen met de dolfijnen in de warme zee. Liefs Mary

• 01 Maart 2009 - 07:19

Alie Nagtzaam:

hallo kelly
    en ben je er al.hopen snel te horen dat het goed gegaan is

liefs oma

• 01 Maart 2009 - 08:24

TKNL:

Hoi Kelly,

We zijn benieuwd hoe jullie reis is verlopen. Wij zijn gisteren om 12 uur 's nachts thuis gekomen.

Gr. Theo, Nicole, Kevin & Lynn.

• 01 Maart 2009 - 08:40

Corrie De Man:

geniet van de zon en het lekkere wateren de dolfijnen groetjes Toon en Corrie

• 01 Maart 2009 - 10:34

Margie:

Hallo Kelly,
    Hopelijk heb je een goede reis gehad en geniet je samen met je familie van het heerlijke weer!!
    Ik ga jullie zeker volgen en zal het nieuws zeker op school verspreiden. Heel veel groetjes en een stevige knuffel van Margie.

• 01 Maart 2009 - 12:41

Karin:

Hoi Kelly en de hele familie,
    Hopelijk hebben jullie een goede reis achter de rug en zijn jullie in Curacao. Eerst maar even wennen aan zo'n prachtige omgeving. Tot gauw weer. Groetjes uit Oss, van Frank Karin Davy Koen Lieke en Romy.

• 01 Maart 2009 - 14:39

Hey Kelly:

heel en veilig aangekomen?:)

Iig wens ik jullie een fijne vakantie toe en veel plezier:)

• 01 Maart 2009 - 14:40

Stephan:

oeps teveel aan forums gewend:) Nogmaals fijne vakantie en therapie:)

• 01 Maart 2009 - 14:51

Fam.v.d. Wiel:

Hoi allemaal,
    Jullie lange reis zit erop. Heeft Kelly zich een beetje kunnen vermaken onderweg? Nu kunnen jullie gaan genieten van een paar heerlijke weken! Zijn erg benieuwd wat Kelly van de dolfijnen vindt.
    groetjes,
    Bibi, Imme, John en Hedwig

• 01 Maart 2009 - 17:41

Cary Boon:

Hoi Kelly,
    Ik ga jouw avontuur zeker volgen!
    Groetjes aan oma en opa (oma is mijn nichtje)
    Cary

• 01 Maart 2009 - 18:10

Juf Marianne:

hallo allemaal
    eindelijk kon ik de site vinden!!!Ben niet zo'n computermens.Ik wist niet dat opa en oma ook mee waren. Wel fijn!!All together!!!Ben benieuwd hoe de reis is verlopen. Ik ben net terug uit Oostenrijk en heb heeeeeeeeeeeel veel sneeuw gezien en gevoeld!!! Nog nooit zoveel sneeuw gezien.
    Jullie hebben het in Curacao lekker warm weer. Geniet van alles!!! Liefs van juf Marianne

• 01 Maart 2009 - 18:44

Bernadette En Herman:

Hallo lieve mensen,

Even op jullie site gekeken. Als het goed is zijn jullie inmiddels gearriveerd. Een hele goede tijd samen gewenst en een dikke knuffel voor Kelly!
    groetjes herman en bernadette, assen

• 01 Maart 2009 - 22:46

Martin En Jenny:

Hoi vanuit Drunen jullie zullen nu wel geariveerd zijn vermoed ik.
    geniet er maar lekker van met jullie kinderen en opa en oma,ben benieuwd hoe jullie het maken .tot het volgende bericht.Martin en Jenny.

• 02 Maart 2009 - 06:35

Kees En Alie:

Hallo Kelly
    Fijn te wetwn dat jullie er zijn en nu maar lekker genieten .
    wanneer mag je naar de dolfijnen ???
    dikke knuffel
    opa en oma x x x x x x

• 02 Maart 2009 - 07:52

Juf Moniek.:

Hallo Kelly, Sandy, Wesley (en papa en mama),
    Jullie zijn vast al aan het genieten van het mooie warme weer en de vakantie! Maak er wat moois van met z'n vijfjes! Ik hoop dat deze reis voor 100% aan jullie verwachtingen mag voldoen!
    Groeten,
    juf Moniek.

• 02 Maart 2009 - 08:53

Catherine En Marijn:

Hr die lieve Kelly,

Vandaag de grote dag om met de dolfijnen te gaan zwemmen.
    Heel veel plezier en ik wacht vol spanning op je berichtje hoe het is gegaan.

Dikke knuffel Catherine en Marijn.

• 02 Maart 2009 - 09:30

Iris Noy:

Hey Meisje,

hoe is het geweest in het vliegtuig?
    hopelijk goed!

heel veel plezier en ik ben heel benieuwd naar jullie berichtjes!!

Groetjes Iris

• 02 Maart 2009 - 09:56

Eric En Kristel:

Dag Gerard, Anita en de kids.

Een fijne reis gehad?
    Ik hoop dat jullie veel plezier hebben in curacao! Succes met de therapie. Zal een mooie ervaring worden!! Kristel en ik houden jullie berichtjes bij.

Groetjes

• 02 Maart 2009 - 11:31

Hallo Kelly:

Hallo Kelly en fam.
    Geniet van de zon en water. Geniet van alles en veel succes met de therapie.
    Groeten uit Zuid-Afrika
    Een nicht van oma Corrie,
    Cora Hagg-Boon

• 02 Maart 2009 - 12:01

Teun En Hanny:

wij wensen jullie een goede vakantie samen veel liefs voor Kelly en het samen zijn met de dolfijnen en oma snorkel ze he gr uit Oss

• 02 Maart 2009 - 14:27

Gemma Herman:

hallo allemaal
    een fijne vakantie en vooral Kelly veel plezier met de dolfijnen.