Welkom op de weblog van Kelly ! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Welkom op de weblog van Kelly ! - Reisverslag uit Drunen, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Welkom op de weblog van Kelly !

Door: Gerard

Blijf op de hoogte en volg Kelly

03 Februari 2009 | Nederland, Drunen

Welkom,

In dit dagboek gaan mijn ouders de ervaringen en belevenissen bijhouden van de Dolfijnentherapie op Curaçao.

Als je op de hoogte gehouden wilt worden, dan kun je jouw e-mailadres linksonderaan deze pagina invullen. Zodra er een nieuw bericht of foto's zijn geplaatst krijg je automatisch een e-mail.

Verder is het fijn te kunnen vertellen dat de actie "Support Kelly" tot nu toe al veel dontaties heeft opgeleverd voor mijn dolfijnentherapie, waarvoor hééééééééél veel dank en kusjes.

Groetjes en tot ziens !
Kelly

• 11 Februari 2009 - 08:42

Mary:

Geweldig haar eigen site!
    Kunnen we hje volgen Kelly.

Knuf Mary

• 23 Februari 2009 - 06:48

Bjorn, Anika, Sieta:

Hallo Kelly,

Wauw zeg, een eigen website waarop je jouw reisavontuur kunnen volgen! Heel veel succes in Curacao en ook de groetjes aan mama, papa, Sandy en Wesley!

Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande

• 23 Februari 2009 - 06:51

Matin En Jenny.:

heel erg leuk Kelly's eigen site .we gaan dit zeker volgen.Wij hopen op een goed resultaat en wensen jullie veel succes met deze therapie.
    en geniet er ook van om met jullie gezin bij elkaar te zijn.Liefs Jenny en Martin.

• 23 Februari 2009 - 07:15

Ton Kamp:

Hoi Kelly en familie,

Veel succes in Curacao met de therapie. Hopelijk kunnen jullie tijdens dit avontuur ook nog genieten van dit prachtige land.
    groetjes
    Ton

• 23 Februari 2009 - 07:15

Silvia:

Hoi lieve Kelly,

Wat leuk dat we je reis kunnen volgen! Dat ga ik natuurlijk zeker doen.
    Ik zie je in ieder geval donderdag nog voordat jullie op reis gaan.

Liefs van Sil

• 23 Februari 2009 - 09:14

Karin:

hallo allemaal

heel erg leuk dat we alles kunnen volgen zo ik kom nog langs deze week maar laat het nog wel even weten

gr. karin

• 23 Februari 2009 - 10:03

TNKL:

Hoi Kelly,
    We gaan je zeker volgen op je reis en hopen dat je het heel leuk gaat vinden bij de dolfijnen.
    Groetjes,
    Theo, Nicole, Kevin & Lynn

• 23 Februari 2009 - 13:47

Ellen:

Hoi Kelly,

Dat je samen met de rest van het gezin twee grandioze en onvergetelijke weken mag beleven!

Groetjes, Ellen

• 23 Februari 2009 - 14:46

Lenie:

Heel veel plezier in curacau met de dolfijnen

• 23 Februari 2009 - 15:33

Oom Jan:

super !!!!
    veel sucses bij de dolfijnen

• 23 Februari 2009 - 15:48

Marcel En Ingrid:

Heel veel liefs en geniet van alles.

Marcel en Ingrid

• 23 Februari 2009 - 16:48

Fam. Van Vugt:

Hoi Kelly,

heel leuk zo'n eigen site. Heel veel succes bij de dolfijnen. Ook heel veel plezier in Curaçao voor het hele gezin. Goede reis en we zien jullie binnenkort.

Groet Helga, Erwin, Lysanne en Amber

• 23 Februari 2009 - 17:10

Jan/Elly Kraayeveld:

Lieve Kelly, We zullen je volgen op je reis naar U.S en de dolfijnen.We wensen jou en allen die je vergezellen een goede reis en succes bij de flippers. Hou je goed en tot horens via je eigen weblog, gaaf hoor.

• 23 Februari 2009 - 18:52

Karin:

Hoi Kelly,
    Om te beginnen een hele goede reis naar Curacao, voor jou en je gezin.
    We hopen natuurlijk dat je de dolfijntherapie erg leuk gaat vinden.
    Als je het net zo leuk als Tim gaat vinden (die er ook geweest is) dan komt het zeker goed.
    Voor nu nog succes met de laatste voorbereidingen met de reis en we gaan je site volgen.
    Groetjes, Karin Frank, Davy, Koen, Lieke en Romy.

• 23 Februari 2009 - 19:23

Luc En José Looijen:

Hallo Kelly,

Leuk dat we je kunnen volgen tijdens deze verre en spannende reis.
    Hopenlijk wordt het een Dol-fijn avontuur!

groeten van Luc en José

• 23 Februari 2009 - 20:41

J.kraayeveld:

sorry, je gaat natuurlijk naar Curacao en niet naar de states, dat was even dom he. Jan

• 24 Februari 2009 - 07:46

Joke En Frans:

Hallo kelly,
    Super dat gaat zwemmen met de dolfijnen. Wij wensen je veel plezier samen met je ouders bij het zwemmen.

Joke en Frans Schapendonk
    Vrienden van Kees en Alie

• 24 Februari 2009 - 17:05

Ron:

Hoi Kelly,

Heel veel plezier in Curaçao, het zal vast een dol fijne vakantie worden ook voor de rest van de familie!

Groetjes, ook van Corrina, Melissa en Gerlinda

• 24 Februari 2009 - 20:07

Renata:

Hoi Kelly,

Wij wensen jou heel veel succes toe in curacao. En je ouders, broer en zus ook natuurlijk.

Veel plezier met de dolfijnen daar. Geef je de dolfijnen een kusje van ons.

Goed je best doen he!!

Liefs Renata

• 25 Februari 2009 - 06:19

Louise, Harry, Roy E:

Lieve Kelly,

Super idee van je Vader en Moeder deze website.
    Wij wensen jullie een hele fijne tijd toe op Curaçao en knuffel maar lekker met de dolfijnen.

Knuffel van ons viertjes.XXX

• 25 Februari 2009 - 12:37

Kelly:

Lieve Kelly,

Heel veel plezier daar in Curacao. Geniet lekker samen met papa, mama, Sandy en Wesley.

Tot snel!

Groetjes, Kelly

• 25 Februari 2009 - 15:17

Peter Van Doorn:

lieve kelly, geweldig dat we op deze manier jouw avontuur kunnen volgen. eem dol-fijne vakantie toegewenst met hopelijk een fantastisch resultaat. Groetjes van Ruth en Peter van Doorn.

• 25 Februari 2009 - 16:39

Wendy:

Hoi Kelly

Wens je veel plezier met de dolfijnen !!
    sukses
    groetjes Wendy

• 25 Februari 2009 - 18:10

Pa En Ma:

hoera lekker even eruit

• 25 Februari 2009 - 19:06

Mam En Dad:

lieve Kelly wat fijn dat je naar de dolfijne gaat
    we zullen je volgen
    dikke knuffel voor jullie allemaal

opa en oma nagtzaam x x x

• 26 Februari 2009 - 06:37

Erik En Jonneke:

Heel veel plezier bij de dolfijnen. En dat het maar twee onvergetelijke weken mogen worden met hopelijk voor Kelly weer een stapje verder in haar ontwikkeling. We gaan jullie volgen via haar eigen site.

groetjes Erik, Jonneke
    Rick en Dennis

• 26 Februari 2009 - 20:06

Opa En Oma Oss:

Lieve Kelly,
    Nog 2 nachtjes slapen en dan is het zover. Wij zullen je zoveel mogelijk helpen samen met Papa, Mama, Sandy en Wesley en natuurlijk veel foto's maken. Heel spannend allemaal. Wij zijn blij dat wij het mogen meemaken.
    Kusjes Opa en Oma Oss

• 27 Februari 2009 - 07:36

Joke En Gerrit :

corry theo en vooral Kelly en ouders, heel veel plezier op Curacao.
    Joke vanuit Medan.

• 27 Februari 2009 - 13:21

Jo Van Schaijk:

Hallo Opa en Oma "Oss" Heel veel plezier met je familie, en in het bijzonder Kelly, in Curacao bij de dolfijnen.
    Veel succes met de therapie van jullie kleindochter Kelly.

• 27 Februari 2009 - 18:52

Fam Van Vugt:

Aan de vooravond van jullie grote reis willen wij jullie nogmaals een heel goede reis wensen. Heel veel plezier.

• 27 Februari 2009 - 20:30

Arianne:

Hoi Kelly en de rest

Wat ontzettend gaaf dat je met de dolfijnen mag gaan zwemmen!! Ik hoop dat je er veel leert en van geniet!!
    Groetjes Arianne
    ( nichtje uit Rosmalen)

• 04 Maart 2009 - 11:38

Martijn Van Esch:

Juf Iris heeft vandaag deze weblog doorgegeven en ik ben meteen gaan kijken met mama. Het vliegtuig vind ik wel erg mooi. En die dolfijnen zou ik ook wel erg spannend vinden. In de klas is het wel saai zonder jou, maar gelukkig ben je snel weer terug. Morgen ga ik weer kijken, veel liefs, Martijn

• 04 Maart 2009 - 12:28

Judie:

hoi kelly en de rest het is zeker wel spannend allemaal ??
    hoop dat je samen een hele fijne tijd hebben daar geniet er lekker van en hoop jullie snel weer een keer te zien tot dan
    heel veel groetjes en xjes van ons allemaal hier
    judie henri cristian nicolle maurice