Zaterdag 10 mei 204 de laatste vakantiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Zaterdag 10 mei 204 de laatste vakantiedag - Reisverslag uit Curaçao, Curaçao van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Zaterdag 10 mei 204 de laatste vakantiedag

Blijf op de hoogte en volg Kelly

11 Mei 2014 | Curaçao, Curaçao

Op onze laatste vakantiedag zijn we vanmorgen toch alweer rond 06:30 uur wakker geworden. Na rustig te zijn opgestaan zijn we voor de laatste keer gaan ontbijten. Katty was er gelukkig ook weer dus konden de kinderen nog een laatste maal met haar op de foto, waarna we afscheid van haar namen. Daarna zijn de kinderen nog even lekker gaan zwemmen terwijl wij de koffers inpakken om om 12:00 uur uit te checken. Nog even een paar foto’s genomen en toen gingen we nog even wat eten bij het grillrestaurant aan het strand. Daarna zwaaiden we opa en oma vast uit die apart werden opgehaald om 12:30 uur, omdat wij met een busje van het CDTC werden opgehaald tegen 13:00 uur en naar het vliegveld werden gebracht waar opa en oma al op ons stonden te wachten. Het was inmiddels behoorlijk gaan regenen. We mochten inchecken bij de businessclass balie en daarna langs de wachtrij bij de douane. We waren dus op tijd bij de vertrekhal waar Gerard en Kelly als een van de eerste het vliegtuig in mochten. Kelly had helemaal geen zin om het vliegtuig in te stappen alsof ze besefte dat de vakantie voorbij was, maar ook de lange zit die er aankwam. Toch is de terugreis goed verlopen waarbij Kelly uiteindelijk nog even is weggedoezeld. Ook Sandy heeft nog even lekker geslapen maar Wesley kan niet slapen en valt vlak voordat we gaan landen toch nog in slaap dus moet wakker worden gemaakt voor de landing. We landden tegen 06:30 uur Nederlandse tijd en moesten wachten totdat de rolstoel bij de uitgang was. Daarna werden we vervolgens netjes begeleid langs de paspoortcontrole, maar onze koffers kwamen als laatste de band op zodat we alsnog achteraan in de rij bij de laatste douanecontrole stonden. Dan moesten we ook nog een koffer openen, waarin de laatste pakken sondevoeding zaten waardoor we uiteindelijk tegen 08:00 uur bij onze auto’s op lang parkeren aankwamen. Het was regenachtig en zo’n 10 graden dus behoorlijk fris voor ons. Snel de auto’s in en lekker op weg naar huis. Thuis aangekomen waren Sandy en Wesley erg moe. Na de koffers waren uitgepakt hebben we de rest van de dag rustig aangedaan en normale tijd naar bed gegaan om zo snel mogelijk het normale ritme weer op te pakken.

• 12 Mei 2014 - 00:08

Jenny:

Heerlijk dat jullie weer veilig thuis zijn, na de lange reis en een heerlijke vakantie tijd. Vooral het zo goed gegaan is met Kelly, en Kelly weer een grote stap vooruit gegaan is heerlijk toch ook voor jullie allemaal.

Lieve groetjes van ons

• 12 Mei 2014 - 08:42

Bjorn, Anika, Sieta, Marcel & Jolande:

Jammer dat het weer voorbij is Kelly! Maar wat heb je het goed gedaan de afgelopen twee weken! Het zal niet meevallen hier weer het normale ritme op te pakken. Welkom terug allemaal en tot gauw!