Maandag 21 april 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu Maandag 21 april 2014 - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

Maandag 21 april 2014

Blijf op de hoogte en volg Kelly

25 April 2014 | Nederland, Amsterdam

Om 05:00 uur gaat de wekker omdat we om 07:00 uur op Schiphol moeten zijn en om 09:50 uur wegvliegen. Het inchecken verloopt goed en de tijd vliegt. Voor we het weten zitten we in het vliegtuig. De heenreis is goed verlopen. Kelly heeft zich goed gehouden in het vliegtuig, maar wilde na de landing het liefst zo snel mogelijk het vliegtuig uit maar dat ging niet omdat we op de rolstoel moesten wachten. Gelukkig werden we daarna snel langs de douane geloodst en hoefden niet in de rij te gaan staan. De transfer naar het hotel ging redelijk vlot. Het was wel even wennen aan de temperatuur op Curaçao.
Bij het inchecken in het hotel Sunscape bleek dat we niet de gevraagde twee kamers naast elkaar hadden omdat de speciale gehandicaptenkamer in de VIP-area van het hotel lag. Maar na wat geregel kunnen opa, oma, Sandy en Wesley, die bij opa en oma slapen, over 4 daagjes alsnog de kamer naast die van papa, mama en Kelly betrekken in de VIP-area met eigen zwembad en gratis Wi-Fi.
Nadat de koffers waren afgeleverd en we hadden uitgepakt zijn we op verkenning gegaan om te kijken wat er allemaal veranderd was. Omdat het al tegen vijf uur ’s middags lokale tijd (dat is 6 uur vroeger dan in Nederland) was zijn we in het buffetrestaurant gaan eten. Kelly leek het allemaal te herkennen want ze was erg relaxed en had het naar haar zin.
Na het eten voelden we toch wel de vermoeidheid van de lange dag. Vijf uur ’s ochtend opgestaan en twee uur ’s nachts Nederlandse tijd naar bed gegaan is toch wel erg lang.

• 25 April 2014 - 09:30

Josine Severijns:

Hoi allemaal,

Wat fijn te lezen dat jullie reis voorspoedig is verlopen.
    We zijn benieuwd naar jullie komende avonturen!

Groetjes de juffen van school.