10e en laatste therapiedag/Kelly's verjaardag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu 10e en laatste therapiedag/Kelly's verjaardag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

10e en laatste therapiedag/Kelly's verjaardag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

20 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen de wekker iets eerder gezet zodat we eerst Kelly konden feliciteren met haar 11e verjaardag en haar kadootjes geven. Ze was erg blij met haar nieuwe speelblad. Daarna snel ontbeten en gezamenlijk naar het CDTC gelopen waar Dirkje en Marieke al stonden te wachten en zongen voor Kelly's verjaardag. Daarna naar binnen voor de laatste binnentherapie, waarbij Kelly letters moest kiezen en verstoppen in een bak met bonen. Daarna mocht ze de letters er weer uithalen en dan eerst oogcontact maken met Marieke om vervolgens de letter aan haar te geven. Kelly had hier blijkbaar geen zin in, want ze maakte alleen oogcontact met Dirkje en wilde de letter aan haar geven, maar toen ze dit niet mocht legde ze de letter maar in een bak die naast haar stond. Bij het kiezen van de behaviourcards koos ze ook nu weer voor de kus ipv de kleine ring, die ze anders ook altijd koos. Met de Ja- en Nee kaart dus nog maar eens gevraagd of ze de ring niet wilde, en Kelly tikte inderdaad op de Nee-kaart. Vervolgens gingen ze naar buiten waar het dok versierd was met ballonnen, erg leuk. Met Chabelita heeft Kelly haar laatste rondjes gezwommen, de keuzes van de behaviourcards met plezier gedaan en inderdaad met een grote glimlach de kus van Chabelita ontvangen. Helaas was dit weer de laatste keer, maar Kelly heeft er erg van genoten. Tijdens de nabespreking hebben we zeer tevreden teruggekeken op de afgelopen twee weken therapie waar Kelly zichtbaar van genoten heeft en vooruitgang heeft geboekt bij het concentreren, keuzes maken en teruggeven van voorwerpen. We bedankten Dirkje, Marieke, Lisa en Chabelita voor deze twee onvergetelijke weken, gingen gezamenlijk nog even op de foto en kregen het mooie fotoboek en DVD met foto's en beeldopnamen. Toen afscheid genomen en terug naar het hotel gegaan. Anita heeft om 12:30 uur Sandy en Wesley nog opgehaald van hun laatste dagje bij de CDTC-kidsclub. Hier ook foto's van het afscheid gemaakt.
Na de lunch even gerust op de kamer en daarna voor de laatste keer gezwommen, waar Kelly ook nu weer erg van genoten heeft. Om 16:00 uur zijn we naar de kidsclub van het hotel gegaan om daar Kelly's verjaardag te vieren. Luna, het vriendinnetje van Sandy was ook nog gekomen nadat ook haar haren gevlecht waren. Er was taart en snacks en de boel was versierd met ballonnen en vlaggetjes. Kelly vond het allemaal erg interessant, zeker toen ze uit de rolstoel op de grond mocht spelen. Na het feestje weer frietjes, frikandellen en kipnuggets gegeten op het terras bij het zwembad. Daarna naar de kamer om te douchen en naar bed gegaan. Sandy mocht nog even naar de disco tot 20:30 uur en ging toen moe naar bed.
Wij hebben nog wat gegeten en gedronken op het terras.

• 21 Mei 2011 - 07:51

Karin:

Fijn dat Kelly zoveel vooruitgang heeft geboekt en de therapie goed is afgesloten. En je verjaardag zo speciaal kunnen vieren zullen jullie zeker nooit meer vergeten.
    Aan de foto's zie je ook dat iedereen aan het genieten is.
    Heel fijn! En nu komt er weer een einde aan, helaas...Een hele goede terugreis en tot in Nederland! Groetjes aan jullie allemaal, van Karin Frank Davy Koen Lieke Romy.

• 21 Mei 2011 - 08:08

Martin En Jenny:

Alweer de laatste dag , het gaat wel snel . Maar zoals je zelf al aangeeft is er vooruitgang geboekt en dat is een fijne gewaarwording voor iedereen die met jullie betrokken is . Fijn om op terug te kijken straks met je familie . Tot in Drunen en een goede terugreis gewenst .

• 21 Mei 2011 - 09:29

Monique V Gelder:

We wensen jullie nog een hele fijne laatste dag toe in Curacao en een goede terug reis. Bedankt dat we met jullie mochten meekijken. Het was heel bezonder om jullie verhalen en foto's te kunnen zien, maar nog meer dat Kelly vooruit geboekt heeft. Het lijkt me een heerlijk gevoel te geven voor jullie. Tot in Drunen!

Groetjes Monique

• 21 Mei 2011 - 18:27

Fam. Kerver:

Wat een geweldig leuk reisverslag.
    Jammer dat het alweer voorbij is, tijd vliegt helaas!
    We vonden het heel bijzonder om een kijkje te mogen nemen in jullie bijzondere vakantiedagboek.
    Fijn dat het zo goed is gegaan met Kelly en de therapie! Zo te lezen en zien, doet het haar echt goed en heeft ze er enorm baat bij!
    En zo te zien heeft ze ook nog eens een te gekke verjaardag gehad daaro! Wat een feest!!! Jullie alsnog gefeliciteerd !!

Noud heeft het vakantieverslag ook bekeken en zelfs met de hele klas!
    Hij vond het super om te zien hoe jullie er daar bij zaten in Curacao!
    (beetje jaloers op Sandy was ie wel haha ;-) )
    Heel veel dikke knuffels van Noud aan Sandy, hij heeft je echt gemist hoor!
    Een hele goede terugreis en tot snel in Drunen en op school!!!

Groetjes,

Ruud, Ellen, Noud, Axel en Mara

• 22 Mei 2011 - 09:10

Familie Tacke:

Hallo lieve familie,
    Als eerste nog gefeliciteerd met de verjaardag van Kelly !! Geweldig om te lezen hoe goed jullie het naar jullie zin hebben. Sorry voor mijn late reactie maar ik was helaas niet op de hoogte dat jullie een weblog hadden.. Ik hoorde het later pas van Jan.. Maar, we kletsen binnenkort wel bij als we wat voorbereidingen voor "de 80" gaan treffen, oke?
    Goede terugreis alvast (als jullie al niet thuis zijn.. ha ha..)
    Lieve groetjes uit Waalwijk
    Nicolle, Anouk en Nick Tacke