6e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu 6e therapiedag - Reisverslag uit Amsterdam, Nederland van Kelly Nagtzaam - WaarBenJij.nu

6e therapiedag

Door: Gerard en Anita

Blijf op de hoogte en volg Kelly

16 Mei 2011 | Nederland, Amsterdam

Vanmorgen ging de wekker weer om 06:15 uur en iets later de kids wakker gemaakt want vandaag ging Kelly alweer voor haar 6e therapiedag en mochten Sandy en Wesley mee op het dok kijken. Kelly had er weer helemaal zin in en dat was ook te merken want ze werkte heel goed mee tijdens de oefeningen binnen, waar ze goed oogcontact maakte met Dirkje. Ook maakte ze bewust keuzes en koos ditmaal bij de behaviourcards zelfs voor een kus die Chabelita later in het water aan haar zou moeten geven. Even afwachten dus of dit wel de juiste keuze was. Ook het teruggeven van voorwerpen en terugleggen in een andere box dan waar ze deze uit had gehaald ging na 2 keer voordoen vlekkeloos. Bij het vormenspel koos Kelly bewust eerst alle vierkante blokken eruit en stopte deze netjes in het juiste gat, pas daarna de driehoeken. Ze pakte hierbij Dirkje haar hand als teken dat ze moest helpen hierbij.
Ook buiten met Chabelita ging het prima, ze legde vaak zelf haar handen op Chabelita, en jawel hoor, de eerdere keuze voor de kus was bewust want ze liet Chabelita haar op de wang kussen waarna ze lachte. Verder was ze alert en goed gefocust op Chabelita en haar kunstjes. Sandy en Wesley mochten vanaf het dok ook meedoen, Sandy werd daarbij ook gekust door Chabelita en Wesley deed ook meer mee met de bal en de ring weggooien maar aanraken was er voor hem nog steeds niet bij. Kortom weer een geslaagde therapiedag.
Na de lunch in het hotel is Sandy naar de kidsclub gegaan, opa en oma naar de Bruckner Biofeedback therapie bij Matthias, zijn Kelly en Wesley met Anita naar de kamer gegaan en heeft Gerard gesnorkeld in zee. Na de rust nog lekker allemaal gezwommen maar wel op tijd gaan douchen omdat we om 17:15 uur met een boottocht meegingen naar de Spaanse wateren. We zagen kapitale villa's (ook van bekende nederlanders) met grote jachten, maar ook een mooie zonsondergang met prachtige gekleurde bewolking. Helaas vond Kelly het allemaal niet zo geweldig en viel bijna in slaap in haar rolstoel, dus na terugkomst snel terug naar het hotel gegaan en de kids in bed gelegd. Daarna gingen we eten en hebben gekeken naar de folklore avond met muziek en dans.

• 17 Mei 2011 - 08:20

Groep 1 En 2 D:

Hoi allemaal. Is de vakantie leuk? We hebben net alle foto's gezien en zouden allemaal ook wel willen komen. Jullie kunnen lekker vaak zwemmen en dat lijkt ons erg leuk. Komen jullie nog wel terug???? Veel kusjes van iedereen en tot ziens, Daaaaag.

• 17 Mei 2011 - 12:03

Maaike:

Zo Kelly ik ben echt trots op je als ik dit allemaal lees. Wat je in de klas ook leert laat je daar ook even zien. Fijn dat je het zo naar je zin hebt. Je kunt het aan je zien op de foto's. Geniet nog van de laatste paar dagen en succes met de therapie. Kus voor Chabelita en de groetjes aan papa, mama, Sany en Wesley, Opa en Oma.

• 17 Mei 2011 - 17:18

Helga, Erwin En Kids:

als we het zo lezen en ook als we de foto's zien, is het nu al een geslaagde vakantie. Wat doet Kelly het toch goed, zeg.
    Nog veel plezier en hopelijk zet de positieve ontwikkeling zich in de 2e therapieweek voort.

• 17 Mei 2011 - 20:17

Juf Marijke:

Ha Sandy en Familie! Wat fijn dat we jullie zo kunnen volgen, de verslagen zijn leuk om te lezen! Sandy, wat ben jij stoer dat je op die trapeze durfde! Ik zie je op de foto's ook met een heerlijk broodje lopen en lekker plonzen in het zwembad. Fijn dat Kelly het ook zo fijn heeft met de dolfijnen. Geniet nog met de hele familie van de laatste dagen samen en ik wens jullie een goede terugreis. Sandy, tot volgende week! Groeten van mij en alle kinderen uit groep 4b!

• 17 Mei 2011 - 20:31

Bengt Vermeulen:

Bengt kwam thuis en vroeg of wij de foto's op internet wilde bekijken. Wij natuurlijk meteen vragen waar en hij zei, nou gewoon bij die lettertjes!
    Hij was erg onder de indruk van de dolfijnen en dat Wesley daar ook zo dicht bij zat.
    Jullie nog heel veel plezier.
    Groetjes Bengt en familie

• 17 Mei 2011 - 20:39

Bjorn, Anika & Sieta:

Nou zeg, die foto van Sandy aan de trapeze hadden we ook nog even gemist. En Wesley, wat hebben ze een groot schaakbord daar. Dat zou Bjorn ook wel willen zien! Prachtige nieuwe foto's weer. Tot hoors!
    Marcel & Jolande + kids

• 17 Mei 2011 - 21:01

Fam. Kox:

Wat een supermooie tijd maken jullie mee in Curacao. Heel veel plezier nog,

Familie Kox